İnsanı sessiz kalmaya zorlayan acı,
onu bağırmaya zorlayan acıdan daha büyüktür...~~~~~~~~~~~~~~~
Telefonumu cebimden çıkardığımda Malya' ya mesaj atmıştım.
' Evdeyim.'
Kısa ve öz mesaj attığımda eve girdim. Sertçe yutkunarak ve alt dudağımı ısırarak eve girdim.
Gecikmeden yanıt geldi.
' Tamam yarım saate oradayım.' Telefonu cebime koyduğumda salonda çaresizce koltukta oturan teyzemi gördüm. Kim oluyordu bilmiyordum ama Denizin söyledikleri beynimde yankılandı.
' Kimseyi böyle meraklandırmaya hakkın yok (!) '
Serçe yutkunduğumda teyzem beni fark etmişti. Açık kahve saçları dağılmış, bütün gece uyumadığı şişkin yeşil gözlerinden anlaşılıyordu.
Yeşim Aden' i ilk defa böyle görüyordum. Benim yüzünden bu haldeydi.
Kollarını bana doladığında hiçbir tepki veremedim, yutkunamadım.
" Neredeydin bütün gece çok merak ettim seni Kumsal? "
Kollarını benden çektiğinde gözlerimi devirdim.
" Arkadaşımda kaldım." Yine kısa ve öz konuştum. Uzun cümleler kuracak mecalim bile yoktu.Merdivenlerden çıktığımda kendi kendime mırıldanmaya başladım.
" Sadece birkaç ay kaldı sabret. On sekizine az kaldı."
Malya gelene kadar odamda bekleyecektim. Odaya girdiğimde kapıyı kilitledim.
Teyzem peşimden gelmemişti. O da konuşmak için hazır değildi, biliyordum. Her halinden belli oluyordu.
Yatağa uzandığımda gözyaşlarımın akmasına izin verdim. Bunca zamandır bana yalan söylemişti. Kimin kim olduğunu bilmiyordum. O kadar çaresizdim ki..
Kapıyı biri çaldığında bir ses duydum.
" Kumsal, ben geldim." Bu Malya' nın sesiydi. Yanaklarımı silip, kapıyı açtığımda onun da yüz ifadesi her şeyi açıklıyordu.
" Annem bizi bekliyor."
O an gelmişti, asla yaşamak istemediğim o an gelmişti. Derin nefes alıp, iç çektiğimde medivenlerden ilerliyorduk.
Hiçkimse bu konuşmayı duymak istemiyor gibiydi. En başta da ben.
Teyzem koltukta oturmuş, nasıl başlayacağını bilemiyor gibiydi. İkimizde teyzemin ne söyleyeceğini beklerken sonunda sessizliği bozup konuşmaya başladı.
Derin bir iç çekti.
" Baban, annen yani daha doğrusu teyzen ile evlenmeden önce biz birlikteydik." diye başladığında ilk şoku yaşadım.
" Sonra senden hamile kaldığımda baban beni terk etmiş, teyzen ile sevgili olmuştu. Ancak kimse annenden önce benimle olduğunu bilmiyordu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgelere Sığınmak (DÜZENLENECEK)
Teen Fiction⚠️ Acı Ve Gözyaşı kitabı ile bağlantılıdır ⚠️ Acı Ve Gözyaşı kitabının yan karakterleri, Gölgelere Sığınmak kitabının başrolleridir. İstediğiniz sıraya göre okuyabilirsiniz, ama Acı Ve Gözyaşını okumazsanız Gölgelere Sığınmak'ın sonunu anlamayabili...