( 5 gün sonra...) ( pazar )( Nehir 'in anlatımıyla...)
Çok heyecanlı ve çok meraklıyım. Merakımın sebebi Onurdu. Tam 5 gün önce Onur 'un baloya kiminle gideceğini soracaktım ama son saniye vezgeçmiştim.
Ben son dakikaya kadar bana teklif edecek diye bekledim ama tabii ki de beklediğim gibi bana teklif etmedi. Ee bana teklif etmediyse kime etti ? Çiğdem 'i eliyoruz çünkü bana kendi söyledi " Onun teklifini kabul etmedim." diye. Belki de baloya gelmeyecektir. Evet yaa, evet. Bana etmediğine, Çiğdem 'i de reddettiğine göre kesin gelmeyecek. Keşke gelseydi. En azından uzaktan izlerdim.
Heyecanımın sebebi ise birazdan kızlarla buluşup kuaföre ordan da balonun yapılacağı mekana gideceğimizdi.
Hızla üstümü değiştirip, saçlarımı topladım. Mezuniyet için giyeceklerimi aldım. Annemleri de öpüp evden çıktım. Bir taksiye atlayıp randevu aldığımız kuaföre doğru ilerledik.Kuaföre vardığımızda, taksinin parasını ödedim. Taksiden zar zor elimdekilerle inip kuaförün içine girdim. Selin ve Nazlı mor bir koltukta oturup kahve içiyorlardı. Muhtemelen başlamayıp beni beklemişlerdi.
" Sonunda geldin Nehir." Birbirlerimizi öpüp sarıldıktan sonra kuaför kadın diğer bir odadan çıktı. Yanımıza geldi.
" Evet kızlar gördüğüm kadarıyla arkadaşınız da gelmiş. Hadi hemen başlayalım yoksa yetişmecek." Üçümüzde kafamızı sallayıp birbirlerimize baktık.
" Ee ilk kim başlayacak?" Dedim.
" Bence ilk sen başla zaten kahvelerimizde yarım kalmıştı. Onu tamamlarız." Kafamı salladım.
" Tamam o zaman." Elimdekileri koltuğun üstüne bıraktığım sırada kuaför kadın bana baktı.
" Kızım istersen ne giyeceklerini bana gösterki ona göre bir model ve makyaj yapalım." Tekrar kafamı salladım. Koltuğun üstünden elbisemin içinde olduğu elbise kılıfını aldım. İçini açtım ve açık pembe elbisemi dışarıya çıkardım. Kadın hayranlıkla elbiseme baktı.
" Gerçekten elbisen harikaymış. Ayakkabını da gösterir misin?" Gülümsedim.
" Teşekkür ederim. Tabii ki gösteririm." Elbisemi dikkatlice elbise kılıfına geri koyup koltuğun üstüne geri bıraktım. Karton poşetimin içindeki ayakkabı kutusunu aldım. Kutunun kapağını açtım. Ayakkabımı içinden çıkarıp yere bıraktım. Kadın bu sefer hayranlıkla ayakkabıma bakıyordu.
" Nehir zevkine hayran kaldım doğrusu." Adımı nereden biliyor?
Nehir randevu alırken babanın adını söylemedin, kendi adını verdin. Oradan biliyor olabilir mi?
Doğru...
Kadına tekrar teşekkür edip çıkardıklarımı yerlerine koydum ve yerime geçtim. Yaklaşık 15-20 dakika makyaj, 30-40 dakikada da saçım yapıldı. Yüzümde elbiseme uygun hafif pembe tonlarda bir makyaj yapılmıştı.
Aslında pembe rengini pek sevmem ama elbisem ve makyaj tonlarımı çok beğenmiştim. Saçlarımı ise ensemden dağınık bir topuz yapmıştı ve önden bir tutam dalgalı saç bırakmıştı. Kuaför kadına teşekkür ettim. Koltuğun üstünden eşyalarımı alıp giyinme odasına gittim.
Giyinmem ve kendime bakınmam biraz uzun sürmüştü. Hazırlığım bittikten sonra eşyalarımı toplayıp kızların yanına gittim. Artık benim hazırlanmam ne kadar uzun sürmüşse Nazlı 'nın saçı ve makyajı bitmiş koltuğa Selin oturmuştu. Nazlı da içeriye giyinmeye gitti. Selin 'in makyajı bitip saça geçildiği sırada içeriden Nazlı geldi. Harika! Görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutlu S.O.N
Teen Fiction- Sen ve ben bir papatyayız Nehir. Sen papatyanın yaprakları ben ise gövdesiyim. Kimse seni benden koparamaz.-