°🥀Ljubav ili rat🥀°
~Krenula sam dalje prema dvoristu.Sela sam za jedan raspali sto i krenula da jedem.Moje uživanje je prekinula grupica bff.Xxx1"Mozemo da jedemo sa tobom?"
Ja"Da"-rekla sam tiho.
Xxx2"Aurora,sta si ti uzela?"
Ja"Nista posebno"
Xxx3"Devojke,eno ga Ali"
Xxx1"Gde?"Okrenule su se,te ustale sa stola.
Xxx2"Vidimo se"
Xxx1"Ali!"Jako je vrisnula njegovo ime.
A"Sta je bilo?"
Xxx1"Hoces kod mene da uradimo domaci iz ekologije"
A"Ja nemam ekologiju kao predmet"Blago sam se nasmejala.
Xxx1"Sta se smejes!Gaduro"
Spustila sam glavu i nastavila da jedem...Nakon 10 minuta je zvonilo za pocetak casa.Krenula sam prema ucionici,ali Jovana bi me zaustavila.
Ja"Izvini,ali kasnim na cas"-rekla sam tiho.
J(Jovana)"Slusaj me sada.Budes li jos jednom muvala mog decka,ovog puta neces preziveti."
Ja"Kao prvo on ti nije decko.Kao drugo on te i ne primecuje.Kao trece, on je moj"
J"Kako mi se to obracas!"U tom trenutku sam osetila jak samar na licu.
J"On...on je moj decko!"
Sa gornjeg sprata je silazila grupa ucenika.
Xxx1"Sta se dešava ovde?"
Xxx2"Sigurno ju je ova napala"
Xxx1"Aurora?"
Xxx2"Da"Rukom sam je gurnula sa strane.Lagano sam prošla hodnikom, te ušla u ucionicu.Na licu mi se pojavio veliki smesak.
°🥀2 sata kasnije🥀°
Izasla sam na teren sa velikom dozom umora.Xxx1"Dobar dan deco,ja sam vas novi profesor fizičkog."
Xxx2"Omg kako je zgodan"Neko je dobacio sa strane.Nasmejala sam se tako da niko nije cuo.
Xxx2"Sta se ti smejes!"
Xxx3"Profesore,izgledate jako zgodno jednoj ucenici"
Xxx1"Izvini,ko si ti?"Pogledala sam ih, te prevrnula očima. Smoeeno se okrenem i udjem u svlačionicu.
Xxx1"Kako se ti zoves?"
Xxx2"Jovana"
Xxx1"Izgleda da si kandidat za ocenu,hajde izadji"
J"Neću"
Xxx1"Molim?"
J"Neću da izadjem"
Xxx1"Dobro"Ušavši u svlačionicu, sednem na klupicu i noge stavim na glupicu. Glavu smestim izmedju kolena, gde pokušavam da se smirim...
°🥀Ali P.O.V.🥀°
Ja"Profesore,mogu li da vidim gde je Aurora?"
Xxx1"Možeš"
Ja"Hvala"
J(Jovana)"Gde si ti pošao!? Ti si moj dečko ne njen,pomozi meni ne njoj!"
Ja"Jovana,ja ti nisam dečko i nikada neću ni biti!"
J"Molim?!"
Potrčao sam prema svlačionici i...
KAMU SEDANG MEMBACA
Ljubav ili rat
Manusia SerigalaAurora je mlada devojka, koja se nakon 5 godina preselila u svoju staru u kuću... U skroz novom gradu.. Ne znajući nikoga, upoznaje Rinu. Svaki novi dan, momci iz šume bi joj bili mnogo sumljivi, sve dok ne sazna da su oni ustvari čopor... Šta će se...