21. Bölüm

141 94 14
                                    

" Ne kadar iyi bir insan olduğunun bir önemi yok.
Nasıl olsa ilk hatanda en kötü insan sen olacaksın.."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bugün günlerden Cumartesiydi. Pazartesi gününü iple çekiyordum. Çünkü kendi paramı kazanacaktım. Kendi alın telimle kazanacaktım. Eve geldiğimde teyzem geldiğimi görmüştü.

Çünkü salon dış kapı' nın baktığı bölgedeydi.
" Hava almak iyi geldi mi? "
" Evet, daha iyiyim." dedim gözlerimi devirerek.

Odaya çıktığığımda ıslak kıyafetlerimden kurtulup, rahat pijamalarımı giydim. Telefonun şarjı az olduğu için yatağımın yanındaki prize taktım.

Bildirimlere baktığımda Hogwarts Abazaları grubundan bir sürü mesaj vardı. Bu WhattsApp grubunu Malya koymuştu. Ben, Malya, Alya, Asena, Ozan ve Deniz hepimiz Harry Potter hayranıydık.

Artık bu grup ismi fikri nereden çıkmıştır tahmin ediyorsunuzdur.

Alya: Lan günlerce Kumsal ne yapıyor hasta mı hala?!
Deniz: Lan yok! Bugün beni aradı. İyi olduğunu söyledi.
Alya: Bu hayatta Deniz olmak vardı be! Bizi değil sevgilisini önemsiyor!
Deniz: İşİnE GeLiRsE PiReMsEs 💅
Ozan: uLaN DeNiZ nE gOmİk aDaMsAn!
Deniz: nE sAnDıN asfjhpghkffusyrs

Mesajları okuduğumda küçük bir kahkaha attım.

Kumsal: Merak etmeyin iyiyim. Telefonu elime alamayacak kadar kötüydüm.
Alya: Ulan insan ilk önce arkadaşlarına haber verir! Neden sevgiline haber veriyorsun?!
Kumsal: Lan anlatalı yarım saat olmadı! O sırada duş aldım zaten.

' Sen nasıl ayak üstünde kırk yalan söyleyebiliyorsun? Seni ağzım açık izliyorum.' İç sesimin bu dediğine küçük bir kahkaha attım.
' Yalan bizim işimiz! '

Ozan: Malya ve Asena neden girmiyor lan gruba?! Hepimiz toplanmışız bir bunlar yok.
Ozan: Kumsal, söyle kuzenine gruba girsin!

Kuzen? Bir hafta önce bende öyle diyordum.

Kumsal: Bugün Cumartesi babası' nın evinde bilmiyorum.
Malya: Bu kadar sevildiğimi bilmiyordum bilseydim çoktan gelirdim. ADJLBCDDKMH
Deniz: Hogwats Abazaları toplanmasına son bir kişi!
Ozan: Vay amk! Sen ne zekisin. Kumsal sence bu sevgilin bu zekayla tıpı kazanır mı?
Kumsal: nEEE ADHADJKKBCJLKHFDJGTUSHF
Deniz: Memati' nin bir atasözü vardı. Biliyor musun? bU sEnİ hİç aLaKaDaR eTmEz afjvjsfjfsfjbclkfdsaqrıbc
Asena: Tamam lan geldik! Ne istiyorsunuz?
Alya: HAHAYTT BENİM KANKAM GELMİŞ!!
Asena: Benim morelim yok. Biraz yemek yiyeceğim. Görüşürüz.
Alya: Lan neden moralin yok??
Asena: Başım ağırıyor. İlaç alıp uyuyacağım. Görüşürüz.
Ozan: Hayda! Biri bitti diğeri başladı. Bela mısınız lan!
Ozan: Tamam lan! Şimdi sen buradayken söyleyeyim. Yarın şu hep gittiğimiz cafeye gideceğiz. Günlerce evdeyiz. Madem genciz tadını çıkaralım!
Asena: Siz gidersiniz. Ben gelmeyeceğim.
Alya: Ulan saçmalama! Gel işte.

Biraz daha böyle konuştuktan sonra Asena gelmeyi kabul etmişti. Sonra telefonlarımızı kapatmıştık. İki gündür yıkanmadığımı, saçlarımın biraz yağlandığını fark ettim. Dolaptan başka kıyafetler çıkardım.

Odamdan çıkıp, banyoya girmeden önce gözlerim komodindeki deftere kaydı. Küçük defterin son sayfasına baktığımda regl olamama iki gün kaldığını gördüm.

Duş aldıktan sonra eczaneye gidip, ped almam gerektiğini beynime kazıdım. Sıcak suyun altında dakikalarca kaldıktan sonra duşa kabinden çıktım. İç çamaşırlerımı, seçtiğim siyah taytı, ve mor uzun kollu kapüşonlu geçirdim.

Gölgelere Sığınmak (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin