Rezillik!

230 140 24
                                    

" Senin yerin benim sevgilimin yanı olamaz tamam mı ? " dedi Çiğdem. Yutkunarak
Onur 'a baktım.

" S-sevgili mi ?"

" Evet şimdi kalkta yerime oturayım. "
RE-ZİL-LİK ! Tam anlamıyla rezillik! Hayatımda daha rezil bir an yok.

" B-been.. çok özür dilerim.. şey ne zaman oldunuz?" Niye sorduğumu bile bilmiyorum. Sadece sormak istedim.

" Dün."

Oturduğum yerden kalktım. Ne yani Onur bana yalan mı söylemişti? Ama ya yangın merdiveninde söyledikleri..

" Tamam geçebilirsin tekrar özür dilerim." dedim. Şaşkınlıkla ve sinirle kızlar tuvaletine gittim. İki saniye sonra Selin ve Nazlı yanımda belirdiler.

"Nehir tamam ağlama demek ki senin duygularınla oynamak istemiş ve bak istediği oldu." Dedi Nazlı.

"Sen zaten onun ne kadar şerefsiz olduğunu bilmiyor musun? Ne diye gittin ki onun yanına? " Selin de bir öyle diyor bir böyle.

"A-ama.. ama bana 'seni çok seviyorum, sen de beni seviyor musun?' Dedi. "

" Tamam bak ağlamayacaksın nerede o eski güçlü Nehir ? Ha nerede ? Hadi sınıfa gidelim ders başlamak üzere. "

"Aynen"

" Tamam siz gidin ben yüzümü yıkayıp geleceğim." Dedim gözyaşlarımı silerek.

"Tamam bak biz gidiyoruz hemen geliyorsun."

"Tamam." kızlar gitti. Yüzümü yıkayıp aynada kendime baktım.

Kimse bu zamana kadar beni üzemedi, iki günlük Onur mu üzecek? Hahaha gülerim ben buna.. hadi kızım hadi Nehir kendine gel doğru sınıfa gideceksin, o şeytanlara hiç bakmayacaksın bile. Hadi sen yapabilirsin.

Sınıfa gittim. Ders başlamıştı hocadan izin
alıp yerime oturdum.

" Çocuklar biliyorsunuz ki sınıf birincimiz Nehir arkadaşınız. Müdür bey okulumuzdaki sınıf birincilerine, 12-A'dan Ali , 12-C'den Damla, 12-D'den Selim ve bizim sınıfımızdan Nehir arkadaşlarınıza bugün akşam nusr-et de bir akşam yemeği düzenledi. Ertesi gün müdür bey hesabı ödeyecek. Ama ufak bir soru- "
Derken içeri 2 erkek 1 kız girdi.

" Çocuklar tam zamanında geldiniz ben de ufak sorunumuzu anlatacaktım. " derken lafa Damla atladı.

"Hocam gerek yok biz bir çözüm bulduk ama Nehir arkadaşımız kabul eder mi? bilemedik." Sınıfta ki herkes bana baktı.

" Aaa neymiş söyleyin bakalım."

"Hocam zaten Ali benim erkek arkadaşım o yüzden ben Ali ile gideceğim.. şey.. Selim tek gidecek ama Nehir de kabul ederse ikisi gitsinler. Selim onayladı . Nehir 'e de bir soralım dedik."
Ne?! Selimle mi? Ben Selim 'e , Selim de bana bakıyordu. Telefonum titredi. Kimseye çaktırmadan telefonuma baktım. Whatsapp'tan mesaj vardı.

Onur : Nehir gitmiyorsun!
Onur : Nehir!
Onur : Nehir okuduğunu görebiliyorum. CEVAP VER!
Onur : GİTMEYECEKSİN!
Allah Allah ona soracaktım. Kafamı kaldırıp Onur 'a baktım. Çok sinirliydi. Merve hocaya döndüm.

"Hocam aslında ben kendim gidebilirim zahmet olmasın ona." Dedim.

" Nehir kızım bak arkadaşın kabul etmiş git işte, gece vakti başına bir iş gelir yanında bir erkek olsun." dedi Merve hoca . Sonra konuşmaya Selim de katıldı.

