45.deo

209 16 0
                                    

°🥀Ljubav ili rat🥀°

~Kada smo izasli na povrsinu vode,ispod sebe sam osetila nesto cudno.Nesto veliko i.....

Ja"Ali,Ajkula"
Mi(Milan)"Ja volim Ajkule"
Ja"Ali pojesce nas!"
A"Nece!"

Pored mene se pojavila preplasena Miona.

Ja"Miona!"
M"Ko je sve preziveo?"
L"Samo mi"
M"Jao,nemoguce"

Iznad nas se pojavio hilihopter,koji je dosao da nas spase.U strahu sam usla unutra,te sela na svoje mesto.

M"Sigurno je jos neko preziveo"

Pogledala sam prema okeanu i primetila grupu ucenika kako masu rukama.

Ja"Ima zivih!Tamo!"

Pokazala sam im grupu ucenika,te smo se spustili blize da bi se popeli.

Ja"Jao ne"
J(Jovana)"Nikada vise ne idem avionom"
A"Kako si bas ti prizivela?!"
J"Gde je Rina?"
Ja"Gotova je"
L"Ajkula ju je pojela"
J"Aaaaa,nemojte to da mi govorite"
M"Evo i mojih baksuza"
Xxx2"Miona?!Gde si?"
M"Tu sam,ne brini"
Xxx2"Uff,dobro je"

°🥀1 dan kasnije🥀°

Nakon 24h stizemo u hotel.Onako umorni i preplaseni.

Xxx1"Izvolite"

Hotel je bio kao u bajci,ali nismo bili sami.U hotelu je bilo jos 2 skole.Smireno sam cekala red za sobu,sve dok nije nastao mali problem.

Ja"Jednokrevetnu sobu"
Xxx1"Izvinite,ali sve su zauzete"
Ja"Izvinite sekund"

Okrenula sam se iza sebe u nadi da cu videti Alija,ali oni su vec uzeli svoju sobu.Salter do mene je bio decko koji je nervozno udario o sto.

Xxx1"Kako nemate jednu jebenu sobu?!"
Xxx2"Izvinite gospodine,ali imamo samo bracnu i cetvorokrevetnu,koju su upravo zauzele 3 devojke."
Xxx1"Ja zelim jednokrevetnu!"
Ja"Izvinite,mogu onda neku drugu da dobijem?!"
Xxx3"Naravno."
Ja"Hvala"

Zena mi je dala kljuceve,te sam krenula prema svojoj sobi.Nakon 5 minuta sam se nasla ispred moje sobe.Onako umorna otkljucavam vrata i zaticem bracni krevet.

Ja"Molim?!"-rekla sam iznenadjeno.

Polako sam zatvorila vrata,te se bacila na krevet.Moj mir je prekinuo kljuc,koji je proizvodio glasno skripanje.U sobu je usao decko iz druge skole.

Ja"Izvini,sigurno si pogresio.Ovo je moja soba"
Xxx1"Ne nisam!Ovo je moja soba!"
Ja"Izvini"-rekla sam tiho.

Uzela sam svoj kofer,te ga iznela van sobe.Sela sam uza zid pa tako i zaspala.

Ljubav ili ratWhere stories live. Discover now