10🌼

2.5K 176 40
                                    

"Jun!!!"

Yoojung menyeringa pada adiknya yang sedang mendukung Hayyan.

"Pehal kau ni?Bingitlah telinga aku ni.Terkejut Hayyan nanti"jeling Yeonjun selamba seraya mencium pipi gebu Hayyan.

"Bak sini Hayyan pada aku!"

"Ehh suka hati kau je.Aku yang ambik Hayyan dulu.Kau pergi dukung Ayra lah!Sibuk lah ahli sihir ni"Yeonjun menjelirkan lidahnya pada kakaknya.

"Nak dukung Hayyan!Ayra ada dengan eomma dan appa.Cepatlah bagi Hayyan pada aku!"terdesak betul nak pegang anak saudara dia ni.

"Tak payah.Aku baru je pegang dia kau dah nak ambik.Sila meninggal"Yeonjun menyeringa pada kakaknya.Hayyan yang berada di dalam pangkuannya itu dipegang dengan erat agar tidak dirampas oleh Yoojung.

"Kedekutlah kau ni katak!"

"Kau panggil lah aku apa pun.Yang aku tahu aku takkan bagi Hayyan pada kau gila!"Yeonjun membuat mimik muka mengejek pada kakaknya.

"Kau!!!"

"Jatuh anak abang karang.Dah bak sini Hayyan.Korang dua pergi bersiap"

Dengan selamba Aysar mengambil Hayyan daripada adiknya.

"Alahh abang!"

"Mwo? Korang dua stop bertekak and naik bilik pergi bersiap.Kita nak keluar.Cepat bersiap kalau tak abang tinggalkan korang dua kat sini"ujar Aysar sambil mendukung anak lelakinya.

Hayyan hanya diam sahaja di dalam pangkuan babanya.Sekali sekali jari jemari comel nya menyentuh dada Aysar yang berlapik dengan baju itu.

"Abang!Jun tak mandi lagilah!"Yeonjun menghentakkan kakinya tanda protes.

"Patutlah busuk semacam kau ni.Aku ingatkan bau loji najis rupa-rupanya bau kau"gelak sakan si Yoojung kerana dapat mengenakan adiknya.

Yeonjun menjeling tajam ke arah kakaknya sebelum dia beredar dari situ untuk ke biliknya.

Yoojung seronok dapat mengenakan adiknya sampai ketawa terbahak-bahak.

"Suka kenakan budak tu.Dah dah lah Jung.Yang Jung tercegat kat sini lagi kenapa?Pergilah siap"ujar Aysar kepada adik perempuannya.

"Yelah yelah.Halau orang je kerja.Bye Hayyan sayang.Nanti auntie dukung Hayyan okay.Takyah kasi si katak tu dukung Hayyan"

Sebelum Yoojung beredar dari situ,dia mencium sekilas pipi Hayyan serta mencuit manja pipi Aysar.

Alah abang dia jugak.

Hah kenapa? Jealous lah tu😏

****

Masuk sahaja dalam biliknya,Aysar meletakkan Hayyan di sebelah Ayra.Selepas itu dia merenung wajah kedua-dua anaknya seraya melabuhkan ciuman pada pipi mereka berdua.

Kenapalah comel sangat anak baba ni?

Hayyan dan Ayra terkekeh ketawa apabila baba mereka mencium pipi mereka.

[C]Nasuha Cassandra S2 Where stories live. Discover now