Harry ile Severus uzun kartopu macerasından sonra yorgun düşmüşlerdi. Severus Harry'nin üstündeki montu çıkardı ve üstüne kalın bir battaniye örtüp şöminenin önüne oturttu. Hızlı bir kıyafet değişiminden sonra Severus öğlen yemeğini hazırladı.
Harry masaya çağırdı. Harry Severus'un karşısına oturdu. Çocuk açıkçası fazla bir şey yemiyordu ama Severus bunu normal karşılıyordu. Çünkü çocuk Dursleyler'de yeterince beslenememişti. Severus yemek bittikten sonra Harry'i karşısına alıp konuştu "Harry biliyorsun, noel olduğu için okullar tatil. Sana Hogwarts'ta çalıştığımı söylemiştim. Ben orada öğretmenim ve... Sana bakabileceğimden şüpheliyim. Hayır! Seni asla Dursleyler'e göndermeyeceğim. Onun yerine senin yaşında çocukların olduğu bir okula gitmeye ne dersin? ". Severus beklentiyle Harry'nin gözlerine bakıyordu. Harry biraz düşündü açıkçası Severus'tan ayrılmak istemiyordu. Ama maalesef Severus ona bakamazdı. Ayrıca okulun uzun süreceğini de sanmıyordu. Ve belki arkadaş bile edinebilirdi!
Severus, Harry uzun süre bir şey demeyince kabul etmediğini düşündü. Tam ağzını açıp başka bir fikir önerecekti ki, çok istekli bir Harry'nin "Olur" dediğini duydu. Severus gülümsedi ve Harry'nin saçlarını okşadı.
Akşam yemeği için Severus Spagetti'nin iyi olacağını düşündü. Spagetti'yi haşlamaya başlamıştı ki yanına Harry geldi. Severus bakışlarını Harry'e çevirdi "Harry bir şey mi istedin?" Harry başını 'hayır' anlamında salladı "Yardım edebilir miyim?" diye sordu. Severus gülümsedi ve "Tabii ki" dedi. Masadan bir sandalye alıp tezgahın önüne koydu. Harry'i kucaklayıp sandalyenin üstüne koydu. Harry'nin arkasına geçti. Kollarını Harry'nin omzunun üstünden geçirerek domatesi tutan küçük elini tutttu. Domatesi yavaşça kesti ve Blander'a koydu. Blander'ın düğmesine basınca bıçaklı çarklar dönmeye başladı. Harry oluşan yüksek ses yüzünden kulaklarını kapattı. Severus küçük bir kıkırdama bıraktı. Blander ile işi bitince sosun eksik malzemeleri katınca sosu Spagetti'nin üzerine döktü. Sonra Harry'nin sandalyeden inmesine yardım etti.
Yemeği sessizlik içinde yediler. Harry Spagetti'nin tadını çok sevmişti. Yemek bitince Severus bulaşıkları yıkadı. Bir ev elfine ihtiyaç duymuyordu. Yanlızlığı seviyordu. Zaten ihtiyacı olduğu zaman evlatlık annesinin elfi Toody yardım geliyordu. Son tabağı da kurulayıp kaldırdıktan sonra oturma odasına geçti. Gördüğü manzarayla yüzünden küçük bir gülümseme geçti.
Harry'nin elinde Severus'un kitaplığından bir iksir kitabı, yatıyordu. Severus yanına geldiğinde Harry'nin elindeki kitap yere düştü. Çocuğun beli de açılmıştı. Çocuk kitabı alıp okumak için değil uyumak için kullanıyordu. İçinden 'Tipik Potter' diye geçirdi. Kitabı yerden alıp yavaşça sehpaya koydu. Harry'i kucakladı ve üst kata çıktı. Çocuğun odasına girdi. Yatağın örtüsünü açıp Harry'i yatıracaktı ki çocuğun ne kadar huzurlu olduğunu gördü.
