BÖLÜM 17

1.6K 135 104
                                    

Severus ile çocuklar yaklaşık yarım saattir buradaydı. Yarım saatin sonlarında küçük kızın babası gelme zahmetinde bulunmuştu. Koşarak kızının yanına geldi "Hermione tatlım merhaba"

Hermione çatık kaşlarla babasına baktı "Merhaba" dedi. Bay Granger, Severus'a dönüp "Bayım kızıma baktığınız için teşekkür ederim" dedi. Severus başını salladı "Rica ederim. Kızınıza vakit ayırabilirseniz, kızınıza baktığı için kimseye teşekkür etmeniz gerekmez"

Bay Granger yenilgiyle başını salladı "Haklısınız bayım," elini Severus'a uzattı "Anthony, Anthony Granger"

Severus uzatılan eli sıktı "Severus Snape" Anthony adamın ismini garipsese de bir şey demedi. Anthony küçük kızının önünde diz çöktü "Hermione. Özür dilerim tatlım. Biliyorum çok kızgınsın ve haklısın da. Beni affeder misin?"

Hermione'nin gözleri düşmemiş yaşlarla dolmuştu ağlamaklı konuştu "Affediyorum ama benle beraber olun istiyorum. Sizi özlüyorum. Annemle vakit geçirmek istiyorum" babası kızının gözlerini sildi.

Anthony iç çektikten sonra "Haklısın Hermione ama biliyorsun biz doktor-"

Hermione sinirle konuştu "Ama ben de hayatınızın bir parçasıyım. İlgi ve sevgiye ihtiyacım var!"

Severus işte o an bir şey hissetti. Bir sihir dalgasıydı. Ama bu Harry'den gelmiyordu. Ne de Anthony Granger'dan. Sihir dalgası Hermione'den geliyordu...

MERLİN'İN DONUNA SIĞMAYAN KOCA KIÇI! KIZ BİR CADIYDI!

Severus gerçekten şaşırmıştı. Büyücüler kızdığında, sevindiklerinde veya herhangi bazı duygularda içilerindeki sihir kendini gösterirdi.

Sevinmişti ayrıca. Harry'nin Hogwarts'a giderken tanıdığı biri olacaktı. Gerçi Draco'da tanıdığı biriydi ama Harry ondan pek haz etmiş durmuyordu.

Kız büyük bir ihtimal Muggle doğumlu diye düşündü. Gerçi annesi de büyücü olabilirdi ama annesini tanımadığı için bilemiyordu.

Anthony küçük kızını ikna ettiğinde Severus ve Harry'e veda edip ayrıldılar. Harry ile Severus'da Hogsmade'e cisimlendi.

_______________________________________

Harry Severus'un önünde hoplaya zıplaya ilerliyordu. Severus Hogwarts'a gelmeden önce Muggle kıyafetlerini büyücü cübbelerine dönüştürmüştü.

Harry zıplayarak ilerliyordu ta ki birine çarpana kadar. Harry çarptığında resmen şok olmuştu ama çarptığı kişinin refleksi sayesinde düşmekten kurtuldu.

Harry başını kaldırdığında pembe saçlı, nazikçe gülümseyen bir kız gördü. Kız gülümseyerek konuştu "Merhaba Harry Potter. Ben Tonks-" "Nymphadora Tonks oğluma çarptığınız için Hufflepuff'dan-" "Ben ona çarptım o bana değil" dedi Harry.

Severus Harry'den gelen bu itiraza gözlerini kıstı. Tonks ise kıkırdıyordu. Severus bu sefer de ona döndü. Kız öğretmeninin öfkesi karşısında büzüşmüştü.

Severus küçük kızı bu kadar korkutmanın yeterli olduğunu düşünüp yürüdü. Harry yavaşça Severus'un elini tuttu. İkili zindanların koridorlarına kadar el ele yürüdüler.

Severus ile Harry koridorda öylece yürüyorlardı. Ama Severus'un aklına bir şey gelince kendini çoktan geçmişin izlerine bıraktı...

Flashback...

Severus ile Lily kütüphaneye doğru yürüyorlardı. Slughorn'un isteği üzerine Severus ve Lily bir konuda araştırma yapacaklardı. Bunu Severus ile Lily'den istemişti çünkü onlar en iyi öğrencileriydi. Severus kütüphaneye girip bir sandalyeye oturduktan sonra Lily'e fısıldadı "Lily bulabileceğimizden emin misin?" yanında oturan Lily fısıldadı "Ahh Sev hadi ama! Tabii ki de buluruz. Ayrıca Slughorn Filch'le olan cezamızı bir not yazarak iptal etti. Yani çok zamanımız var. Veee Hogwarts'ın kocaman bir kütüphanesi olduğunu unutma"

KURTARICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin