24.deo

259 24 0
                                    

°🥀Ljubav ili rat🥀°
~Svo troje su me dodiravali po telu.Oci sam drzala zatvorene.Jedan od njih je poceo da mi se priblizava.Milimetar je falio da me poljubi,ali...

Xxx4"Sta radite to!"

Polako sam otvorila oci i primetila Alija.Veoma besno i iznervirano ih je udarao.

Ja"Nemoj Ali,molim te"-rekla sam.

Ali mi je u tom trenutku prisao.Bili smo odvojeni na milimetar.

A"Niko ne sme da dira"-prošaputao je.

Napravila sam blagi smesak na sta bi se Ali nasmejao.Nervozno sam ustala sa klupice.Prisla sam Aliju.

A"Aurora,skloni se"
Ja"Necu"

I da nisam vam nesto rekla.Kada sam bila mala, moj brat me je naucio karate.Moje znanje sam iskoristila nad njima.

Ja"Hajde"

Blago sam se nasmejala.Okrenula sam se oko sebe,te jednom nogom udarila jednog lika u vrat.

A"Spremna?"
Ja"Uvek"

Svoje veštine sam iskoristila na tim idiotima.Ali me je svo vreme gledao sa velikim smeskom na licu.

Xxx1"Ko si ti da udaras mog decka?"

Prisla mi je jedna devojka i udarila me u stomak.Polako i smireno sam ustala sa poda.Rukom sam presla preko svoje majice.Prisla sam istoj devojci i uhvatila je za kosu.Bacila sam je na pod.Osecala sam se nekako srecno i vatreno.

A"Idemo?"
Ja"Stani"

Laganim koracima sam prisla decku koji me je pokusao poljubiti.Uhvatila sam ga za vrat i podigla ga.

Ja"Idiote jedan"

Odarila sam mu jak samar.Okrenula sam se i krenula prema skoli.Ali me je sacekao kod ulaza.

Ja"I da...saznala sam nesto"
A"Sta?"-rekao je zabrinuto.
Ja"Vukodlaci postoje"
A"Molim?!.....Odakle ti to?"
Ja"Neki Ken mi je rekao"
A"Nije te povredio?"
Ja"Ne,bio je jako dobar prema meni."
A"Nije ti nista rekao?"
Ja"Jeste nesto"
A"Sta?"
Ja"Da sam lepa"

Namignula sam mu,te krenula kuci.Stavila sam slusalice u usi i krenula lagano kuci.Ceo put sam razmisljala o Kenu.Nakon deset minuta sam stigla kuci.Na vratima je bio zalepljen papirić.

Ja"Nadjimo se u sumi za 15 minuta".

Nije nigde pisao potpis.
Usla sam u kucu.Bila je poprilicno tamna.Polako sam otvorila prozor.Svetlost se prosirila kroz celu kucu.Popela sam se do svoje sobe.Bila je u totalnom nerednu.Paucine je bilo svuda,kao i odece.A jadan krevet koji nedeljama nije namesten.Iza kreveta su se zaculi sitni koraci.Pomerila sam krevet,te ugledala misa,kako...

Ljubav ili ratWhere stories live. Discover now