Severus Harry'i Minerva'ya bırakarak Dursleyler'e küçük bir ziyarete gitti.
4 Numaralı eve doğru yürüdü. Kapıyı çaldı. Kapıya yaklaşan adım seslerinden sonra karşısında at yüzlü Petunya duruyordu.
Kadının şaşkın yüzüne sırıttı "Korkmalısın ama şimdilik bir sorun yok. Sadece şu belgeleri imzala ve bende buradan gideyim" Kadın kaşlarını çattı "Ne belgesi bunlar! Yoksa evimizi mi alacaksın!" Severus kötü bir kahkaha attı "Hala aptalsın Petunya. Servetinizde gözüm yok, zaten Prince ailesinden kalan mükemmel bir servete sahibim" doğruydu. Prince ailesinden kalan harika ötesi bir servete sahipti.
Kadın elleri titreyerek belgeleri aldı. Severus'un verdiği tükenmez kalemle belgeleri imzaladı. Adama tekrar geri verdi. Severus sırf kadını daha da korkutmak için şeytanice sırıttı. Sonra boş köşede cisimlendi.
Kapıyı çaldı. Minerva kapıyı açtığında sorgular ifadesiyle Severus'a baktı. Adam başını olumlu anlamda sallayınca, kadın kocaman gülümseyerek genç İksir Ustası'na sarıldı.
Koltukta oturan Harry koşarak Severus'un yanına geldi "İmzaladılar mı?" diye sordu. Severus gülümseyerek başını salladı. Harry, Severus'un bacaklarına yapıştı. Genç adam küçük bir kıkırdamaya izin verdi. Çocuğu koltuk altından tutup, kucağına aldı.
Minerva sehbanın üstündeki tüy kalemini bir fotoğraf makinesine dönüştürdü. Baba oğlun bu güzel anını ölümsüzleştirdi.
_______________________________________
Severus koltuğa oturunca ne kadar yorgun olduğunu anladı. Çok şey olmuştu bu gün. Harry artık kağıt üzerinde de onun oğluydu.
Harry yattıktan sonra Severus aşağı kattaki koltukta düşünüyordu. Çocuk bu gün saat yedi gibi erken bir saatte yatmıştı.
Severus düşüncelerine dalmıştı ki camda, bakımlı bir baykuş gördü. Bu şüphesiz Malfoylar'ın baykuşuydu.
Camı açıp beyaz kanatlarının arasında karamel tüyler olan baykuşu içeri aldı.
Baykuşun ayağına bağlı mektubu aldı. Üzerinde görkemli "M" harfi olan mührü kırarak mektubu açtı. Süslü el yazısı Narcissa Malfoy'a aitti,
Sevgili Severus;
Umarım iyisindir. Mektubu bu saatte yazarak rahatsız ettiğim için özür dilerim. Yarın çay içmeye gelebilir misin? Harry Potter'ı görmeyi çok isteriz. Eğer kabul edersen saar 15.40'ta sizi bekliyor olacağız.
Sevgiler,
Narcissa MalfoySeverus Harry'i görmek isteyenin sadece Narcissa olduğunu biliyordu. Ama sorun etmedi. Evet yarın Malfoylar'a küçük bir ziyaret yapılacaktı...
_______________________________________
Sabah dağ evinden yanıp sönen bir ışık geliyordu. Normaldi. Harry'nin isteği üzerine Severus basit büyüleri gösteriyordu. Şimdi yaptıkları büyüler ise 'Lumos' ile 'Nox'du.
Harry, Severus'un yaptığı büyülere sanki dünyanın en mükemmel şeyiymiş gibi bakıyordu. Genç adam ise çocuğun bu haline kıkırdamaktan kendini alamıyordu.
Severus, Malfoylar'a yapılacak ziyaret için Harry'e hazırlanmasını söylemişti. Harry şimdi hazırdı ama tek sorun saçlarının içinden tarağın geçmemesiydi.
Harry elinde tarakla aşağı kata Severus'un yanına indi "Severus yardım et lütfen" Severus çocuğa dönerek kaşını kaldırdı "Ne oldu?" Harry tarağı gösterdi. Severus durumu anladığında derin bir iç çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTARICI
FanfictionHarry Dursleyler'den dört yaşında kurtulursa ve bu kurtarıcı Snape olursa ne olur? =} Harmione düşünüyorum ama bu kitap Harry'nin çocukluğu ile ilgili o yüzden ikinci kitapta Harmione diyebiliriz. ÖNEMLİ: e-posta sorunu nedeniyle yarım bırakılmak zo...