Gözlerimi açtığımda en son neler olduğunu hatırlamaya çalışmıştım.
Ama eve nasıl geldiğimi bile hatırlamıyordum.
Odamın hemen yanımda ki banyoya girip soğuk suyu yüzüme defalarca çarptım.
En son hatırladığım şey içki içtiğimde. Başka bir şey hatırlamıyordum.
Kim bilir kendimi nasıl rezil etmiştim. Banyo' dan çıkıp, Malya' nın odasına girdim.
Malya yeni uyanmış gibi gözüküyordu
Telefonu ile ilgileniyordu.
" Malya." dedim utangaç bir sesle " Dün gece ne oldu? "
Malya telefonu yatağı' nın yanında ki komodine bıraktı. Yatağa oturdum.
" Dün gece neredeyse bir şişe içki bitirdin." dediğinde inanamadım.
" Sonra yüzünü yıkamak için lavaboya gittin. Geldiğinde ağlamaya başladın eve gitmek istediğini söyledin. Yol boyunca ellerin hep dudaklarındaydı. Artık lavaboda ne oldu bilmiyorum." diye sorumu yanıtladığında ikinci bir şok yaşamıştım.
Dün yüzümü yıkamak için lavaboya gittiğimde ne olmuştu? Neden bar'a ağlayarak girmiştim?
Bilmiyordum.
" Gerçekten hatırlamıyor musun? " diye sorduğunda Malya " Hatırlasam sana sormazdım Malya." dedim.
Yatağa uzandım.
" Ne oldu gerçekten çok merak ediyorum." dedim kendi kendime.
" Okul'a geç kalacağız. Hazırlanıp çıkalım." dediğinde odadan çıktım. Okul üniformalrını giydim.
Saçlarıma maşa ile dalgalandırdım.
Saçlarıma çok şekil vermezdim. Sadece özel günlerde şekil veriyordum.
Ama bugün değişiklik olsun istemiştim.
Ayakkabılarımı giydikten sonra siyah çantamı koluma taktım. Ve aşağı indim.
Teyzem ve Malya beni bekliyorlardı.
" Çıkalım." dedi teyzem mor çanyasını alarak
Malya kapıyı açtı. Ve arabaya bindik. Bugün teyzem bizi okula götürmek istemişti.
Teyzem sessizliği bozmuştu.
" Kızlar." dedi " Arkadaşınız Deniz' in ablası' nı tanıyor musunuz? " dediğinde ben " Evet, ben tanıyorum." dedim.
Malya, Hayal' i tanımıyordu.
" Bir şey mi olmuş? "
Teyzem derin nefes aldı.
" Hayal hastanede Kumsal." dediğinde afallamıştım.
" Neden? "
Malya ikimize de şaşkın şaşkın bakıyordu.
" Nedeninş bilmiyorum. Bugün nedenini polislere soracağım."
Dediğini başımla onayladım.
Acaba neden hastanedeydi diye düşünmüştüm yol boyunca.
Teyzem bizi okula bıraktıktan sonra hastaneye gitti.
Sınıfa girdiğimizde arka sıraların birine oturduk. Ders ziline iki dakika kala gelmiştik.
Deniz ve Ozan son dakikada sınıfa girdiklerinde Deniz' in gözlerini' nin kızardığını görmem uzun zaman almamıştı.
Deniz ve Ozan önümüzde ki boş sıralara oturdular.
Deniz' i dürtüğümde arkasını dönmeden
" Efendim." dedi." Sen iyi misin? "
" Lan ablası hastanede nasıl iyi olsun?! " Nadiren ortaya çıkan iç sesim kendini göstermişti.
Deniz arkasını döndü.
" Hayal hastane de okuldan sonra hastaneye gideceğim." dedi " Ve sen de geleceksin." dediğinde öğretmen girdi sınıfa.
İlk ders biyolojiydi.
Kitapları ve defterleri çıkardım. Öğretmen ilk önce konuyu anlattı. Sonra üç sayfa yazı yazdırmıştı.
Malya " Siktiğimin hocası ellerim ağırdı lan! " diye isyan ettiğinde kıkırdadım.
Teneffüs zili yardımımıza yetiştiğinde
Malya " Okul' u ve sınav kağıdını bulanın ağzına sıçayım." dediğinde güldüm.Kantin' den iki kahve aldık. Sınıfa girdiğimizde Alya yanımıza gelip " Asenayı gördünüz mü? " dedi.
Bugün onu hiç görmemiştik. Malya telefonunu çıkararak Asenayı aradı.
Ama cevap vermemişti.
" Telefonu kapalı. Kesin bir şey oldu." dedi Alya gözleri yaşlarını serbest bırakmıştı.
" Ben evine gideceğim."
Malya Alya' nın gözyaşını elinin tersi ile silmişti.
" Çıkışta birlikte gideriz.
Alya sınıftan koşarak uzaklaştı. Malya ve ben Alya' nın peşinden koşmuştuk. Ama ben Malya' yı ve Alyayı kaybetmiştim.
Onları aramak için bahçeye çıktım.
Bahçe' nin her tarafına gözlerim ile baktığımda ikisinide bulamamıştım.
Ağaca sırtımı yasladım.
Ağacın arkasından bir ses geldiğinde arkama baktım.
Asena başını dizlerine gömmüş, yerde oturarak ağlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgelere Sığınmak (DÜZENLENECEK)
Teen Fiction⚠️ Acı Ve Gözyaşı kitabı ile bağlantılıdır ⚠️ Acı Ve Gözyaşı kitabının yan karakterleri, Gölgelere Sığınmak kitabının başrolleridir. İstediğiniz sıraya göre okuyabilirsiniz, ama Acı Ve Gözyaşını okumazsanız Gölgelere Sığınmak'ın sonunu anlamayabili...