" Hocam Nehir benimle bir dakikalığına koridora gelebilir mi?" Ne konuşacak acaba? Telefonum titremeye devam ediyordu. Hem de durmadan. Onur 'dan mesaj geldiğini bildiğim için telefonuma bakmadım.

" Tabii.. Nehir kızım bi git bakalım. " Başımı salladım.

" Tamam. " Yerimden kalkıp Selim ile birlikte koridora çıktım. Onur 'dan mesaj gelmeye devam ediyordu. Hiç birine bakmıyordum ama içten içe de merak ediyordum. Kesin sınıfta kafayı yiyiyordur.

" Bak Nehir benim sevgilim yok. O yüzden çekinme sakın ama senin varsa bilemem." Dedi bozulmuş gibi.

" Yok.. yani, hayır sevgilim yok. "

"O zaman neden kabul etmiyorsun bakalım?"

" Şey.. tamam seninle gelirim." Dedim geçiştirerek.

" Beni çok mutlu ettin yemek çıkışında seni bir yere gotürebilir miyim? seninle konuşmak istiyorum da." Buna da elini veren kolunu kaptırıyor.

" Olabilir ama ona söz veremeyeceğim. "

" Tamam hadi sınıfa geçelim." Kafamı salladım. Birlikte içeri girdik. Merve hoca konuşmaya başladı.

" Ee ne oldu bakalım söyleyin?"

" Hocam Nehir 'i ikna ettim . Benimle gelecek." Dedi Selim.

" Tamam süper o zaman derse geçebiliriz. Hadi çocuklar siz de sınıflarınıza. " kafalarını sallayıp " iyi dersler hocam " deyip çıktılar. Yerime oturdum. Kapı tekrar açıldı. Selimdi.

" Nehir teneffüste bahçeye gel konuşalım.. tekrardan iyi dersler hocam. " deyip gülerek el salladı. İster istemez gülümseyip ben de el salladım. Gözlerini kırpıp kapıyı kapattı.

" Nehir kızım sana söyliyeyim bu çocuk sana aşık olmuş." Dedi Merve hoca. Şaşkınlınlıkla Merve hocaya bakarken Onur sinirle söze girdi.

" Öyle bir şey olamaz." dedi bana bakarak ama ben ona bakmıyordum. Akıllı tahtadan yansımasını görüyordum sadece.

"Aaa niye? Nehir kızımız gayet akıllı ve aşırı güzel bence." Çok utanmıştım. Gözlerimi kitaba çevirip bir seyler çizmeye başladım.

" Utanma utanma.. bence Selim de bayağı yakışıklı ee sen ona karşı bir şey hissediyor musun?"

Yuh! burası artık evlendirme programına döndü. Birazdan ' bir çay için ' derse şaşırmam.

" Hocam artık derse geçsek. Bu konu da konuşmak hiç hoşuma gitmiyor. " dedim Merve hocaya bakarak.

" Tamam tamam haklısın iyi dedikodusunu yaptık çocuğun hadi derse geçelim açın kitaplarınızda 85. sayfayı.."

Zilin çalmasıyla Merve hoca toparlanırken bana baktı.

" Nehir kızım bak zil çaldı. Selim'i bekletme." Dedi gülerek. Kafamı sallayıp koridora çıktım. Aşağı inmek için merdivenlere doğru yürüdüm. Kolumda bir el hissedince Onur olduğunu sanıp kolumu çektim.

" Nehir tamam korkma benim Selim." Dedi, ellerini iki yana açarak.

" Korkmadım tepki verdim sadece kusura bakma.. hadi bahçeye gidelim."

" Tamam." Selim elimi tuttu! Şaşkınlıkla Selim 'e baktım.

" Rahatsız oluyor musun? " Gözlerimi Selimden çekip merdivenlere baktığım sırada Onur 'u gördüm .

-----------

Merhaba! Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.

Bugün yorum yapmayacağım..

Bölümü beğendiyseniz oy ve yorum atıp beni takip etmeyi unutmayın.

Kendinize iyi bakın.

Mutlu S.O.NHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin