Bazı şarkı'lar var ki, hafif kalp sızısı bırakır sarhoş eder. Bazı şarkı'lar vardır ki, kalbine ok gibi saplanır da nefessiz kalırsın. Bazı şarkı'lar vardır ki,ağzından dökülemeyen cümleler olur. Susarsın.
Bağımlılık yapar kopazsın.
Odamda yatağım da uzanıp şarkı dinlerken kendimi bu düşünce'ler de kaybediyordum.
Annem ve babam üç yıl önce trafik kazasında kaybetmiştim. Onları her geçen gün daha çok özlüyordum. Üç yıl önce annem ve babamı katbettiğimde şarkı dinlemeye başlamıştım.
Ve şarkı dinlediğim de bütün acılarım yok olup, gidiyor gibiydi.
" Kumsal! Ben okul'a gidiyorum.Hadi sen de hazırlan çıkalım."
Malya' nın sesini duyduğumda bugün ilk günüm olduğunu şimdi hatırlamıştım.
Malya odam'a girdiğinde daha yeni üniformalarımı dolabımdan çıkarıyordum.
" Çabuk ol Kumsal geç kalacağız."
Üniformalarımı alıp odamda ki banyoma girdim.İki dakika da üniformalarımı giydikten sonra uzun, açık kahve saçlarımı taradım.
Dişlerimi fırçaladık'tan sonra banyo'dan çıkmıştım.
Malya o sırada yatağıma oturmuş telefonu'nu kurcalıyordu.
Malya beni süzüp " Gidelim." dedi.
Odamdan çıkarak,merdivenler'den indik.
Teyzem, özel şöför' e bizi okul'a bırakması'nı söyleyip, hastane'ye gitmişti. Teyzem çok başarılı bir doktor'du.
Araba'ya binerek, birkaç dakika sonra okul'a gelmiştik.
Yeni okuluma geldiğim için çok heyecanlıydım.
Ama beş dakika kadar geç kalmıştık. İlk günden geç kalmıştım.
Hızlı adımlarla müdür'ün odasına girip kitaplarımı ve ders programını aldım.Kitap'lar çok ağırdı.
En azından sınıfım müdür odası'nın birkaç metre uzağındaydı.
11-L yazan sınıf'a girdiğim de öğretmen beyaz tahta'ya bir şey'ler yazıyordu.
" Sen yeni öğrenci olmalısın. İsmin ne? "
" Kumsal Aden."
Kadın öğretmen beni süzdük'ten sonra sınıf'a baktı. Tek boş yer olan yer, siyah saçlı siyahgözlü bir çocuğun yanında ki sıraydı.
" Deniz'in yanında otur."
Demek adı Deniz'di.
O sırada nöbetçi öğrenci sınıf defterini getirdi.
Bütün sınıf'ın bakışları bendeydi. Bu yüzden biraz utanıyordum.
Öğretmen' in dediğini yapıp, Deniz'in yanına oturdum.
" Selam."
" Selam." diye karşılık verdi.
Sınıfta ki bazı kızların bakışları beni bulduğunda kıskanarak baktılar. Biri'ne kaşlarımı çatarak baktığımda önüne dönmüştü.
Sıraya oturdum ve elimde ki ağır kitapları sıra'nın altına koydum.
İlk ders Tarihti. Sevdiğim bir dersti Tarih. İlk ders bittikten Malya' nın yanına gittim.
Malya kuzenimdi.Ama kardeşim gibi görüyordum Malya'yı.
Kantine inip, kahve almıştık. Bir masa seçip oturduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgelere Sığınmak (DÜZENLENECEK)
Novela Juvenil⚠️ Acı Ve Gözyaşı kitabı ile bağlantılıdır ⚠️ Acı Ve Gözyaşı kitabının yan karakterleri, Gölgelere Sığınmak kitabının başrolleridir. İstediğiniz sıraya göre okuyabilirsiniz, ama Acı Ve Gözyaşını okumazsanız Gölgelere Sığınmak'ın sonunu anlamayabili...