30

4.3K 194 105
                                    

(Toprak)

   Bilgisayarımı açıp üstümdekileri çıkardım ve iç çamaşırımla birlikte yatağın üstüne oturdum. Yandaki aynadan yüzümü kontrol edip hala bok gibi göründüğüne emin olduğumda memnuniyetsizlikle yüzümü buruşturmuştum. Derin bu konuyu uzatmasa iyi olacaktı. Gördüğüm yüzler okulun belalı tiplerindendi. Tabii ki homofobik olacaklardı, bazı insanların homofobik olduklarını yüz metre öteden anlardınız. Onlar da öyle tiplerdi. Derin'in başına bela almasını istemiyordum, bu saatten sonra daha dikkatli olarak her şeyin üstesinden gelirdik.

   Bilgisayarımın ekranında arama gözüktüğünde heyecanla yatağa oturup yanıtladım sevgilimin aramasını. Ekranda çıplak üst vücudu ve dağınık saçlarıyla gözüktüğünde derin bir nefes alma ihtiyacı duymuştum. Göğsümde biriken nefesi veremezken bunu nasıl yapacağımı bilemiyordum gerçi.

   "Toprak," bana bakarak ismimi mırıldandığında elimden gelen tek şey bir onaylama mırıltısı çıkarabilmek olmuştu. "Ne yapıyorsun?" Sorusuna karşılık ciğerlerimdeki nefesi verdim ve algılayamadığım cümleye kendime göre bir cevap verdim.

   "Çıplak mısın?" Ağzımdan bir hamlede çıkan sözler düşünülüp sorulmuş değildi. Giderayak bana vadettiği şey öyle işgal etmişti ki tüm vücudumu, düşünüp cümle kurabileceğimi sanmıyordum. Cümleme kesik kahkahaları ile tepki verirken gülüşünün kameradan bile böylesine içimi ısıtabilmesinin nasıl olanaklı olduğunu kavramaya çalışmıştım. "Ah, Derin..." İçgüdülerim söylediklerime yansıyordu. Sonunda bu gerçeği anladığında bilgisayara karşı ayağa kalkmış ve bacaklarını saran ince ve dar çamaşırını görmemi sağlamıştı.

   Siktir! Siktir, siktir, siktir... Ah ulan, baldırları sporcu olduğunu bas bas bağırıyordu resmen. Tüm kas kıvrımlarında ağzımı gezdirmek istiyordum. Kameraya açlık ve istekle bakıyor olacağım ki bilgisayarı koyduğu masaya eğilip tepkime gülmeye başlamıştı. "İyi misin yavrum?" Dalga geçer gibi söylediği cümleye dudağımı ısırarak karşılık verdim. Bilgisayarı çevirip yataktaki kalktığımda tüm vücudumu görebilmesini sağlamak istemiştim. Altımda sadece az önce onun evindeyken giydiğim baksırım vardı. Bakışlarımı ekrandaki suratına çevirerek hafifçe yan döndüm ve gördüğü şeyden memnun olmasını istediğim için yavaşça sıyırmaya başladım bacaklarımı ve popomu saran çamaşırdan.

   "Ayağa kalk Derin." Ben siyah kumaşı vücudumdan atarken onun da aynısını yapmasını istiyordum. Bir an önce aynı hazzı tekrar yaşamak istiyordum. Bu şekilde olması beni daha çok azdırıyordu, hep bunu yapmak istemiştim. Söylediğim şeyi yerine getirerek masadan uzaklaştı ve ayağa kalkarak benim gibi baksırını bacaklarından sıyırmaya başladı. Göbeğinden kasıklarına doğru giden seyrek kıllar beni günahın mabedine davet ediyordu. Öpmek istiyordum ulan, tüm bedenini, her yerini öpmek istiyordum. Daha önce erkek kasının beni böylesine etkileyebileceğini bilmezdim, şimdi bile sürpriz geliyordu bu hoşlantı bana.

   "Derin..." Bacaklarından sıyırıp attığı baksırı ve gözümün önüne çıkardığı çıplak vücudu yüzünden sessizce inlemek zorunda kalmıştım. "Bebeğim, hadi çıkar artık sen de." Elim hala çamaşırımın lastiğinde beklediğimi fark edip hafifçe eğilerek çıkardım ve tıpkı onun gibi tamamen çıplak kaldım. "Çok güzelsin..." Eli aşağıya kayarken bana doğru fısıldadı.

   "Sen çok güzelsin. Her yerini öpmek istiyorum." Sızlanır gibi çıkardığım seslere karşılık bilgisayarı alıp yatağına oturdu. Aynısını yapıp yatağa oturdum ve sırtımı başlığa yasladım. "Kasların beni acayip tahrik ediyor... Daha önce erkek baldırına bakıp azacağım aklıma gelmezdi amına koyayım!" İsyan eder gibi tepkili sözlerime gülerek karşılık verdi. "İstersen dokun, istersen öp... Buradayım." Buradayım derken kısılan sesi ve sonunda ısırdığı dudağı ile yanına ışınlanmak istememe sebep olmuştu.

   Elimi yatağa bıraktığım kayganlaştırıcıya uzatarak elimi kaygan jele buladım. Hareketim ile o da masanın üzerinden aldığı kayganlaştırıcıyı eline sıkmaya başlamıştı. "İlk defa yapacağım." Söylediği şeyi anlamayarak kaşlarımı çattığımda kapağını kapattığım tüpü kenara fırlatıyordum.