Harry, Severus'un göğsüne başını yaslamış, eli Severus'un kalbinde ritmik nefes alıp veriyordu. Severus çocuğun ona bu kadar hızlı güvenmesine şaşırmıştı. Ama kendi de çocuğu istiyordu. Harry'i bir süre izledikten sonra çocuğun küçük bedenini yatağa yatırdı ve saçlarını parmaklarıyla taradı. Her ihtimale karşı odanın kapısını aralık bıraktı.
Kendi odasına geçip üzerini değiştirdi. Yatağına yatıp örtüleri boğazına kadar çekti. Kısa sürede uykudaydı.
_______________________________________
Severus duyduğu çığlıkla uyandı. Hemen komidinin üstünde duran asasını kapıp Harry'nin yanına koştu. Bir saldırı bekliyordu ama hiç kimse yoktu. Harry ise uyuyordu ama çığlıkları devam ederken ter döküp kıvranıyordu. Severus Harry'nin yanına geldi ve yumuşakça "Harry uyan. Sadece kabus görüyorsun" dedi. Harry uyanmayınca omzundan hafifçe sarstı. Harry yavaşça zümrüt gözlerini açtı. Gözleri hafif buğulanmıştı. Severus çocuğun gözlerini görünce kollarıyla çocuğu sardı. Harry başını Severus'un omzuna gömdü. Severus bir süre hiç birşey demeden ileri geri sallandı. Biraz sonra Harry'nin burnunu çektiğini duydu. Elini çocuğun saçlarından geçirdi. Harry Severus'a daha çok yapıştı ve soluk alışı arttı. On dakika kadar öylece kalıp Harry'nin ağlamasına izin verdi. Harry sakinleşince Harry'nin yüzünü görmek için çocuğu kendinden biraz uzaklaştırdı. Küçük çocuğun gözleri kızarmıştı. Severus yatağa oturdu. Yatağın başlığına sırtını yasladı ve ayaklarını uzattı. Harry ise kucağınıda başını severus'un omzuna gömmüştü. Severus yavaşça sordu "Harry ne oldu iyi misin?" Harry birşey demedi ama Severus Harry'nin başını 'evet' anlamında salladığını hissetti. "Peki belki bana anlatmak istersin?" dedi. Harry derin bir iç çektikten sonra "Amcamdı. B-bana vuruyordu" dedi cılız sesiyle. Severus çocuğa daha da sarıldı. İçinde kaynayan öfkeyi hissediyordu. Ama şimdi çocuğu sakinleştirmeliydi "Harry amcana dönmeyeceksin-" "Biliyorum. Ama amcam rüyalarıma giriyor" diye itiraz etti. Severus iç çekti "Haklısın Harry. Belki şu küçük şişe sana yardımcı olur" Accioladığı küçük şişeyi Harry'e gösterdi. "Bu Rüyasız Uyku İksiri'dir. İki yudum senin için yeterlidir. Uykunda rüya görmemek içindir" diye açıkladı. Harry tereddütle şişeyi alıp iki yudum aldı. Severus Harry uykuya dalana kadar kucağınbda tuttu. Harry birkaç dakika sonra derin bir uykudaydı. Severus Harry'i yatağa yatırdı ve örtülere omzuna çekti. Kapıdan çıkmadan son bir kez Harry'e baktı. Sonra da kapıyı yine aralık bırakarak kendi odasına geçti.
°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°
Merhaba biliyorum uzunnn zamandır bölüm atmadım çünkü işlerim vardı. Ama cidden önemli işler. Ve Ağustos'a kadar sürecek. Sık bölüm atamayacağım ama atmaya çalışacağım. 699 kelime oldu niye öyle bilmiyorum sizi seviyorum. Lütfen oy verelim lütfen. Öpüyorum okuyan herkese teşekkürler
😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTARICI
FanfictionHarry Dursleyler'den dört yaşında kurtulursa ve bu kurtarıcı Snape olursa ne olur? =} Harmione düşünüyorum ama bu kitap Harry'nin çocukluğu ile ilgili o yüzden ikinci kitapta Harmione diyebiliriz. ÖNEMLİ: e-posta sorunu nedeniyle yarım bırakılmak zo...