Witam w opowieści o siostrze Izuku, która nie jest taka jak on. Radzę uważnie przeczytać to przestawienie. Nie zdradzę wam za dużo o postaciach, ale możecie zobaczyć jak wyglądają. Radzę przeczytać także krótkie opisy o postaciach z oryginału u których musiałam trochę pozmieniać było wszystko zgodne z historią. Zapraszam. Wiem, że to długie, ale wierzę, że dacie rade (;
*Liceum Idashi - szkoła dla bardzo biednych dzieci, nauka jest sponsorowana przez miasto, nauczyciele średnio interesują się tam wszystkim, uczniowie mogą bezkarnie palić, pić czy ćpać. Całkowita samowolka.
**Szkoła U.A. - to akademia, w której uczniowie uczą się i trenują, aby zostać zawodowymi bohaterami. Są również inne kierunki jak np. wsparcie czy ogólny. Jest to popularna i prestiżowa szkołą o której wielu marzy.
*** DekuSquad - grupa przyjaciół w której skład wchodzi: Izuku Midoriya (lider), Tenya Iida, Ochako Uraraka, Shoto Todoroki, Tsuyu Asui.
**** BakuSquad - grupa przyjaciół w której skład wchodzi: Katsuki Bakugou (lider), Mina Ashido, Denki Kaminari, Eijirou Kirishima, Hanta Sero.
*****Devil within - moc polega na tym, że posiadacz ma w sobie coś w rodzaju mrocznego bytu, lub bardziej swoje złe wcielenie. Podczas użytkowania objawia się on zmianą koloru oczu (w przypadku Akuryo i Izuku z zielonego na czerwony) im większą powierzchnię tęczówki zajmuje tym silniejszy jest i trudniejszy do opanowania. Wzmacnia on posiadacza. Zaczynając od zmysłów, przesz siłę po umiejętności. W przypadku rodziny Midoriya zmutował i przybrał postać dodającą szaleństwo i bezlitosność. Niekontrolowanie włącza się w momencie, w którym użytkownik boi się, wścieka lub traci przytomność w wyniku obrażeń (zły przejmuje kontrolę). Aby nigdy się nie objawiał posiadacz musi mieć przy sobie kamień księżycowy (w momencie pierwszego ujawnienia Deku otrzymał bransoletkę z kamieniem w kształcie gwiazdki, Akuryo naszyjnik z zawieszką z kamienia w kształcie pół księżyca). Nad mocą trudno jest zapanować. Większości rodziny od strony Hisashiego (ojca bliźniaków) udawało się maksymalnie do jednego pełnego oka (50%). Akuryo przekroczyła tą granice osiągając całe prawe i połowę lewego oka (75%).
Główni bohaterowie
Nazwisko i imię: Midoriya Akuryo
Wiek: 16
Rodzina:
Ojciec - Midoriya Hisashi (z nim ,,mieszka")
Matka - Midoriya Inko (brak kontaktu)
Brat - Midoriya Izuku (brak kontaktu)
Narzeczony - Hideki Hino
Szwagierka - Kanae Hino
Teściowie: Ami i Osamu HinoHero/Villain Name: Imodiray
Przyjaciele: Hanazono, Tanaka, Nakano, Iwasaki
Szkoła: Liceum Idashi* - bohaterstwo
Przynależność (Grupa/agencja): Kings & Queens
Pozycja w niej: Przywódczyni "Królowa"
Quirk: Devil within*****, All for One
Status związku: Zaręczona (10 lat starszy, wpływowy Miliarder z którym czasami zamieszkuje po kilka dni, oferuje jej wszystko o co poprosi itd.)
Lęki: społeczny, boi się że rodzina ją odkryje, boi się spotkania z rodziną.
Problemy zdrowotne: z płucami przez wieloletni nałóg, przeskakują jej biodra,
Problemy społeczne: ciężko jej zaufać ludziom, jest znana z bezlitosności, ludzie się jej boją, nie umie kochać (przynajmniej tak twierdzi), związek tylko dla pieniędzy
,,She wore her silence like a mask.
Now she's making up for all the violence in her past.
Took it from her father who never bothered to ask
What his daughter had on her mind."
CZYTASZ
Co cię zniszczyło siostro? BNHA/MHA Deku's Villain Sister Story
FanfictionOsoba, która miała być ci najbliższa, nagle okazuje się twoim największym wrogiem. Bohater i przywódczyni złoczyńców. Obrońca i morderczyni. Brat i siostra. Tak podobni z zewnątrz, tak różni w środku. Młoda dziewczyna w dzieciństwie oddzielona od b...