   "İlk defa seni düşünerek kendime dokunacağım." Cümlesini daha anlamlı hale getirdiğinde gizli bir bilgiye sahip olduğumu belli eder gibi dudağımı ısırmıştım. Kaçırdığım gözümü çoktan sertleşmiş aletime çevirdim ve hafifçe kavradım. "Toprak?" Soru sorar gibi mırıldandığı ismimi duyup gözlerimi tekrar bilgisayar ekranına çevirdiğimde yarı sert kaygan aleti, baldırları ve her yanı kas olan üst vücudu gözlerimin önündeydi. Of!

   "Benim ilk değil..." Kısık sesle mırıldandıklarıma kaşlarını kaldırarak tepki vermişti. "Çok seksisin amına koyayım! Seni soyunma odasında çıplak görünce başka türlü sakinleştiremedim kendimi, ne yapayım?" Hafif hareketlerle çekmeye başladığı aleti ile zorlukla yutkundum.

   "Beni hayal ederek otuz bir mi çektin?" Boğuk sesi beni azdırmaya devam ederken tıpkı onun gibi kendime dokunmaya başlamıştım. "Evet... Ah, vücudun gözümün önünden gitmedi." Tek elim aletimdeyken diğeri zevkimi kanıtlamak ister gibi koyu renk çarşafı kavramıştı. "Siktir Toprak! Şu an bu gerçeğin beni nasıl etkilediğini tahmin bile edemezsin." Hızlandırdığı eli ile gözlerimi vücudundan ayırmadan parmaklarımın temposunu artırmıştım.

   "Sana dokunmak istiyorum Derin!" Her geçen saniye daha da boğuklaşan sesimle mırıldanmıştım. "Dokunacaksın, ben de sana dokunacağım." Söyledikleri çarşafı kavrayan elimin daha da sıkılmasına sebep olmuştu. Parmaklarım ona dokunmanın ihtiyacıyla karıncalanıyordu. Duyduğum hazdan kapanmak için fırsat kollayan göz kapaklarıma izin vermeden dikkatle izlemeye devam ettim kaslı vücudunu. Tüm kasları beni öylesine tahrik ediyordu ki bütün gün bir şahesere benzeyen vücudunu izleyebilirdim.

   "Vücuduna dokun." Tahrik olmuş sesi ile mırıldandığında hafifçe kafamı sallamış ve boynumdan başlayarak elimi göğsüme götürmüştüm. Meme ucuma geldiğimde hafifçe oyalanarak kavradım küçük tepeciği. İstemsizce adını inlediğimi duyabiliyordum. "Siktir!" Odağını kaybetmek üzere gibi görünürken saçlarının arasından parmaklarını geçirmişti. Hareketlerim hızlanıyordu, onunkiler de benim gibi sabırsız çekişlere dönüşürken şu an yanımda olmasını her şeyden daha çok istiyordum. Tüm vücudum onun eksikliğini çekiyordu.

   "Derin!" Sonunda adını inleyerek elime boşaldığımda kısa süreliğine gözlerimin kapandığını hissedebilmiştim. Nefes nefese araladığım gözlerim ile ekrana bakarken onun adımı inleyerek kendini doruktan aşağı bıraktığına şahit oldum. Siktir! Şu anda öylesine güzel gözüküyordu ki...

   "Vücuduna bulaşan her meniyi yalamak isterdim." Tamamen içimden gelerek konuştuğumda gözlerini bana çevirdi ve odağını yakalamaya çalışan koyulaşmış yeşil gözleri ile meni bulaşmış vücudumu incelemeye başladı. "Çok güzelsin." İç çeker gibi konuşması hafifçe gülümsememe sebep oldu. Nefeslerim hala düzelmemişti. Ufak titremelerin vücudumdan geçmeye devam ettiğini hissedebiliyordum.

   "Keşke gitmeseydin."

   "Şu anda seni öpebilmek için her şeyimi verirdim." Mırıldanmama böyle karşılık vermesini beklemediğim için zorlukla yutkundum. "Yanına gelsem biraz? Arabada dururuz, biraz öperim seni. Olur mu?" Düzene girmiş nefeslerime rağmen hala boğuk çıkan sesim ile konuştuğumda kafasını belli belirsiz aşağı yukarı yasladı.

   İlk günden böylesine büyük temaslar hayal etmemiştim aslında. Temas seven biri olarak onu arzuladığımı çok çabuk belli edeceğimi biliyordum; tahmin edemediğim onun da beni böylesine isteyeceğiydi. Derin beni şaşırtıyordu. İyi ki de yapıyordu.

   Aramayı sonlandırdık ve kendimi ıslak mendil ile temizleyerek altıma gri eşofmanımı geçirdim. Acele ile çoktan uyumuş olan aileme haber vermeden arabanın anahtarı ile birlikte evin anahtarını da aldım ve dışarı çıktım. Kısa sürecek olan yolculuk şimdiden kalbimin ritmini hızlandırıyordu.

***
Jemfmwmdşsğdşfşf evet bi bu eksikti yazmadığım... onu da yazdım...
Nasılsınız? Umarım hepiniz iyisinizdir❤️
-Özge

ARE YOU GAY? | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin