BÖLÜM 24

1.5K 130 149
                                    

  Harry yavaşça odanın kapısını açtı. Parmak uçlarında yürüyerek siyah saçlı adamın yanına ulaştı. Kıkırdamasını bastırmak için dudağını ısırdı.

  Yatakta uyuyan adam, adeta uykunun ötesine geçmişti. Yanına Pevees (inş doğru yazdım) gelip kötü şakalarından birini yapsa ruhu duymazdı.

  Harry, adamın yüzüne düşen saçlarını kenara çekip, sinsice sırıttı. Elindeki kalemin kapağını açıp adamın yanaklarına-

  "BÖÖÖ!"

  Harry şaşkınlık çığlığıyla bağırarak kalemi elinden düşürdü. Severus kahkahalara boğulurken karnını tutuyordu.

  Hani Severus uykunun ötesine geçmişti! Yazarın gıcıklığı işte! Severus çocuğu kaldırarak yüzü ona dönecek şekilde kucağına oturttu.

  Bir kaşını kaldırarak "Sanıyorum bela arıyorsun" dedi. Harry konuşmadan aşağı baktı. Sadece küçük bir şaka yapmak istemişti. Ve Severus bunu mahvetmişti. Ayrıca Severus'un buna kızmasına gerek yoktu... Çünkü bu masumcaydı... Değil mi?

  Severus içini çekerek yüzüne bakamayan çocuğun saçından öperek kollarını küçüğe sardı. Harry başını adamın çenesinin altına sıkıştırırken masumca sordu "Kızdın mı?" sesi sandığından da kısık çıkmıştı.

  Severus'un dudaklarının köşesinde küçük bir gülümseme belirdi. Çocuğun sırtını sıvazlayarak "Hayır" dedi.

  Harry rahatlayarak kollarını adamın omuzlarına koydu. Sessizce iç çekerek konuştu "Teşekkürler baba"

  Severus dün olan şeyleri hatırlamadan önce birkaç saniye şokla durdu. Sonra tekrardan gülümseyip "Rica ederim oğlum" dedi.

_______________________________________

  Kahvaltıdan sonraki günlerini Hogwarts'ta geçirecekleri için, şömine aracılığıyla Severus'un ofisine geçtiler.

  İkili ofisten çıkıp koridorda yürümeye başladı. İkilinin yürüyüşü önlerine misilleme uçan bir Hufflepuff tarafından kesildi.

  İkinci yıl Hufflepuff önlerinde kayarak durduktan sonra, Severus'a bakarak konuştu "Profesör, Profesör lütfen-" devamını getiremedi çünkü koşarken nefes nefese kalmıştı.

  Severus sabırla kızın nefesinin normale dönmesini bekledi. Kız tekrar konuşmaya başladığında "Profesör lütfen acele edin" diyebildi ve koşmaya başladı.

  Severus kaşlarını çatarak kızı takip etti.

_______________________________________

  Üçlü son koridoru da geçtikten sonra kalabalığı gördüler. Sonra bir anda beklenmedik bir şey oldu. Konfetiler, balonlar koridoru doldurdu. Ve bir pankart ortaya çıktı 'Doğum Günün Kutlu Olsun N. Tonks'...

  Severus olayın şokunu üstünden atmaya çalıştı. Önce bir Hufflepuff onu acil bir durum için çağırıyordu sonra ise bunların sadece aptal bir günü kutlamak için olduğu ortaya çıkıyordu...

  Tonks da oldukça şaşırmıştı. Tonks'a söylenen acil bir durum olduğu ve söylenilen yere gelmesiydi. Bunu beklemiyordu.

  Severus öfkeyle bağırmaya başladı "Bu aptal oyun yüzünden Hufflepuff'dan elli puan! Nasıl-...Görüyorum ki iki Weasley'de oyuna katılmaya karar vermiş Gryffindor'dan da otuz puan!"

  Öğrenciler yüksek sesten dolayı yüzlerini buruşturuyordu. Severus'un öfkeli sesi küçük sesin sahibiyle kesildi "Üzgünüm Tonks bugün doğum günün olduğunu bilmediğim için bir hediyem yok ama doğum günün kutlu olsun"

  Herkes bu şirin sözlere hayranlık sesleri çıkarırken, Severus gözlerini kısıp sesin sahibi Harry'e baktı. Merlin! Bu çocuk okuldaki korkutucu öğretmen imajını mahvediyordu!

  Çocuğun omzuna elini koyarak onu yürümeye yönlendirdi. Hufflepufflar ve iki Gryffindor'a gözlerini kıstıktan sonra yoluna devam etti.

_______________________________________

  Severus Harry'nin olduğu odaya adımını attığında çocuğun huzurla uyuduğunu gördü. Kara Göl'ün derinliklerine ulaşan güneş ışığı, kara yeşil suların içinde garip bir renk oluşturuyordu.

  Severus yavaşça çocuğun yatağının kenarına oturdu. Çocuğun karışık saçlarını eliyle tararken, sırtına küçük daireler çizdi.

  Harry harika bir oğuldu. Harry'i yetiştirmesi gereken asıl kişi Lily'di. Zavallı kadın oğlunu sadece bir yıl sevebilmiş ve sonrasında da yitip gitmişti.

  Severus'un aklını yine Lily'nin hatıraları doldurdu. Onları kafasından uzaklaştırmak için kafasını salladı. Çocuğa son bir kez daha baktıktan sonra kendi odasına yürüdü...

°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°
Merhaba herkese... Bu yetersiz bölüm için özür dilerim ama artık bittim. Aklıma yazacak hiçbir şey gelmiyor. Şimdi size iki seçenek ve bir de rica sunacağım açıkçası benim aklıma 2. Seçenek daha çok yattı ama siz bilirsiniz. Buyrun inceleyebilirsiniz...

1. Seçenek:
  Kitaba uzun bir süre -çok uzun değil ama çok kısa da değil- ara vereyim...

2. Seçenek:
  Bundan sonraki yani 25. Bölüm Harry'nin çocukluğunda son olsun ve Harry 11 yaşında olsun Hogwarts'a gidelim...

Rica:
  Bana kitapta okumak istediğiniz bir şey var mı lütfen yazın çünkü yazacak hiçbir şey yok...

 

KURTARICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin