3. Bölüm

202 151 12
                                    

Şu an bu yaptığından dolayı bağırıp çağırmam lazımdı. Ama hiçbirini yapmamıştım. Yapamamıştım.

O an' ın şoku ile ne yapacağımı bilememiştim. İlk defa birisi beni öpüyordu.

Deniz kendini geri çektiğinde dilini dudaklarında gezdirdi. Ben ise ellerimi onun izlerini bıraktığı yerlere dokundum. Ayağa kalkarak oradan uzaklıştım.

Kulübeye varana kadar hala yaşananların şokundaydım.

Kulübe' nin banyosuna girdiğimde aynadan bıraktığı görünmez izlerine baktım. Malya da peşimden gelmişti.

" Kızım ne oluyor? "

" Deniz." dedim sesim tiz ve titremişti. Malya gözlerini büyüterek " Yoksa seni öptü mü? " dedi o kadar çok utanmıştım ki o an utançtan ölebilirdim.

Yanaklarımın kızardığını gördüğü için " Hadi canım! " diye bağırdı.

" Ay, çok yakışıyorsunuz! " demesiyle gözlerim büyüdü.

" Saçmalama Malya! "

Malya hemen " Yolculukta öyle görünmüyordunuz Kumsal hanım." diyerek daha çok kızarmama neden oldu.

" Her neyse, kapatalım konuyu." diyerek
banyo dan çıktım. Yatağıma uzandım ve gözlerimi kapattım. Birkaç dakika sonra kendimi uyku' nun rahat kollarına bıraktım.

*******
Gözlerimi açtığım gibi banyoya girdim. Yüzümü yıkadım. Ve tekrar odaya girdim. Dolaptan mavi tişort, ve siyah kot çıkardım.

Yine banyoya girdim ve kıyafetleri giydim. Saçlarımı lastik toka yardımıyla topladım ve banyodan çıktım.

Alya, Asena ve Malyayı uyandırdım.

Uyandıklarında sırayla banyoya girip, yüzlerini yıkadılar. Bende yemekhaneye gittim. Nerdeyse herkes yemekhaneye gitmiş yemeğini almıştı. Ben de yemeğimi aldım.

O sırada Malya, Alya ve Asena gelmişti.

Deniz' in oturduğu masaya uzak bir masa  seçmiştim.

Malya, Alya ve Asena oturduğum masaya geldiler.

Alya " Neden Deniz ve Ozan' ın masasına oturmadık? " dediğinde ben ve Deniz göz göz' e gelmiştik. Hemen gözlerimi ondan çekip, ağzıma bir peynir parçası attım.

Malya yardımıma yetişti.

" Boş ver' in bu seferlik böyle olsun."

Herkes yemeğini yedikten sonra masadan kalktı. Deniz ve Ozan' ın yanına gitti. Ben ise masamda yemeğimi yiyip telefonumla ilgileniyordum. Sonuçta dün gece olanlardan sonra Deniz' in yanına gidemezdim.

" Selam."

Yanıma kahverengi saçlı, ela gözlü birisi geldiğinde afallamıştım. Etkilenmediğimi söyleyemezdim. Yakışıklı biriydi.

" Selam."
" Seni ilk defa görüyorum. Yeni misin? "

Kaşlarım kendiliğinden çatıldı.

" Evet, yeniyim."

Elini bana uzatarak " Ben Çınar." diyerek kendini tanıttı.

" Ben de Kumsal."

Ancak uzattığı elini tutmamıştım. Telefonuma geri döndüğümde " Önceki okulun neresiydi? " diye sorduğunda şaşırmamıştım.

" Öğrenip ne yapacaksın? Merak ediyorum."

Bakışlarımı telefonumdan çektim. Deniz' in buraya baktığını fark ettim.

" Sadece hangi okuldan geldiğini merak ediyorum."

" Ben de bunu öğrenip ne yapacağını merak ediyorum."

Sert davranmış olabilirdim.

Masa' dan kalkarak Deniz'lerin olduğu masaya geçtim. Asena " O kim? " diye sordu.

" Boş ver." dedim " Ne kaynatıyordunuz? "

Ozan hemen anlattı.

" Acaba kimin aklına gelmiş, üzüm ağacı'nın yaprağını koparıp, içine pirinç koyup, pişirip yiyelim diye."

Bu çocuk ne kadar farklı düşünüyordu. Serviside beklerken yumurtayı acaba ilk yiyen kişi kim diye sormuştu.

Deniz " Senin kafanı açıp acaba orada bir şey var mı diye bakmak istiyorum." dediğinde ben hariç herkes kıkırdadı.

Ben yine telefonuma döndüm. Ancak şarj %2' di.

Evlat acısı.

Hemen masadan kalktım. " Telefonumu şarj'a takıp geliyorum." dedim. Ve yemekhane' den çıktım. Kulübeye girdiğimde yatağımın üzerinde ki şarj aletini alıp priz'e taktım.

Kulübe' den çıkacakken kulübeye birisi geldi.

Kim olduğunu görmek için arkamı döndüğümde karşımda ki Deniz' den başkası değildi.

Yutkundum.

Deniz adımlarını bana attığında ben de geri adım attım. Sırtım duvarla yaslandığında kaçacak yerim kalmamıştı.

" Neden bana uzaksın? "

Ellerini duvara yasladı.

" Sen neyden bahsediyorsun? " Sorusuna soruyla karşılık vermiştim.

" Hala görmüyor musun? " diye sorduğunda neyi imâ ettiğini anlamamıştım.

" Seni sevdiğimi."

Dudaklarını tekrar dudaklarıma bastırdığında ne yapacağımı bilememiştim.


Gölgelere Sığınmak (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin