DEFNE SAYGIN
Abime gerçekleri anlatacaktım. Onlardan intikam almak çok saçmaydı. Sonuçta abimlerde bir yalanın içindeydi. Zaten gerçekleri öğrenene kadar Ben bile kendimi suçluyordum. Abilerim beni nasıl suçlamasın.
Bence bir şansı hakediyorlar her şeyden önce ben bir aileyi hallediyorum. Korunma duygusunu hissetmek istiyorum. Bu benim hakkım bunca zaman ailesiz kaldım. Şimdi aile olmak istiyorum.
Abim yüzümü avuçlarının içine almıştı büyük olasılıkla ona ne anlatacağımı merek ediyordu. "defnem söyle hadi abicim ne söyleyeceksen. Söz veriyorum sana kızmıycam" abimin gözlerinin içine bakıp babamaçı bitirecek olan o sözleri söyledim.
"abi ben babamın odasına bir defter buldum annemin defteri okumaya başladım. Annem hastaymış zaten bunu bana doğum günüm için hazırladığı videoda söylemişti. Ama başka şeylerde var. Babam ve annemin doktoru olan Şeyda onların bir ilişkisi varmış. Annem her şeyi öğrenmiş ve bize bu defteri yazmış. Anlaşılmasın diye de videoyu hazırlamış. Şeyda denen o kadın annemi o ameliyathaneden bilerek çıkarmamış. "
Abim duydukları ile adeta donup kalmıştı. Gözlerinden geçen öfkeyi görebiliyordum. Bu öfke kesinlikle çok kötüydü. Birilerinin canı yanacaktı. Tek istediğim abilerimin zarar görmemesi.
Doğu abime baktığımda bana gülümsüyordu. Gerçekleri anlatmam en çok doğu abimi mutlu etmişti. Şimdi tüm yalanlar ortaya çıkmıştı.
Bora abim hızla yerinden kalktığında elini tuttum sıkıca bu öfkeyle kötü bir şey yapabilirdi. Onun o adam yüzünden hapse girmesini istemiyordum. Abim ilk elime sonra bana baktı. O şekilde bakınca korkup elimi hızla çektim. Korktuğumu anlamış olacak ki eğilip ellerimi tuttu.
+defnem korkma güzelim. Biliyorum çok iğrenç biriyim ama artık sana biraz bile olsa zarar vermem.
-biliyorum ama istemsizce oluyor abi. Bu önemli değil sen gitme bir yere çok sinirlisin. Lütfen polise gidelim bu işi adalet halletsin.
+tamam defnem sen nasıl istersen öyle olsun. Şimdi sen de giyin güzelce bi de o ara Dedemlere her şeyi anlatalım sonra eve geçip o defteri alırız. Ordan da şikayetde bulunmak için polise gideriz.
Abimin dediklerine gülümseyip kafa salladım. Yataktan çıkıp dedemin benim için aldığı kıyafetlerden bir tişört ve pantolon aldım. Bir an önce polise gitmek istiyorum. Herkes hakettiğini bulsun.
Hazır olduğumda dedemlerden çıktık. Dedem ve anneannem kızlarının gerçek ölüm nedenini duyduklarından bu yana ağlıyordu. Haklılardı hastalık yüzünden sandıkları ölüm aslında bir cinayetti.
Ben bunları düşünürken eve gelmiştik. Doruk abim ve Doğu abim Araba beklerken. Ben ve bora abim eve defteri almaya indik. Odama geldiğimizde defteri sakladığım yerden alıp abimin elini tuttum. Artık sürekli el eleydik neredeyse.
Arabaya bindiğimizde direkt polise gittik işte şimdi herkes hakkettiğini bulacaktı.
Şikayette bulunmuştuk. Polis ilk iş babamın ve Şeyda denen kadının peşine düşmüştü. Umarım kısa sürede ikisi de bulunur.
BORA SAYGIN
Defnenin bana tüm gerçekleri anlatması ve açıkça bize bir şans vermesi harikaydı. Ama öğrendiğim gerçekler beni öfkeden deliye döndürüyordu. Sırf defne yüzünden o şerefsizi gebertmemiştim.
İşlerimiz bittiğinde arabamıza binmiştik. Eve gitmek yerine iyi bir tatil yapsak güzel olurdu. Arabayı yazlık evine doğru sürdüm. Herkes için kafa dinlemek iyi olabilirdi.
Ferhat saygın
Beş parasız şekilde kalmıştım. Her şey bitmişti. Tam otelden çıkarken polisleri gördüm. Resepsiyona adımı verdiklerinde başımın belada olduğunu anladım. Hızla oradan ayrılırken polis beni fark etmişti.
Koşarak arabama doğru ilerliyordum. Kaçmalıydım bir şekilde hapise giremem asla. Arabama bindiğimde
Hızla otoparktan çıktım polis arabaları da peşindeydi.Yazarın anlatımı
Ferhat Saygın yavaş yavaş kendi sonunu hazırlıyordu. Onu takip eden polis arabalarından kurtulmak için hızlandıkça hızlanıryordu.
Kırmızı ışıkta geçtiğinde ise her şey bitmişti. Gelen tır Ferhat saygının arabasını ezip geçmişti. Fehat saygın ise acı içinde ölmüştü. Yaptığı tüm kötülüklerin bedelini canıyla ödemişti.
Şeyda saygın tüm gerçeklerin bu kadar hızlı Ortaya çıkacağını düşünmemişti bir anlık öfkesi ile videoyu göndermişti. Şimdi öfkesi onu bitirecekti.
Polislerin geldiğini öğrenen Şeyda çoktan boynuna ipi geçirmiş altındaki sandalyeyi itmişti.
Hikayenin kötü karakterleri yaptıklarını canları ile ödemişken. Geriye 4 kişilik bir aile ve yürekleri evlat acısı ile yanan 2 ebeveyn bırakmışlardı.
💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮
Biliyorum çok beklettim ama maalesef yoğun bir şekilde çalışıyorum.
Sizleri seviyorum. Umarım yeni bölümü beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIYA DOKUNMAK
Novela JuvenilKim bilebilirdi bana acıyı öğreten bu eve Bir gün geri geleceğimi? ~~~~~~~~~~~ -Bizi affetmen için ne yapalım söyle. Öl de öleyim. Gözlerinin içine baktım belki 1 dakika boyunca pişmanlık, bitmişlik ve umutsuzluk vardı gözlerinde. +Ölmek... bana b...