13. Bölüm

146 120 1
                                    

Kimsesiz hissettiğin, herkesten kaçıp birinin gölgelesine sığınmak istediğin,
bunu kendine bile itiraf
edemediğin gecelerde seni dizime yatırıp, başını okşama isteğim gitmiyor.

Çünkü bu kimse yoksa bile
ben varım demektir.

Ben varım.

Ben varım ama sen yoksun.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gözlerimi açtığımda dün en son neler olduğunu hatırlamaya çalışmıştım.

Dün okulda bilinmeyen numara diye birisi Deniz' in beni öptüğü bir fotoğraf çekmiş okulda ki herkese atmıştı.

Ve asıl amacı beni Deniz' den soğutmasıydı. Ama bunu kimse başaramazdı.

Bilinmeyen numarada her kimse bunu başaramamıştı.

Deniz kenarına gittiğimde ise gece yarısına kadar orada kalmıştım.

Sonra Deniz yanıma gelmiş tartışmıştık.

Herşey' in onun yüzünden olduğunu söylemiştim. Oysa ki bu olayda kimse' nin suçu yoktu.

Bunu ona söylediğim için pişman olmuştum. Bana o gün bara gittiğimiz, sarhoş olduğumda neler yaptığımı anlatmıştı.

Ve neler dediğimi öğrenince artık onu sevdiğimi söyledim.

Deniz kollarını bana doladığında beni asla incitmeyeceğini söylemişti.

Sonra da beni eve bırakıp, gitmişti.

Üstümü bile değiştirmeden kendimi uyku' nun rahat kollarına bırakmıştım.

Şimdi uyandığımda da en az bunu dört kere düşünmüştüm.

Malya odaya girdiğinde okul için hazırlanmıştı.

" Yatağından bile kalkmamışsın."

" Gelmeyeceğim." dedim " Dün olanlardan sonra bir daha o okula gelmeyeceğim."

Malya yatağa oturdu.

" Hadi ama! Onların düşüncelerine boyun mu eğeceksin? Eğer bunu yaparsan güçsüz olduğunu fark edeceksin. Ve belki de bunların hepsinin Deniz' in suçu olduğunu düşünmeye başlayacak ve ona olan bütün sevgin bir anda kaybolacak." dedi ve ayağa kalktı.

" Dik duracaksın. Onları takmayacaksın."

Dediklerine inanamayarak ona baktım.

" Şimdi ister gel, ister gelme."

Dediklerinden etkilenmiş ve gaza gelmiştim.

" Geleceğim, yine her zaman ki gibi haklısın Malya."

Malya saçlarını savurarak " Ne sandın? " dediğinde kıkırdadım.

" Her neyse, aşağıda bekliyorum seni."
" Tamam."

Malya odadan çıktığında dolabımdan okul üniformalarımı çıkarıp, üstüme geçirdim.

Hafif bir makyaj yaptım.

Saçlarımı her zaman ki gibi serbest bırakarak, çantamı omuzlarıma attım.

Son olarakta antidepresanlarımdan birini kullandım.

Büyük kutuyu çantama attım.

Biraz acele etmiştim. Çünkü geç kalacaktık.

Aşağı inip, Malya ile dışarı çıkmıştık.

Gölgelere Sığınmak (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin