İstediğiniz oldu...

181 111 26
                                    

" Ona aşık oldun değil mi?" Ne?! Bunu düşünebildiğine inanmıyorum.

" Ne?! Nereden çıktı bu?"

" Ben aldım cevabımı, hadi git." Kolumu bıraktı.

" Sen iyi değilsin." Dedim ve Selim 'in sınıfına gittim. Sınıftakiler Selim 'e bakarak onun dedikodusunu yapıyorlardı.

" Siz ne diyorsunuz be!.. Selim kopya felan çekmedi tamam mı? Siz yıllardır çekiyorsunuz biz kaç kere sizin dedikodunuzu yaptık. Eğer biraz daha konuşursanız hepinizin her şeyini biliyorum. Bütün okul bunları öğrenir." Dedim sınıfta bağırarak .
Kimsenin hiçbir haltını bilmiyordum ama öylesine bi tehdit savurdum. Zaten her şeyden en son benim haberim oluyor. Nasıl sırlarını bilebilirdim ki ? Sonra Selim 'in elinden tutup onu koridora götürdüm.

Sanki birini öldürdü? Ne bu afra tafra Nehir ne oluyor sana?

Hiçbir şey olduğu yok tamam mı? Sadece arkadaşıma yardım ediyorum.

" Selim bir şey diyeceğim ama hiçbir şey yapmayacaksın?"

" Yoksa kimin attığını mı buldun?"

" Evet ."

" Kim peki?"

" Kimin yaptığını değil , kimin yaptırdığını buldum."

" Tamam kimmiş?" Çok telaşlı ve heyecanlıydı.

" Onur..."

" Onur mu? Doğru yaa başka kim olacak."
Selim sinirle bizim sınıfa doğru bir adım atınca kolundan tuttum.

" Selim nereye gidiyorsun?"

" Onur 'un ağzını burnunu kırmaya."

" Hayır Selim, ne şimdi ne de başka bir zaman bunu yapmayacaksın? Bana söz vermiştin."

" Evet söz verdim ama... bu konu farklı." Kolunu bıraktım.

" Tamam Selim, hadi git . Arkadaşlığımızı bozmak istiyorsan, git ."

" Tamam of! tamam gitmeyeceğim!" Bana ne bağırıyor yaa, sanki ben yaptım. Zil çaldı.

" Bak şimdi sınıfa gireceksin ve dersi dinleyeceksin. Beraber bu işi çözeceğiz. Teneffüste bizim sınıfa gel. Ama Onur 'a hiç bakmayacaksın tamam mı?" Selim sakinleşmeye çalışıyordu.

" Tamam, hadi görüşürüz."
Sınıflarımıza girdik. Onur 'a hiç bakmadan yerime oturdum. Ders 'i dinledim. Teneffüs olmuştu ve telefonum titredi. Selimden mesaj gelmişti.

Selim : Geliyorum.

Nehir : Gel.
Yaklaşık 1 dakika sonra kapı açıldı ve içeriye Selim girdi. Gözümün ucuyla Selim 'e bakıyormu diye Onur 'a baktım.
Tabii ki de, hem de burnundan soluyarak.

Allah! Şimdi de bana baktı. Başka bir yere bak Nehir!

Selim geldi yanıma oturdu. Bu arada Selin ve Nazlıdan hiç bahsetmedim. Selin
Nazlı 'ya yeni bir sevgili yaptı. Özgür de kıskançlıktan deliriyormuş felan filan. Şimdi de onların yanındalar.

" Onur bize bakıyor." Gözlerim masada , yanımda oturan Selim 'e cevap verdim.

" Umurumda değil. Seninde olmasın."

" Tamam. Ee ne yapacağız?"

" Bak Onur sizin sınıftan birisine yaptırdığına gör- aa tabii yaa arkadaşları..." Selim 'e baktım o zaten bana bakıyormuş.

Mutlu S.O.NHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin