°🥀Ljubav ili rat🥀°
~Potrčao sam prema svlačionici i zatekao Auroru u groznom stanju. U svlačionicu je ušla i Jovana.J"Ali,pusti je! Vidiš da se folira"
Aurora je ležala na podu. Sva plava u licu. Uzeo sam je u naručje i odneo u učionicu.
Xxx1"Donesite vode!"
Ja"Diše, ali jako sporo i teško"
Xxx1"Mislim da joj treba veštačko disanje"
Ja"Ja neću to uraditi"
Xxx1"Misliš da ja hoću"
J"Ko želi tu gaduru da poljubi"Pogledao sam je, te prisao Aurori.Spojio sam naše usne. Davao sam joj veštačko disanje, sve dok se nije probudila.
Xxx1"Ali heroj"
J"Kako si mogao!"Ljutito je izašla iz učionice.
°🥀Aurora P.O.V.🥀°
Onako zadihano otvaram oči. Ispred sebe primetim Alija i nastavnika kako me posmatraju.
Ja"G..gde...sam...ja?"
A(Ali)"U učionici"Rukom sam obrisala usta, te ustala sa stolice.
Xxx1"Aurora,sedi"
Ja"Ne...ne"Polako sam izašla iz škole i krenula prema šumi. Onako razočarana u sve sam krenula ka najdubljem delu šume.
A"Aurora!Gde ides?"
Ja"Kod....mame"Vratila sam pogled napred, te nastavila da hodam. Nakon pola sata šetanja, stigla sam do najdubljeg dela šume. Oko mene je svuda bio mrak. Sva ta tama me je činila na jezu i preveliki strah. Krenula sam da trčim, ali žute krupne oči u pozadini bi me zaustavile. Pala sam na pod. Njegovo rezanje je odzvanjalo šumom.
Ja"Nemoj,molim te"°🥀Ali P.O.V.🥀°
Pomalo srećan i pomalo tužan ulazim u kuću.L(Lazar)"Ali!Imamo jedan veliki problem!"
Ja"Sta se desilo!"
L"Ken se vratio"
Ja"Nemoguće!"
L"Došao je sa jednom namerom"
Ja"Kojom?"
L"Došao je da lovi...naše najdraže"
Ja"Aurora"-rekao sam tiho, te istrčao iz kuće.Onako uplašen sam se pretvorio u vuka.
L"Ali!Nemoj!"
Nisam obraćao pažnju. Na umu mi je bila samo Aurora. Ona je jedino stvorenje, koje mi je uvek na pameti. Veoma iznervirano sam trčao kroz šumu.
°🥀Aurora P.O.V.🥀°
Zažmurela sam, ali tu se desilo nesto neobjasnjivo. Ispred mene je bio jedan dečko.
Ja"K...ka..kako?"
Xxx1"Nisam znao da su Aliju najbliži ovoliko lepi"
Ja"Ti...ti..ti si bio vuk"-rekla sam drhtavim glasom.
Xxx1"Jesam srce"
Ja"Kako?"
Xxx1"Ti ne znaš?"
Ja"Š..šta?"
Xxx1"Saznaćeš"
Ja"Ti...ti..nećes da me..me..povrediš?"
Xxx1"Neću, ako mi kažeš kako se zoveš"
Ja"Au..Aurora"
Xxx1"Baš lepo i čudno ime.Kako se prezivaš?"
Ja"Kenni"
ESTÁS LEYENDO
Ljubav ili rat
Hombres LoboAurora je mlada devojka, koja se nakon 5 godina preselila u svoju staru u kuću... U skroz novom gradu.. Ne znajući nikoga, upoznaje Rinu. Svaki novi dan, momci iz šume bi joj bili mnogo sumljivi, sve dok ne sazna da su oni ustvari čopor... Šta će se...