BÖLÜM 18

1.7K 149 65
                                    

Genç adam koltuğunda derin düşüncelere dalmıştı. Lily'yi çok fazla özlüyordu. Beraber geçirdikleri zamanlar, anılar aklından çıkmıyordu.

Şimdi Severus Harry'nin üzerini değişmesini bekliyordu. Sonra akşam yemeği yiyeceklerdi. Severus Harry'nin isteği üzerine Albus'tan izin almıştı. Odalarında yemek yiyeceklerdi.

Severus koltuktan kalkıp yemek yapmaya başladı...

_______________________________________

Yemek hazırlandıktan sonra Severus Harry'i çağırdı. Çocuk Severus'un karşısındaki sandalyeye oturarak çatalını aldı. Dinozor şeklindeki nuggetlardan birine çatalını batırarak tabağında gezdirmeye başladı. Severus bir süre boş boş izledikten sonra "Yemeğinle oynama" dedi. Harry başını kaldırıp bir süre öylece Severus'a baktıktan sonra "O zaman bana neden dinozor şeklinde nugget aldın?" Severus ağzını açtı sonra kapatarak başını salladı. Merlin bu çocuğu onun yetiştirdiği belliydi!

_______________________________________

Severus ertesi sabah şömineden gelen Lucius Malfoy'un sesiyle uyandı. Hemen koşup şöminenin önünde oturdu "Lucius bu saatte çağrı yapmanın amacı ne!" diye fısıldayarak bağırdı. Lucius "Önemli olmasa çağrı yapmazdım zaten aptal! Şimdi Malfoy Malikanesi'ne geliyorsun! Çünkü Augustus Rookwood birkaç dakika içinde burada olacak! Eğer gelmezsen şüphelenecek!" dedi ve bağlantıyı kesti.

Severus öfkeyle yumruğunu yere vurdu. Hızlıca annesine bir not yazarak baykuşla gönderdi. Sonra odasına dönüp hızlıca düzgün bir kıyafet giyerek Harry'nin odasına girdi. Çocuk huzurla uyuyordu. Çocuğun yatağının yanına çömelerek  alnını ve saçlarını öptü. Rookwood güçlü bir büyücüydü. Ve bakanlıkta gizli ajanlık yapıyordu. Yani evlat edinme işlemini öğrenmiş olabilirdi
Çocuğu birkaç saniye izledikten sonra şömineye adımını atarak "Malfoy Malikanesi" dedikten sonra yeşil ateşler onu yuttu. İşte bu Minerva'nın odaya daldığında gördüğü son şeydi...

_______________________________________

Severus koltukta oturan Rookwood'u gördü. Adamın yüzünde çözemediği bir ifade vardı. Yavaşça karşısındaki koltuğa oturdu. Şimdi Lucius'un çalışma odasındaydılar. Odada gerginlik hakimdi. Lucius konuyu açtı "Ee Rookwood ne için buluşmamız gerektiğini söyledin?"

Rookwood'un dudaklarını yan bir gülümseme süsledi "Lucius Bakanlık'ta işler nasıl?" dedi. Diğer iki adam kaşlarını çatarak saniyelik bir bakışma paylaştılar. Lucius cevapladı "İyiydi, pek iş çıkmadı"

Rookwood başını salladı "Güzel... Güzel..." sonra sessizliğe büründü. İki arkadaş daha çok endişelenmeye başlıyordu. Lucius tekrar sordu "Rookwood buluşmanın amacını söyleyecek misin?"

Rookwood bir iç çektikten sonra "Biliyor musun Malfoy, insanlar keşke göründükleri gibi olsaydı" dedi. Lucius kaşlarını çattı "Bu da ne demek şimdi?"

Rookwood Lucius'u umursamadan ceketinin iç cebinden bir paket çıkararak çalışma masasının üzerine koydu. Severus'a dönerek "Snape belki bunu incelemek istersin..." dedi.

İki adam artık iyice paniğe kapılmıştı. Yanlış olan birşey vardı. Severus tereddüt etse de ayağa kalkıp masaya ilerledi. Paketi yavaşça açmaya başlarken Rookwood şunları dedi "Bakanlık'ta Harry Potter'ın evlat edinildiğiyle ilgili haberler duydum"

Bu sözlerden sonra Severus'un başından aşağı kaynar sular döküldü. Arkasını dönüyordu ki adamın "Sersemlet!" dediğini duydu. Tam olarak arkasını döndüğünde Rookwood "Crucio!" diye bağırdı.

Severus acıyla yere düştü. Her yeri inanılmaz acıyordu. Rookwood asasını bir kez daha Severus'a doğrultarak bağırdı "Crucio!" Severus acıyla kıvrandı. Rookwood konuşuyordu "Karanlık Lord siz iki haini öğrenince size ne yapacağını düşnsene! Ben ise Lord'un beni ödüllendirmesiyle göğsümü kabartacağım!"

KURTARICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin