20. Bölüm

143 98 28
                                    

" İnsan büyüdükçe mi artıyor dertleri, yoksa insan büyüdükçe mi anlıyor gerçekleri? "

( Özdemir Asaf )

~~~~~~~~~~~~~~~~

Bir haftadır ölü gibi yaşıyordum. Odamdan çıkmıyor, saatlerce uyuyordum. Teyzem ve Malya' yı sadece yemek yeme saatlerinde tek görüyordum.

İkiside benim için endişeleniyordu. Ama umurumda değildi. Onun dışında Deniz' i günlerce görmemiş, sesini duymamıştım.

Onu özlemiştim.

Telefondan aradığında ise cevap vermiyor, telefonumu bir hafta boyunca da kapatmıştım. Deniz bu sefer Malyayı aramıştı. Ona benim hasta olduğumu söylemişti.

Bir haftadır nefes almıyor gibiydim. Uyurken sıçrayarak uyandığımda yine kabus görmüştüm.

Evde o kadar sıkılmıştım ki artık dışarı çıkıp, saatlerce eve gelmemek istiyordum.

Yatağımdan kalkıp, banyoya girniştim. Yüzümü yıkayıp, odaya girdim. Dolaptan siyah dar, kot pantolan, siyah kapüşonlu çıkardım.

Kıyafetleti üstüme geçirdiğimde dağınık saçlarımı taradım. Çekmecemden bir tane antidepresan çıkarıp, ağzıma attım.

Siyah spor ayakkabılarımı giydiğimde aşağı indim. Bir haftadır dinmeyen yağmur vardı. Yağmuru seviyordum. Ne zaman yağmur yağsa gece dışarı çıkıp, sokak lambası' nın altında şarkı dinlemek istiyordum.

Ama bunu yapamamın nedeni kız oluşum değil, şerefsizlerin çok olduğu aklıma geliyordu. Balo gecesinde başıma gelen şey aklımın yerinden çıkamasına neden oluyordu.

Kapının önüne geldiğimde teyzemi karşımda görmem afallamama neden olurken bugünde hastaneye gitmediğini fark ettim. Nedeni ise benim kendime zarar vermemden korkmasıydı.

Eğer bunu yapsaydım çok daha önce yapardım zaten. Daha 17 yaşındaydım. Yaşamak için çok sebebim olamasa da yaşayacaktım. Her şeye rağmen mutlu olmaya çalışacaktım.

" Kumsal, nereye gidiyorsun? "
" Hava alacağım. Birkaç saate gelirim."
" Ama yağmur yağıyor. Üşütürsün. Yağmurun durmasını bekleyemez misin? "

Omuz silktim.

" Bir haftadır yağmur yağıyor teyze merak etme bir şey olmaz. Olsa da doktor olan sensin." deyip, kapıyı açtım. Ve siteden çıktım. Telefonumu geri açtığımda bir sürü cevapsız arama vardı.

Alya, Asena, Ozan ve Denizdendi. Ama en çık cevapsız arama Denizdrndi. Gerçketen endişenmiş olacaklardı. Ama yalnız kalmak istiyordum.

YouTube uygulamasına girdiğimde beğendiğim videolardan Emir Can İğrek' in Beyaz Skandalım şarkısını açtım.

Kapüşonumu kafama geçirdiğimde ellerimi kapoşunlu' nun cebine koydum.

' Yürüyorum elim cebimde,
Ve evim tenimde.
Bedenim yerinde,
Seni görmeye geldim.'

Son cümle zihnime Denizin muhteşem yüzünü getirirken, tebessüm etmeme engel olamadım.

' Senin beni öpüşlerin gibi yalan dolan.
Para falan filan tamam.
Seni sevmeye geldim.'

Sertçe yutkunduğumda bir sokak lambasına sırtımı dayadım. Uygulamadan çıktığımda
Whattsapp' a girip, Denize mesaj yazdım.

' Bir haftadır kendimi kötü hisettiğim için sana haber veremedim. Özür dilerim. Şimdi deniz kemarında bir banktayım.'

Gölgelere Sığınmak (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin