°🥀Ljubav ili rat🥀°
~Ja"Kenni"
Xxx1"Molim?"
Ja"Kenni"
Xxx1"I ti si jedna od njih?"
Ja"Oprosti?"
Xxx1"Ništa"Protrčao je pored mene. Jako sam se uplašila, te sela uz drvo.Sedela sam tako jedno desetak minuta,dok smedji vuk nije naišao.
Ja"Šta ceš ti ovde?"-rekla sam uplašeno.
Samo je zarezao,na sta sam se ja uplasila i krenula da trčim. Trčajuci kroz šumu izašla sam na auto-put.
Ja"Gde sam ja?"
Rekla sam zbunjujuće. Krenula sam niz auto-put, sve dok nisam naletela na školu. Potrčala sam prema školi, ali vrata su bila zaključana.
Ja"Kako?"
Otišla sam u zadnje dvorište. Na terenu je bila fudbalska ekipa, a tribine su bile pune učenika. Smireno sam ušla na teren i sela na tribine. Jedino što mi je odvraćalo pažnju je to što sam medju gomilu učenika. Kada sam malo bolje razmislila, danas sam saznala da postoje vukodlaci ili vukovi. Bila sam jako uspaničena u vezi toga. Strašno sam se bojala. Utakmica se završila, a učenici su krenuli da ulaze unutra. Krenula sam i ja za njima. Otisla sam do toaleta da se malo umijem. Kako sam krenula da ulazim. Zamnom je ušla i Jovana. Krenula sam da pijem vodu, ali Jovana mi je ugasila vodu.
J"Kako i dalje imaš srama da dolaziš u školu!"
Ja"Zašto da me bude sram!"
J"Pa ti ne znaš"
Ja"Jovana,toliko me ne zanimas"Krenula sam da izadjem,ali Jovanina recenica me je zaustavila.
J"Devojko,poljubila si se sa mojim deckom!"
Ja"Izvini,kojim?"
J"Molim?"Izasla sam iz toaleta.Otisla sam u ucionicu i sela na svoje mesto.Nakon nekog vremena i Jovana se pojavila na casu.
Xxx1"Jovana!Zasto si kasnila?"
J"Imala sam malih problema"
Xxx1"Ne mozes da prisustvujes casu!Napolje!"
J"Ali...ja"
Blago sam se nasmejala,te nastavila da pisem.°🥀3 sata kasnije🥀°
Čim se završio čas, izašla sam ispred. Jovana i njena ekipa su me pratili sve do dvorista. Sela sam na obliznju klupicu. Uzela sam svoju knjigu iz ekologije i pocela da ucim. Dok sam ucila prišla mi je grupa momaka.
Xxx1"Desi maco"
Xxx2"Jako si slatka"Seli su pored mene i poceli da me dodiruju.Nisam znala sta da radim.
Xxx1"Nadam se da ti ne smeta ovo"
Samo sam cutala i cekala trenutak kada ce da odu.Polako sam ispustila suzu koja je pala na moje farmerke.
Xxx3"Lepotice,nemoj da places"
Obrisao mi je suzu,te poljubio u obraz.Svo troje su..
YOU ARE READING
Ljubav ili rat
WerewolfAurora je mlada devojka, koja se nakon 5 godina preselila u svoju staru u kuću... U skroz novom gradu.. Ne znajući nikoga, upoznaje Rinu. Svaki novi dan, momci iz šume bi joj bili mnogo sumljivi, sve dok ne sazna da su oni ustvari čopor... Šta će se...