Harry şimdi Minerva ile birlikteydi. Minerva ona erkenden okuma yazma öğretmek istiyordu. Harry'de bu konuda istekliydi. O yüzden bu gün Minerva ile çalışma yapacaklardı. Minerva Harry'nin önüne bir parşömen, tüy kalem ve mürekkep şişesi koydu. Yavaşça parşömene alfabeyi yazdı. Harry tüy kalemin parşömende gezinmesinden, çıkardığı sesten büyülenmişti. Parşömen ile tüy kaleme sanki dünyanın en büyüleyici şeylermiş gibi bakıyordu. Minerva Harry'nin yüz ifadesine kahkaha attı. Sonra parşömeni Harry'nin önüne koydu, Harry'nin arkasına geçti ve çocuğun omzunun üstünden tüy kalemi tutan eli tuttu. Yavaşça parşömene bir 'A' harfi çizdiler. Minerva "Aferin Harry. Çok yeteneklisin" diyerek çocuğu övdü. Çünkü akrabaları çocuğu hiç övmememişti.
Sonra Minerva çocuk için bir sandviç kendi için de bir fincan çay hazırladı. Zaten birkaç saat sonra da Severus gelmişti. Harry, Severus kapıdan içeri adım attığında koşarak adamın bacaklarına yapıştı. Severus gülümseyerek çocuğu kucağına aldı. Çocuğun karışık saçlarını eliyle taradı. Harry "Bekle geliyorum" diyerek Severus'un kucağından atladı. Severus ile Minerva merdivenden koşarak çıkan Harry'i gülerek izlediler. Minerva Severus'a dönüp "Bana tanıştırmak istediğim biri var dediğinde şey olarak düşünmüştüm... Şey... Arkadaş... Bir kız arkadaş...?" Minerva'nın sesi 'Bir kız arkadaş' derken ince bir ton almıştı. Severus derin bir iç çekti gözlerinde hala keder vardı "Hayır anne... Lily... Sadece Lily. Başkası olamaz. Her zaman Lily olacak anne, her zaman" Minerva hüzünlü bir iç çekerek Severus'un omzunu okşadı. O sırada Harry paldır küldür merdivenden inerek tam Severus'un önünde durdu. Elinde bir parşömen vardı. Tuttuğu parşömeni Severus'a uzattı. Severus parşömeni aldı (Severus Harry'nin ezberden gittiğini ve Minerva'nın %98'ine yardım ettiğini düşünüyordu). Parşömende yamuk yumuk, titrek harflerle 'Harry Potter, James Potter, Lily Evans Potter, Severus Snape' yazıyordu. Severus Lily'nin isminin hemen kendi isminin yanına yazılmasını Minerva'ya bağlıyordu. Parşömendeki gözlerini Harry'e çevirdi "Aferin Harry" dedi. Çocuğun sısrıtması daha da büyüdü. Şömineden ofisine geçmekte olan annesine bağırdı "Teşekkürler anne!"
Şimdi akşam yemeği yenilmiş oturuyorlardı. Severus hala Harry için uygun bir kreş bulamamıştı. Baktığı yerler ya çok kalabalıktı -ki bu durumda cisimlenemezdi- ya da saatleri tutmuyordu. Ama en yakın zamanda bir kreş bulmalıydı. Çünkü Hogwarts'ın açılmasına sadece beş gün kalmıştı.
Harry yeni hayatından memnundu. Burada daha iki gün kalmasına rağmen oldukça alışmıştı. Severus çok nazik bir adamdı. Ayrıca Min'de öyleydi. Sonra bir anda aklına bir şey gelmiş gibi tekli koltukta oturup ateşi seyreden Severus'un yanına geldi. "Severus ailem hangi yolda trafik kazası yaptı?" diye sordu. Severus resmen şok olmuştu. Ne kazası onları Karanlık Lord öldürmüştü"N-ne?!" dedi. Harry adamın şokuna şaşırmıştı. İnsan en yakın arkadaşının nasıl öldüğünü ve öldüğü yeri bilmeliydi değil mi? Severus şaşkınlığını üzerinden atınca "Harry ailenin trafik kazasında öldüğünü nereden çıkardın?" dedi. Şimdi şok olma sırası Harry'deydi. Ailesi bir trafik kazasında ölmemiş miydi? O zaman Dursleyler neden öyle söylemişti? Harry "Teyzem ile amcam böyle söyledi" dedi.
Severus tekrar Dursleyler'e olan öfkesinin alevlendiğini hissetti. Ama şimdi çocuğu korkutmamalıydı. Ayrıca dört yaşındaki bir çocuğu korkutmadan Dünya'nın En Karanlık Büyücüsü'nün Potter ailesini öldürdüğünü ve Harry' nin peşinde olduğunu nasıl söyleyebilirdi?
Severus kafasındaki cümleleri bir araya getirdikten sonra "Ailen çok kötü bir katil tarafından öldürüldü. Baban o katili durdurmaya çalıştı ama katil çok güçlüydü Harry. Çok üzgünüm" dedi. Harry yeni öğrendiği gerçekle biraz sarsılmıştı. Gözleri hafiften buğulanmaya başlamıştı. Severus hüzünlü bir iç çektikten sonra çocuğu kucağına aldı. Harry başını kurtarıcısının omzuna gömdü. Birkaç saniye sonra Harry sessizce ağlıyordu. Severus saninleşmesi için çocuğun sırtına daireler çizdi. Yaklaşık on dakika sonra Harry ağlamayı bırakmıştı. Hatta çok sessizleşmişti. Kıpırdamıyordu bile. Severus omzuna başını gömen çocuğa seslendi "Harry?" ses yoktu. Çocuğun başını omzundan ayırdı. Çocuk huzurla uyuyordu. Oturduğu yerden ayağı kalkıp üst kata çıktı. Harry'i yatağına yatırdı. Anlattıklarından sonra çocuğun kabus görmemesini umuyordu.
Pijamalarını giyip yatağına yattı. Günün yorgunluğunu atmak için yatmak en iyi aktiviteydi. Severus rüyalarında Lily'nin onu ziyaret etmesini dileyerek uykuya daldı
°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°
Merhaba... 601 kelime oldu. Oy verenlere okuyanlara çooook teşekkürler en çok da always7potterhead e teşekkürler öpüldünüz
😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTARICI
FanfictionHarry Dursleyler'den dört yaşında kurtulursa ve bu kurtarıcı Snape olursa ne olur? =} Harmione düşünüyorum ama bu kitap Harry'nin çocukluğu ile ilgili o yüzden ikinci kitapta Harmione diyebiliriz. ÖNEMLİ: e-posta sorunu nedeniyle yarım bırakılmak zo...