°🥀Ljubav ili rat🥀°
~M"Jao,Boze.Prepala sam se"
Ja"Nisi trebala da me ostavljas"
M"Morala sam po lek.Devojko imas 39 temperaturu"
A"Molim?"
Ja"Nista"Uhvatio me je u narucje,te odneo do njegove sobe.
Ja"Ali,molim te pusti me.Nisi duzan da me nosis"
A"Cuti tu!"
Ja"Uff,ubicu te"Stigli smo do njegove sobe pod brojem 252.Soba je bila cetvorokrevetna.
A"Lezi tu dole"
Ja"Dobro"Soba je bila u totalnom haosu,sto ja nisam mogla da trpim.
A"Sada idem da ti donesem lek,a ti tu ostani.Vazi?"
Ja"Aha"Cim je zatvorio vrata,odmah sam ustala i krenula da im sredjujem sobu.Nisam mogla da izdrzim a da je ne sredim.Njihove stvari sam slozila,a smece bacila u kantu.Moje spremanje je prekinulo otvaranje vrata.
A"Sta radis to?"
Ja"Am...nista"
A"Hajde lezi odmah!"
Ja"Aaa ne mogu!"
A"Aurora,imas 39 temperaturu"
Ja"Pa znam,ali...."
A"Hajde idemo da se prosetamo"
Radosno sam izasla iz sobe.
Ja"Hvala ti puno"
A"Nemoj nista da mi se zahvaljujes.Budi srecan sto sam raspolozen"Namrgodjeno me je pogledao na sta sam se ja nasmejala.Dok sam se smejala,Ali je uhvatio sa 2 prsta moje velike obraze.
Ja"Aaa nemoj,boli!"
A"Boli?!"
Ja"Dobro,ne boli"
A"Jao ubicu te"Poljubila sam ga u obraz i krenula da trcim niz hodnik.
A"Stani"
Onako pod temperaturom sam trcala sa jako velikim osmehom na licu.Moje snage je ponestalo pa sam se zaustavila.
A"Auf,moja si"
Ja"Odkud tebi to da sam tvoja?"
Pogledala sam ga sa blagim osmehom.
A"Odkud tebi to da neces biti moja?"Govorili smo jedno grugom gledajuci se medjusobno.
Mi(Milan)"Buraz,gde na sred hodnika.Idite u sobu"
Ja"Milane,imas 3 sekunde da nestanes"
Mi"Kako mlada zeli"Okrenula sam se prema Milanu i krenula da ga jurim.Jurili smo se po hotelu kao neka deca od 5 godina.
Ja"Stani,samo da te ubijem"
Mi"I da me ubijes,ja cu opet preziveti"Kada je to rekao,zastala sam,jer me je zbunio.
Ja"Molim?"
Mi"Ma nista"
Ja"Sta krijes?"
Mi"Nista,lujko jedna"
Ja"Meni si nesto rekao?"
Mi"Jok"Krenuo je da se smeje i u isto vreme da trci.Ja nisam imala vise snage da ga jurim,tako da sam stala i hodala malo.Hodajuci primetim Dusana kako sedi na stepenicama i....cita knjigu.Jako sam se iznenadila,jer izgleda kao neko koga ne zanimaju knjige.
Ja"Koja je to knjiga?"
YOU ARE READING
Ljubav ili rat
WerewolfAurora je mlada devojka, koja se nakon 5 godina preselila u svoju staru u kuću... U skroz novom gradu.. Ne znajući nikoga, upoznaje Rinu. Svaki novi dan, momci iz šume bi joj bili mnogo sumljivi, sve dok ne sazna da su oni ustvari čopor... Šta će se...