13.deo

285 25 0
                                    

°🥀Ljubav ili rat🥀°
~Ja"Ne mogu da se kontrolisem!"

Disao sam sve teze i glasnije.

L"Izdrzi bar do sume!"
Ja"Ne mogu!"

Izasli smo napolje, te sam potrčao prema šumi.. Trčajući kroz šumu, u jednom trenutku se nadjem u telu vuka...

°🥀Aurora P.O.V.🥀°
Xxx1"Sutra ce izaci rezultati,do tada ces biti u pritvoru"
Ja"Dobro"

Polako sam usla u celiju, sela sam na metalni krevet i razmisljala o mojoj buducnosti,koja nece biti toliko savrsena.Polako sam zatvorila oci i nestrpljivo cekala sutra.

°🥀Sutradan🥀°
Budi me jaka vrisak zene.Brzo ustanem i razgledam situaciju.

Xxx1"Pustite me!"

Pogledala sam je,a ona mene pogledom punim mrznje.

Xxx1"Sta gledas ti!"
Xxx2"Aurora,slobodna si"
Ja"Stvarno?"-rekla sam radosnim glasom.
Xxx2"Da"
Xxx1"Uff,fukso mala.Sada si se spasila,ali sledeci put neces"
Ja"Izvinite,ko ste vi?"
Xxx1"To tebe ne zanima"
Ja"Pa znam"

Radosno sam izasla napolje.

Ja"Uff,napokon svez vazduh"

Udahnula sam duboko i izdahnula.Ulicom su prolazile 3 devojke.Gledale su me sa prevelikom dozom cudjenja.Skrenula sam pogled,te krenula prema kuci.Bilo je malo dalje,ali sve za slobodu...Nakon duzeg setanja sam stigla do kuce.Primetila sam nova vrata,kao i nov namestaj.

Ja"Sta se ovde desilo?"

Otisla sam u sobu i sela na prasnjav krevet.

Ja"Jao,skola"

Brzo sam spakovala knjige i krenula prema skoli.Trcajuci sam stigla pred skolu.Na stepenicama se nalazila 4 godina srednje skole.Pored njih sam prosla spustenom glavom,dok jedna od njih nije progovorila.

Xxx1"Kako je bilo u zatvoru?"
Xxx2"Au,ko zna zasto je bila"

Zastala sam i saslusala ih.Previse me je zabolelo to sto su saznali.Ispustila sam koju suzu i krenula uza stepenice.Pored mene su prosli neki likovi sa velikim smehom na licu.

Xxx1"Ti si bese Aurora?Nova ucenica?"
Ja"Da"-rekla sam tiho.
Xxx1"Aaa,kako je bilo u zatvoru?Koju drogu koristis da i meni das malo"
Xxx2"Hahahahhaha"

Spustila sam glavu i polako krenula uza stepenice. Popela sam se na drugi sprat.Jednom rukom sam se drzala preko lica. Hodajuci tako po hodniku,udarila sam nekoga.

Ja"Jaoo,izvini stvarno.Ne...ne znam sta mi..mi je bilo"
Xxx1"Omg,to je ona sto je bila u zatvoru."
Xxx2"Devojka poput tebe,ne sme da nam pridje"

Ljubav ili ratWhere stories live. Discover now