°🥀Ljubav ili rat🥀°
~Provirela sam da vidim da li je Ali u hodniku.Polako sam provirela i videla ga kako se juri po hodniku.U jednom trenutku sa osmehom na licu me je pogledao.Samo sam skrenula pogled i vratila se u ucionicu.Zasto sam to uradila?!Brzo sam se vratila na mesto i nastavila da crtam...Cas za casom mi je mozak trazio da ga vidim.°🥀veliki odmor🥀°
Radoznalo izlazim iz skole u nadi da cu ga pronaci i pogledati.Brzo sam izasla iz skole i videla ga kako ide prema jednoj pekari.Nisam htela da ga pratim,jer bi me primetio i sve bi otislo u.....Vratila sam se u ucionicu i uzela svoj sendvic.Polako sam ga jela dok nije zvonilo.Sendvic sam ostavila u ranac.Ja"Koji cas imamo sada?"
Xxx1"Matematiku?"
Xxx2"Ne!Imamo versku"
Ja"Uff!"
Xxx3"Ljudi imamo versku sa prvim tri"
Ja"Pa?"
Xxx2"Omg!Tu ide onaj lepi"
Ja"Ko?"
Xxx1"Ne znam kako se zove"
Ja"Dobro"Nakon nekoliko minuta su poceli da ulaze.Za povucenim devojcicama su usli i grupa nekih likova.U sredini je bio Ali sa velikim smeskom na licu.Seo je u prvu klupu do zida.Bila sam pomalo ljubomorna.
Xxx1"Izvini,mogu da sednem sa tobom?"
Ja"Ne"
Xxx1"Dobro"Nisam nikome dozvoljavala da sedne pored mene.Profesor verskog je usao,a Ali je i dalje pricao.Uzela sam svoju svesku,te krenula da zapisujem beleske koje je profesor govorio.
A(Ali)"HAHAHAHHAHA"
Prof(Profesor)"Ali!Predji u drugu klupu do prozora!"
A"Zasto ja?!"
Prof"Pricas!"
A"Dobro necu vise!"
Prof"Prebaci se!"Ja sam bila u trecoj klupi do prozora,a ispred mene je bila jedna mala i povucena Mila.
A"Gde si?Sta radis?"Pricao je sa Milom,dok je ona samo cutala.
A"Profesore ona ne zeli da prica!"
Prof"Ali!Smiri se"Ali je ustao ,te se prebacio kod mene.Profesor je zapoceo jednu veoma dosadnu temu.
Ali se okrenuo iza sebe,te krenuo da prica sa jednom devojkom koja ide sa njim u razred.Prof"Ali,okreni se!"
Ali se okrenuo,te legao na moj ranac,koji je bio na stolu.
YOU ARE READING
Ljubav ili rat
WerewolfAurora je mlada devojka, koja se nakon 5 godina preselila u svoju staru u kuću... U skroz novom gradu.. Ne znajući nikoga, upoznaje Rinu. Svaki novi dan, momci iz šume bi joj bili mnogo sumljivi, sve dok ne sazna da su oni ustvari čopor... Šta će se...