Cevaplar

4.7K 113 37
                                    

1=) anneleri gerçekten doğumda ölseydi yine de defneyi suçlarlar mıydı?

- zamanla suçlamayı bırakırlardı. Kimse uzun süre birilerine nefret beslemez.

2=) defne nasıl abilerini affetti?

-defne bu zamana kadar hep aile sevgisinden uzak şekilde büyüdü. Ve şimdi bir ailesi olsun istiyor. En önemlisi defne kendi affetti bu yüzden de abilerine bir şans verdi.

3=) sevdiği birileri var mı?

Bora, doğu ve doruk şu zaman kadar aşık olmadı. Ya da birini sevmediler. Defne küçük bir çocukken Cengiz adında bir çocuğu sevdi.

4=) gerçekler defne öldükten sonra ortaya çıksa ne olurdu?

Böyle bir kitap olmazdı. Bence hayatta en kötü şey insanın vicdanının susmamasıdır. Büyük olasılıkla onlarda öldürdü.

5=) defne yaşadıklarına rağmen nasıl affetti?

Öncelikle abilerini affetmedi henüz. Şuanlık sadece onlara bir şans verdi. Ve defne bile annesinin ölümünden kendini sorumlu tutuyordu.

6=) defne gerçekten abilerini affet mi yoksa intikam mı alıyor?

Sadece şans verdi.

7=) cengiz geri gelecek mi?

Cengiz karakteri aslında gerçek bir karakter birebir aynı değil tabi. Eğer benim hayatımda platonik olduğum çocuk gelirse cengizde kitaba gelecek.

8=)defne sevgili yaparsa abileri ne yapar?

Buna karışacak kadar abi değiller henüz.

ACIYA DOKUNMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin