°🥀Ljubav ili rat🥀°
~Zakljucavajuci vrata sam primetila Alija,Mateju,Milana i Lazara kako uznemireno utrcavaju u sumu.Nisam obracala paznju,samo sam se okrenula,te krenula prema skoli.
°🥀10 minuta kasnije🥀°
Stizem ispred skole.Ucenici su bili svuda po skoli,uzbudjeni zbog ekskurzije sa svojim drustvom,a ja...Ja bez igde ikoga.Rina za koju sam mislila da mi je sve na svetu me je izdala za nista.Stala sam ispred autobusa,te cekala da nam otvore vrata...Nakon 10 minuta su nam otvorili vrata.Ja sam sela na sredini autobusa.Tu mi je bilo najbolje.
°🥀3 sata kasnije🥀°
Jako glasna muzika me je probudila.Onako sanjivo sam pogledala iza sebe i primetila druge ucenike kako luduju uz jako glasnu muziku.
Xxx1"Pokupite svoje stvari,uskoro stizemo na aerodrom"
Xxx2"Dobro"
Ja"Dobro.."Pogledala sam po autobusu i primetila da nema Lazara,Milana,Mateje i Alija...Bilo je jako cudno,jer me je Ali terao da idem.Nakon 5 minuta smo stigli na aerodrom.Izasla sam iz autobusa,te ugledala Alija i ostale na ulazu za aerodroma.
Ja"Zasto niste krenuli sa nama?"
A(Ali)"Imali smo nesto da obavimo"
L(Lazar)"Nije bitno.Hajde idemo"Radosno sam stala pored njih,te smo zajedno usli unutra.Kako sam hodala,tako sam i osetila smeh iza sebe.Naravno,kao i uvek to su bile Rina,Jovana i jos neke devojke iz skole.Nisam se obazirala samo sam nastavila pravo.Smeh se sirio po celom aerodromu.Bila sam jako zbunjena,jer ne znam zasto se smeju.Pogledala sam oko sebe i primetili da svi gledaju u mene i...smeju se.
Mi(Milan)"Zasto se smeju?"
Ja"Stvarno ne znam"
L"Stani"Lazar se zaustavio,te se okrenuo prema grupi devojaka,koja....koja me je mrzela.I ja sam se okrenula,ali kako sam se okrenula tako je spao papir sa mojih ledja.Polako sam cucnula i uzela papir u ruke.Kako sam se podigla,streber iz skole mi je prisao i uhvatio me za ruku.
Xxx3"Napokon si moja!"
Ja"Izvini....ko si ti?"
Xxx3"Pa zar ne trazis ruznog decka da te drzi za ruku?"
R(Rina)"Ja neverujem!"-rekla je plakajuci od smeha.
Ja"Izvini,ali sigurno si pogresio"
A"Sta se desava?"
Ja"Ne znam stvarno"-rekla sam tiho.Papir koji sam drzala u ruci sam okrenula i imala sta da vidim.Na papiru je pisalo "Trazim ruznog decka,koji ce da me drzi za ruku".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ljubav ili rat
Kurt AdamAurora je mlada devojka, koja se nakon 5 godina preselila u svoju staru u kuću... U skroz novom gradu.. Ne znajući nikoga, upoznaje Rinu. Svaki novi dan, momci iz šume bi joj bili mnogo sumljivi, sve dok ne sazna da su oni ustvari čopor... Šta će se...