33.deo

235 21 0
                                    

°🥀Ljubav ili rat🥀°
~Ali se okrenuo,te legao na moj ranac,koji je bio na stolu.Moj osmeh se nije skidao sa lica.Kako je cas prolazio,tako sam ja osecala nesto vise prema Aliju,kao...ne znam.Jako je bio cudan osecaj.Nakon duzeg vremena je zvonilo.Ali je ustao,a ja sam krenula za njim.Izasla sam,te se nasla na hodniku.Stala sam uz vrata i cekala da Ali naidje.Ne znam sta mi je bilo.Moje srce ga je trazilo.Sve je to bilo nekako cudno.Stala sam uz vrata i cekala Alija,ali umesto njega se pojavila Mila.

M"Hej,da li mozda znas kako se zove onaj decko sto je sedeo prvo sa mnom?"
Ja"Znam,Ali"
M"Jao,hvala ti puno.Previse je lep i sladak."
Ja"Zar ne?"
M"Da!On je jedan od lepsih u ovoj skoli"
Ja"Valjda"

Usla sam unutra i sela na svoje mesto.

°🥀2 dana kasnije🥀°
Gasim prokleti alarm,te onako sanjiva ustajem sa propalog kreveta.Bilo mi je previse hladno.Brzo sam ustala i obukla se za skolu.Ruke su mi drhtale od hladnoce.Obukla sam tanku jaknicu,jer nisam imala drugu, te sam krenula prema skoli.Pogledala sam niz ulicu i primetila Alija i ostale kako izlaze iz sume bez majice i sa velikim osmehom na licu.Gledala sam ih izbezumljena,jer oni hodaju bez majice,a ja sa majicom se tresem.Vratila sam pogled napred,te nastavila prema skoli.Moje ruke su poplavele od hladnoce.

°🥀20 minuta kasnije🥀°
Stizem ispred skole.Potrcim unutra u nadi da je ukljuceno grejanje,ali dzabe sam se nadala.Unutra je bilo jos hladnije.Trljala sam ruku o ruku u nadi da cu se bar malo ugrejati,ali nista nije pomagalo.Sela sam uz ormaric,jer nisam vise imala snage da funkcionisem.Ruke sam stavila medju noge i cekala Rinu,koja je trebala da dodje svakog trenutka.Glavu sam naslonila na ormaric i nestrpljivo cekala Rinu.

°🥀10 minuta kasnije🥀°
Nekon duzeg i hladnog vremena sam zacula vrata kako se otvaraju.To su bili Ali,Lazar,Mateja i Milan.Bili su bez majice.

Ljubav ili ratWhere stories live. Discover now