BÖLÜM 28

2.6K 162 146
                                    

  Harry 8 yaşında

  Harry endişeyle etrafına baktı. Severus onu kesinlikle öldürecekti. O öldürmezse bile Filch seve seve öldürürdü.

  Ne yapacağını bilemeden hızlıca koşmaya başladı. Bir kaç öğrencinin arasından sıyrılarak doğruca bahçeye koştu.

  Yeterince uzaklaştığını düşündüğünde durarak soluklandı. Olduğu yere bağdaş kurarak oturdu ve Severus'un ona ne yapacağını düşündü.

_______________________________________

  Severus kapının şiddetlice çalındığını duyduğunda aptal öğrencilerinin muhteşem (!) makalelerini okuyordu. Sıkıntılı bir iç çekişle kapıya doğru yürüdü.

  Kapıyı açtığında karşısında çok sinirli ve verilecek cezadan heyecanlı bir Filch duruyordu. Filch sanki dünyalar onun olmuş gibi "Profesör, Profesör Snape, efendim! O- o velet, pis çocuk korkunç bir kargaşaya sebep oldu!" dedi.

  Severus kaşlarını çattı "O velet kim Argus?"

  Filch cani bir şekilde şakıdı "Harry Potter..."

_______________________________________

  Harry gökyüzüne bakarken gözünden sıcak gözyaşları döküldü. İsteyerek yapmamıştı. Sadece ayağı takılmış ve dengesini kaybetmişti.

  Aslında olay yerinden tüyecekti ama Filch onu tam zamanında yakalamıştı. İşaret parmağını çocuğun gözünün önünde sallayarak "Seni mahvedeceğim!" diye bağırmıştı.

  Uzun süre koşmuştu ve şimdi buradaydı. Yanına yaklaşan adım seslerini duyunca kafası o yöne fırladı. Bir an gelen kişiyi Severus sansa da, Hagrid olduğunu görünce çok rahatladı.

  Hagrid gülümseyerek küçük çocuğa elini salladı" Merhaba Harry!"

  Harry gülümseyerek "Günaydın" dedi.

  Hagrid "Hey Harry hadi gel sana bir sürprizim var" dedi. Harry yarı dev adamı kulübesine kadar takip etti.

  Harry içeri girdiğinde masanın üstünde kar beyazı yavru bir baykuş gördü. Hagrid'e gülümsemeyle bakıp koşarak baykuşun yanına gitti.

  Yavru baykuş gözlerini aralayarak küçük çocuğa baktı. Selam verircesine küçük bir çığlık koparıp, kanatlarını düzeltti.

  Harry gözlerini kocaman açarak "Çok güzel" dedi. Parmağıyla yavaşça baykuşun küçük başını okşadı.

  "O senin Harry" dedi Hagrid, çocuğun bundan ne kadar mutlu olacağını bilerek.

  "Gerçekten mi?" şaşıran Harry gözlerini kocaman açmıştı.

  Yarı dev başını evet anlamında sallayınca Harry koşarak adama sarıldı.

  Hagrid nazikçe çocuğun kafasını okşarken aniden kulübenin kapısı açıldı.

  Kapının aniden açılmasıyla ikilinin başı o yöne döndü. İçeri yüzündeki sert ifadesiyle Severus girdi. Gözlerini küçük çocuğa kısarak "Harry" dedi.

  Harry artık kaçamayacağını anlayınca yavaşça babasınına doğru yürüdü.

  İksir Ustası elini nazikçe çocuğun omzuna koyarak onu dışarı yönlendirdi.

_______________________________________

  Severus kamarasının kapısını kapattığında kanepede oturan küçük çocuğa döndü.

  Harry babasına bakmak için başını bir kez kaldırdı. Gözleri adamın gözleriyle karşılaştığında bakışlarını yere çevirdi.

  Severus oğlunun yanına oturarak "Filch bana bir şeylerden bahsetti doğru mu?" dedi.

  Harry'den bir süre durduktan sonra sıkıntılı bir cevap geldi "Evet..."

  'Güzel en azından doğruyu söylüyor' diye düşündü Severus. Elini çocuğun dizine koydu "Yalan söylememeni takdir ediyorum. Şimdi noldu bana güzelce anlat"

  Harry ona koridorda gezerken yanlışlıkla ayağı takılıp bir zırhı düşürdüğünü, Filch'in onu ceazlandıracağından korktuğu için kaçtığını anlattı.

  Severus, Harry başını salladı. Eliyle çocuğun saçlarını okşadıktan sonra "Aç mısın?" diye sordu. Harry kafasını sallayınca mutfağa doğru yöneldi.

  Arkasından küçük bir ses "Hagrid'in bana verdiği baykuşu buraya getirebilir miyim?" diye sordu.

  "Hagrid'in sana baykuş verdiğinden haberim yok. Ama alıp onu Baykuşluğa götürebiliriz. Biliyorsun zindanlar soğuk kolayca hasta olabilirsin..."

°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°
Merhaba... Üf bu bölüm de elime yapıştı resmen bi bitmedi. Biliyorum siz de sıkıldınız ben de sıkıldım. Az kaldı büyüyüp gidecez Hogwarts'a. Ama o 2. Kitap olan Felsefe Taşını da yazmaya korkuyorum beee... Nasıl anlatacam diye kara kara düşünüyorum da hadi bakalım...

Haa abi benim bi sorum vardı bak şimdi:

Sirius bilmem kaçıncı filmde Harry'i peron dokuz üç çekreğe bırakmaya gidiyo köpek formunda sonra boş bir yerde tekar insan oluyor ve biz siyah kıllı ceketimsi uzunca bir şey giydiğini görüyoruz.

Ve üçüncü filmde Ron'u barakaya sürükledikten sonra tekrar insan formun adöndüğünde Azkaban tutsaklarının giydiği elbiseler hala üzerinde.

Yani demem o ki, biz animagusa dönüştükten sonra dönüştüğümüz hayvana göre bişi mi oluyo üstümüzde (ki olamaz), yoksa kendi kıyafetlerimizle mi kalıyoz.

Yoksa Sirius ben zaten köpek olacam diyerek kıyafet giymeye gerek mi duymuyor?

Dikkat!

E-posta'mı wattpad bir türlü kabul etmiyor ve ben bölüm atamıyorum. Bu yüzden uzzzuuuuun bir süre olmayabilirim. İnanın elimden geleni yaptım fakat olmuyor. İki farklı hesap açtım bir türlü olmadı. Yazacak bir sürü şeyim vardı daha çok üzgünüm yapacak bir şey yok....

 

KURTARICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin