25. Bölüm

57 39 70
                                    

Öncelikle nasılsınız?

Bana sorarsanız ben iyiyim. Sınavlarım olduğu için bölüm atamıyordum,
özür dilerim, iki haftada bir bölüm atmaya çalışacağım.

Acı Ve Gözyaşı kitabımı düzenlemeye aldığım içinde geciktirdim bölümü aslında.

Bu sıralar Gölgelere Sığınmak'a daha fazla bölüm atacağım.

Normalde bölüm atma sıralamam: Acı Ve Gözyaşı, Gölgelere Sığınmak, Çizimlerim diye gidiyordu.

Ama Acı Ve Gözyaşı' nı bitirdikten sonra, başroller Gölgelere Sığınmak' ta olacak.

Bu yüzden zaman farkı var arada. O yüzdende Gölgelere Sığınmak' a daha fazla ağırlık vereceğim.

Bu bölümleri yazmak için çok bekledim asdfllbc

Çok fazla boş yaptım her zaman ki gibi neyse ama açıklma yapmam şarttı.

Bu bölüm diğer bölümlere göre daha kısa oldu ( 900 kelime bile değil.)

O zaman ben sizi Kumsal ve Deniz ile başbaşa bırakayım asdfkşvzb

Şarkı Adı:
Pera - Biri Vardı.

İyi okumalar...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bir fırtına var çevremde, hayallerimi duman eden..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

" Umurumda mı? Benden bir şey saklayan ve anlatmayan birine neden güveneyim? " dedim sinirle. Sol gözünden bir damla daha yaş düştü bu söylediğim karşısında.

Artık yağmur olduğundan daha fazla yağıyordu. Bunu seviyordum..

Elini koluma değdirdiğinde hemen elini tutup geri çektim. " Hassiktir! " diye mırıldandığında ne olduğunu anlamadım. Benden uzaklaştı birkaç adım sedeledi.

Titreyen elime baktım korku ile. O gece ki gibi elektrik saçıyordum. Korku ile bedenime sonra da Denize baktım.

O da en az benim kadar korkmuş ve endişeli gözüküyordu. Hemen salıncaktan indim.
" Deniz bu ne?! "
" Sakin ol,"

Gökgürlediğinde yerimden sıçradım.
" İnsanlar görecek! "
Hiç düşünmeden öleceğini bildiği halde beni duvara yaslayıp, kollarını bedenime doladı.

" Ne yapıyorsun öleceksin?! "

Canı'nın yandığı o kadar belliydi ki.. insanlar beni bu halde görmesin diye bedenimi duvara yaslamış, sarılıyordu. Ama bu onun çok canını yakıyordu. Biliyordum.

" S-s-s-sakin ol." Sesi ilk defa titriyordu ve kekeliyordu. Bu bile canı'nın yandığı'nın göstergesiydi.

" Yapma," durdum " Bırak insanlar görsün, sana bir şey olmasın lütfen.." hala bir değişiklik yoktu. Kollarını bana daha sıkı dolamış onu itmeye çalışıyordum daha fazla canı yanmasın diye.

Gölgelere Sığınmak (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin