Kochani, nawet nie wiecie jak się cieszę, że w końcu mogę to opublikować. W tym dodatku pragnę Wam przedstawić poboczne postacie, jak i je opisać, opowiedzieć co nieco o moich zamysłach i innych takich.
Wszystkie grafiki pochodzą z gry Kisekae 2, do której link możecie znaleźć na różnych stronkach pokroju DeviantArt. Z góry ostrzegam, że jest to gra +18, przy której wyświetlają się różne niestosowne reklamy. Sama bym pewnie parsknęła śmiechem, widząc jak niewinnie te postacie wyglądają, ale wierzcie mi, z pozoru to urocza ubieranka, a w rzeczywistości można się nieźle zdziwić. Rzecz jasna przerabiałam te screeny, by bardziej przypominały naszych bohaterów, dlatego nie odzwierciedlają możliwości gierki w 100%.
Chcę też od razu powiedzieć, że nie jest to jedyny taki dodatek. Będzie jeszcze jeden, co mogę poniekąd zagwarantować, ze względu na kolejne postacie, zarówno te z anime, jak i z mojego uniwersum. Jednocześnie bardzo Wam dziękuję za 1000 wyświetleń i niezmiernie cieszę się, że są osoby, które regularnie czytają to ff. 💝❣️💗 Może się również zdarzyć, że dodam coś do tego specialu, jednak nie będzie to nic wielkiego.
Jeśli grafiki będą słabej rozdzielczości to bardzo przepraszam, ale nie wiem co ten Wattpad wyczynia!!! W projekcie są bardzo wyraźne.
Mundurki:
Męski:
Żeński:
Wiosną i latem uczniowie mogą nosić białą koszulę z krótkim rękawkiem i logiem szkoły. Innymi słowy nie muszą zakładać marynarki.
Wspomniany powyżej symbol to ten należący do drużyny Perfect Spark, w której Froy jest kapitanem. Stał się on jednocześnie herbem placówki na żądanie Bernarda. Słynny znak Oriona (znany nam z anime) za bardzo kojarzył się z rządami Iriny, dlatego postanowiono go zmienić.
Regulamin nie określa dokładnie w czym uczniowie mogą nosić swoje rzeczy, z tego powodu możemy na korytarzach zobaczyć różnej maści torby i plecaki. Warunek jest jeden - dany przedmiot nie może rzucać się w oczy. Idealnym przykładem jest teczka Yuriki, lecz jej akurat nie wypada przychodzić do szkoły z czymś innym ze względu na jej stanowisko.
CZYTASZ
Inazuma Eleven: Miłość boli, Froy
FanficFroy i Hikaru od lat byli najlepszymi przyjaciółmi. Problem w tym, że orientacja Ichihoshiego wskazywała raczej na niepowodzenie w jakimkolwiek zagłębieniu tej relacji. Tylko co jeśli pewnego dnia nastolatek zamiast ślicznej i uroczej panienki przy...