°🥀Ljubav ili rat🥀°
~Bilo me je previse strah.Gusto drvece je bilo popirlicno veliko i trulo.Polako sam koracala sumom,sve dok nisam upala u jednu veoma veliku rupu.Ja"Stvarno?!"
Ja"Kako cu sada da izadjem.Upomoc!"Drala sam se,ali uzaludno.Bilo je prekasno za sve.
Ja"Umrecu!Upomoc!"
Moj glas je odzvanjao sumom,ali nigde nikoga.
°🥀Rina P.O.V.🥀°
Ja"Lazare,nema je!"
L(Lazar)"Potrazi malo bolje"
Ja"Pa kako!"
L"Stani,zvacu Alija"
Ja"Hajde"
A(Ali)"Tu sam"
Ja"Uplasio si me!"
A"To mi je bila namera"
L"Ali,Aurore nema"
A"Kako?"
Ja"Lepo majmune!"
A"Samo da je dobro"Sa moje leve strane se pojavila neka devojka.
Xxx1"Lazare,imamo problem"
L"Koji?"
Ja"Ko je to?"
Ali"Anu"
Ja"Dobro..."
Anu"Dolaze"
Ali"Ne!Kako znas!"
Anu"To sada nije bitno!Gde je Aurora!"
L"Kako ti znas da je nestala?!"
Anu"Lepo"
Ja"Ko dolazi!"
Ali"Niko"Okrenuo se i krenuo da trci.Brzo je trcao i...
Ja"Molim?"-rekla sam iznenadjujucim glasom.
L"Jao Ali!"
Ja"Sta je to bilo?!"
Anu"Ona ne zna"
L"Sada zna"
Anu"Au,kako god idem ja"Kada sam videla da se Ali pretvorio vuka,moje telo se najezilo i u isto vreme uplasilo.Nisam znala sta da radim.Samo sam stojala u mestu i gledala u tamnu daljinu.
°🥀Aurora P.O.V.🥀°
Onako uprljana,zedna i gladna sam sedela na zemlji.Vise nisam imala snage da disem,a kamoli govorim.Moje ruke su se previse tresle.Ruke sam stavila medju noge u nadi da cu se ugrejati,jer je bilo previse hladno,ali...Glavu sam naslonila na jedan kamen,te posmatrala drvece van rupe.Moje razmisljanje je prekinulo rezanje.Ja"Nemoj opet"
U rupu je skocio crni vuk sa crvenim ocima.Bio tri puta veci od mene.
Ja"Ko...ko..ko si ti?"Polako je otvorio usta,a moje oci su mogle primetiti vrlo velike i ostre zube.
Ja"Nemoj molim te!"
Ja"Zasto bas mene!"
YOU ARE READING
Ljubav ili rat
WerewolfAurora je mlada devojka, koja se nakon 5 godina preselila u svoju staru u kuću... U skroz novom gradu.. Ne znajući nikoga, upoznaje Rinu. Svaki novi dan, momci iz šume bi joj bili mnogo sumljivi, sve dok ne sazna da su oni ustvari čopor... Šta će se...