Gördüğü kişiler ile şoka giren İnci, elindeki dolu olan ince çay bardağını elinden düşürdü. Herkes ona bakıyordu özellikle de Uzay baktı
"abla iyi misin" dedi kardeşi ama o hiç iyi değildi hatta çok kötüydü ağlıyordu İnci...
"ben seni sevmiştim" dedi içinden. Ama bu cümleyi dışa vurmayı bir kez daha istiyordu.
"hayatım noldu" dedi Uzay. Ama olanları anlamamıştı,böyle bir şeyin eve girebileceğini tahmin etmemişti. Yanılmıştı genç adam
"hayatım deme bana" diyip bir hışımla ayağa kalktı. Titreyen ellerinde olan gazeteyi kocasına çevirdi hatta bütün masaya doğru çevirdi. Herkesin görmesini istiyordu
Bütün gözler onun üzerindeydi. Songül hanım, neler olduğunu anlamamıştı tabi o gazete eline geçene kadar...Ece dışındaki herkes şoktaydı çünkü küçük kız olanları bilmiyordu. Bilse bile yapabileceği en ufak bir şey yoktu. Onları birbirine bağlayamazdı. Korku dolu bakışlar Uzay'ı bulduğunda ayağa kalktı ve karısının yanına gidip elindekini aldı. İşte o fotoğrafları görünce olduğu yerde kaldı. Magazinciler yüzünden sevdiği kadını kaybedecekti. Ramak kalmıştı onu kaybetmesine ama gerçekler acı...
"bu ne ya? Bu ne? Ben bunu hakedecek bir şey yapmadım Uzay,yapmadım!" diyerek acısını dindirmeye çalışıyordu ama yüreği sızlıyordu genç kadının. İçi yanıyordu içi
"inci sakinleş lütfen Ece korkuyor" dedi ve cidden küçük kızın bakışları değişmişti
"kes sesini Uzay,kes! Benim kardeşimin adını ağzına alma hatta benimkini hiç alma! SENDEN NEFRET EDİYORUM" işte bu son bağırmasında yer yerinden oynadı.
İçindeki nefreti kusmak çok zordu onun için. Konu sevdiği adam olunca daha zor oluyordu onun için...Şu an onu kesip atsa bile hiç bir şey değişmezdi İnci için,çünkü bir kere aldatılmıştı
Hayallerini yıkmıştı,oysaki onun çok güzel hayalleri vardı mesela bir kızı bir oğlu olacaktı ama kader buna izin vermemişti. Nasip değil?"çekil gidiyorum" diyip masadan kalktı ve dışarı çıkmak için uzun taş merdivenlerden inmeye başladı. Ama bu vakitten sonrası...
"aaa" çığlık sesinin gelmesiyle bütün evdekiler merdivene koştu ve İnci'yi yerde kanlar içinde yatarken buldular. Olaydan en çok etkilenen Ece olmuştu,kolay değildi yaşadıkları...
"inci aç gözünü inci!" çığlık atıyordu Uzay ama onu duyan bir karısı yoktu artık...
Bütün aile şoktayken Uzay karısını kucağına aldı ve arabasına koydu. Ölmemesi için dua ederken gelen bir telefon her şeyi bozdu
📞ne var İhsan? NE VAR NEEEE!
📞anneniz trafik kazası geçirdi ve hastanedeyiz üzgünüm Uzay bey başınız sağolsun
dıt...dıt...dıtGenç adamın yaşadığı şokun üstüne hasteneye gelmeleri kısa sürmüştü ama karısının başında olan kan damlacıkları tişörtüne sürülmesini önemsemeden içeri geçirdi onu. Karşısına çıkan ilk doktora derdini anlattı ve acil yoğun bakıma alınması gerektiğini söyledi. Durumu ağır olduğu için yoğum bakım istenmişti...
***
Saatler süren yoğum bakımın ardından gelen doktor ile konuşmaya başladı genç adam
"eşim nasıl" o kadar merak ediyorduk durumları,daha doğrusu ona bir şey olsun istemediği için oluşmuştu bu merakı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TURKUAZ (TAMAMLANDI)
Novela JuvenilAnne ve babasından sevgi görmemiş iki genç...Kız kardeşinin hastalığı yüzünden evlenmek zorunda kalırsa? Ortaya bir bebek çıkarsa? Hadi gelin hep birlikte İnci ve Uzay'ın hikayesine bakalım. •BAŞLANGIÇ TARİHİ: 27/06/2020 •BİTİŞ TARİHİ: 02/12/2020 |...