°🥀Ljubav ili rat🥀°
~Ruku mi je povukao prema sebi.Glave su nam bile odvojene na milimetar.A"Bitno je da si ti pored mene"
Blago sam se osmehnula,te se pomerila u stranu.
Ja"Kako god,ja moram da idem"
Polako sam ustala i krenula prema kuci.Po prvi put sam bezbedno dosla kuci.Otvorila sam vrata i zatekla malo kucence kako spava na tepihu.
Ja"Srce malo,sta radis ti ovde?!"
Polako sam mu prisla.
Ja"Kako si meden"
Xxx1"Ko je meden?"
Ja"Rina!"Brzo sam ustala i zagrlila je.
R"Sta se desava sa tobom?"
Ja"Ne znam stvarno"
R"Ko je to?"
Ja"Ne znam.Bilo je tu kada sam usla"
R"Zanimljivo"Cucnula je pored njega i polako ga mazila.
R"Kako je mekan"
Ja"Aha"
R"Hajde idemo"
Ja"Gde idemo?"
R"Da se setamo"
Ja"A ne mogu,spava mi se"
R"Uf,dobro"Izasla je,te zatvorila vrata za sobom.Umorno sam se popela do svoje sobe i bacila se na krevet.
°🥀Sutradan🥀°
Budim se jako odmorno.Polako ustajem iz kreveta,te protljam oci.Spakujem knjige i obucem se.Obuvam patike,te krenem ka skoli.Nakon deset minuta setanja,stizem u skolu.Na stepenicama sam primetila Alija i Jovanu kako se gladno ljube.Taj prizor bi mi zgadio ceo zivot.Usla sam u skolu,te prisla mom ormaricu.Pogledom na ormaric sam primetila papiric.Ja"Napokon je moj.U potpisu Jovana"
Zguzvala sam papir i bacila ga na pod.Nisam se preterano iznenadila.Sve je to isto.Krenula sam uz stepenice i primetila previse papira na kojima su Ali i Jovana.Prolazila sam kao da nepostoje.
Xxx1"Omgg,Ali i Jovana su u vezi!"
Prevrnula sam ocima i otisla u ucionicu.Sela sam u drugu klupu i spremila se za cas.Nakon pet minuta,Ali i Jovana ulaze srecni u ucionicu.
A(Ali)"Moja nova devojka!"
Zacudjeno sam ga pogledala.
A"Sta gledas,gaduro!"
J(Jovana)"Lepo si joj rekao,ljubavi"
A"Idemo u zadnju klupu"Seli su nazad.Nastavnik je usao,a poljubci su odzvanjali ucionicom.Zapusila sam usi,jer su me previse ometali.
Xxx1"Aurora,sta je bilo?Zasto si zapusila usi?!"
A"Ljubomorna gadura"
J"Daska godine"
A"Stvarno"Ispustila sam koju suzu,te izasla sa casa.
Nast(Nastavnik)"Aurora,vracaj se!"
Ignorisala sam nastavnika.Trceci sam izasla iz skole.Bilo mi je dosta.U inat meni...Govorila sam u sebi plakajuci.Okrenula sam se iza sebe i primetila Alija kako me besno....
YOU ARE READING
Ljubav ili rat
WerewolfAurora je mlada devojka, koja se nakon 5 godina preselila u svoju staru u kuću... U skroz novom gradu.. Ne znajući nikoga, upoznaje Rinu. Svaki novi dan, momci iz šume bi joj bili mnogo sumljivi, sve dok ne sazna da su oni ustvari čopor... Šta će se...