BÖLÜM 16

1.7K 146 81
                                    

Harry sabah erkenden uyandı. Gerçi artık hep erken uyanıyordu. Kreşe gittiğinden artık rutin haline gelmişti. Yatağından inip oturma odasına doğru yürüdü. İçeride Severus gazetesini okuyordu.

Adamın yanına gelip "Günaydın" dedi. Severus başını gazeteden kaldırıp "Sana da günaydın" dedi. İkisi çoktan hazır olan kahvaltı masasına geçti. Severus, çocuk yumurtasını yerken konuştu "Bu gün istersen Muggle dünyasına geçer güzel açık havada oturur bir şeyler yeriz"

Harry gülümseyerek başını salladı. Severus göz kırparak kahvaltısına devam etti. Severus'un Harry'i bıraktıktan bir saat sonra Hufflepuff ile Griyffindorlar'la dersi vardı. Kıyamet kopmamasını umuyordu.

Harry kahvaltısını bitirdikten sonra üzerini giyinmeye gitti. Mavi bir süveter ile kahverengi pantolon giydi.

Severus Muggle dünyasına gideceği için, bej rengi salaş kazak ile siyah kot giydi. Her ne kadar bunları giymeyi sevmese de Muggle dünyası için giymek zorunda olduğunu biliyordu.

İkisi Hogwarts'ta cisimlenemeyeceği için, şömine yardımıyla Hogsmade'de ki bir dükkana gittiler. Hogsmade'de tenha bir yerde cisimlendiler.

_______________________________________

Harry sınıf kapısından içeri girince yine Hermione'nin yanına oturdu. İkili günaydınlaştıktan sonra sohbete daldılar. Hermione bir ara "Harry dün gece babam bir masal okudu. Sihirli bir dünyadan bahsediyordu. Keşke sihir gerçek olsaydı" dedi.

Harry bir sırıtışı bastırdı "Haklısın Hermione. Keşke gerçek olsaydı. Daha maceralı bir hayat olurdu" dedi.

Harry'nin uzun sohbetten anladığı kadarıyla Hermione'nin annesi ile babası doktordu. Uzun mesaileri yüzünden kızlarına vakit ayıramıyor, ilgilenemiyorlardı. O yüzden bir sene daha kreşe gitmek zorunda kalacaktı. Sonrasında ise bakıcı tutulacaktı.

Hermione ailesiyle biraz daha vakit geçirmek istese de mümkün olmadığını bildiği için hiçbir şey yapamıyordu.

_______________________________________

Severus Griyffindor ve Ravenclawlar'ı bekliyordu. Sınıfta kıyamet kopmamasını umuyordu. Gerçi Slytherin ile Griyffindor aynı sınıfta olunca kıyamet kopması muhtemeldi. Ama Griyffindor'da Weasleyler olduğundan, Severus her an birşey olabilirmiş gibi tetikteydi.

Nihayet sınıfa gelmeye tenezzül eden öğrenciler sessizce sıralarına oturdular. Sessizce çünkü 'Yarasa Snape' onları bekliyordu.

Severus öğrenciler yerleşince konuştu "Bu gün Hızartan* İksiri yapacaksınız. Malzemeler dolapta. Talimatlar tahtada. Ve başlamak için öğrenciler sırada" 'ama bilin bakalım ne eksik? Beyinleriniz!' diye içinden geçirdi.

Öğrenciler iksiri hazırlarken, Severus sıraların arasında dolaşıyordu. Ravenclawlar'ın çoğu olması gerektiği gibi yaparken, Griyffindorlar için aynı şeyi yapamıyordu.

Griyffindor'dan Isaac Newt (isme bakarmısınız) iksirini berbat etmişti. Bill Weasley ise kıvamı bozulmuş iksirini düzeltmeye çalışıyordu. Griyffindor'dan sadece Avanda Kedav doğru hazırlamıştı. Rengi olması-

BUUMMM!

_______________________________________

Kreşteki herkes şimdi en sevdiği meyveyi çiziyordu. Harry kağıda bir çilek çizmişti. Geçen günlerde yediği bu meyveyi çok sevmişti. Bu mevsimde çilek bulmak imkansızdı ama Severus'un küçük sihirli bahçesinde mevsim geçerli değildi.

Yanında oturan Hermione'ye baktı. Kız bir havuç çizmişti. Ve oldukça güzeldi. Harry'nin yanında oturan David başını Hermione'nin çizimine uzatıp "Hey Çalılık! Havuç o tavşan dişlerine çok uygun" dedi ve gülmeye başladı.

KURTARICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin