Uslanmaz

6.8K 288 94
                                    

BORA SAYGIN

Sabah gözlerimi açtığımda inanılmaz bir baş ağrısı beni karşıladı. Dün geceye dair Hatırladığım en son şey Defne'nin odasına girişim. Çok sinirliydim ona bir şey yapmış olabileceğim aklıma geldiğinde hızla yataktan kalktım seri adımlarla odasına doğru indim.

Odasına girdiğimde yatağında değildi yine bizi bırakmış olduğu düşüncesi tüm benliğimi ele geçirdi. Odadan çıkıp doğu ve Doruk'un odalarına girip Defne'nin olmadığını haber verdim. Aptal kafam kesin içkili şekilde yine bir şey yapmıştım defneye yoksa neden yine gitsin.

Tam bir aptalım tam aramız düzelmeye başlamışken yine boralığımı konuşturdum. Bu sefer eşyalarını almadığı için dedeme gitmiş olabileceğini düşündük. Kahvaltı dahi etmeden arabalara binip dedemin evine yol aldık.

Umarım ordasındır defne aptallığım yüzünden seni bir kere daha kaybetmek istemiyorum. Tüm yol boyunca kendime küfürler etmiştim. Kendi aptallığım yüzünden onu kaybetmek istemiyordum.

FERHAT SAYGIN

Doğu dün tüm olanları duymuştu. Resmen bitmiştim hapislerde çürüyecektim. Bora bunu öğrenmeden bir şeyler yapmalıydım. Beş kuruşum dahi yoktu. Hepsi o meltem denen kadın yüzündendi sırf onu bıraktığım için yıllar önce oynadığımız bu oyununu açık etmişti.

Kaldığım otel odasında sevgilimi bekliyordum. Belki o yardım ederdi. Maddi anlamda daha sonra bir şekilde şirketten payımı alırdım ama öncelikle yurt dışına kaçmam gerekiyordu. Asla hapise giremezdim. Bu yaşımdan sonra orada ne yapardım? Meltem denen o sürtük başıma açtığı tüm bu şeylerin hesabını verecekti.

Kapı sesi ile ayaklandım ve kapıyı açtım. Karşımda sevgilim duruyordu. İçeriye girince sarıldık.

+aşkım neden otelde kalıyorsun?

-bebeğim defne her şeyi öğrenmiş. Doğu bizi konuşurken duydu. Bora da ikimizin haberlerini görmüş çok sinirliydi.

+peki şimdi ne olacak bir şeyler planladın mı?

-evet hayatım senin de yardımına ihtiyacım var. Burda artık kalamam yurt dışına kaçmam gerek yoksa hapse girerim. Ama biliyorsun maddi anlamda sıkıntıdayım şuan.

+bir saniye bir saniye sen parayı benden mi istiyorsun?

-evet şimdilik sonra işler yoluna girince payımı alıcam bir şekilde. Sonra zaten evleniriz. Hem senin paran bizi bir süre idare eder sana aldığım evlerden birini de satarsak paraya para demeyiz.

+Ferhat senin gibi bir çulsuz ile 1 dakika bile görüşmem ne evlenmesi sana verecek beş kuruşum yok ve o evler artık benim. Bundan sonra tek başınasın.

Ben daha cevap dahi veremeden kapıyı sertçe kapatıp gitmişti. Şimdi ne bok yiyecektim tüm planım suya düşmüştü. Allah Kahretsin.

DEFNE SAYGIN

Sabah gözlerimi kapının yumruklama ile açtık büyük olasılıkla abilerimdi. Ama bora abimin dün ki tavrından sonra onlarla konuşmak istemiyordum. Hayatımı yoluna koymak için çok uğraşmıştım. Ve hala da bunun için uğraşırken tekrar dayak yemeğe hiç niyetim yoktu.

Yataktan kalktığım gibi kapımı kilitledim. Burada kalmak şimdilik en iyisiydi. Kapım tıklatılınca cevap vermedim. Şuan bana bir şey yapamayacaklarını bildiğim halde korkudan titriyordum.

+defne abicim benim bora abin. Aç kapıyı konuşalım hadi güzelim

-hayır git sen istemiyorum seninle konuşmak.

+bebeğim dün çok içkiliydim gerçekten bilerek yapmadım lütfen bebeğim gel hadi.

-hayır gelmem yine aynısını yapacaksınız. Bana zarar vereceksiniz.

+asla asla yapmam... Yapamayız ki zaten sana kıyamayız. Güzelim aç konuşalım hadi

Gerçekten dün olan şeyi bilinçsiz yapmış gibi duruyordu. Kalkıp kapıyı açtım. Bora abim bana sarılıp defalarca özür diledi.

Gözlerim doğu abime katına beklenti ile bana bakıyordu. Bu bakış dün yaptığımız plan içindi. Planı devreye sokma zamanı gelmişti. Abilerimden intikam falan almayacaktım

Artık tek hedefim babamdı.

"BORA ABİ SANA BABAM HAKKINDA BİR ŞEY ANLATMALIYIM"

İşte şimdi her şey ortaya çıkacaktı. Ferhat SAYGIN hapiste çürüyecekti. Ve tabi ki o meltem denen kadın.

💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮

Kısa bir bölüm oldu ama 1 günde anca bunu yazabildim.

Sizi çok seviyorum 💮💮💮

ACIYA DOKUNMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin