بەخێرھاتن..
--------------یونگی لە بەردەم نتالا وەستابوو..
بە چاوێکی قێزەونەوە سەیری ئەکرد..
بەنچە باریک و سپیەکانی لەسەر کلیلەی پیانۆکە دانا..
لە یەکەم تا کۆتا دانە ژەنینیێکی کرد..
بە دەنگێکی لەخۆبایەوە وتی..
"یاە.. نەمزانیبوو بەو جۆرە باشە یاری ئەکەیت.. "نتالا ئاوى قورگی خواردەوە، زۆر ترساو بوو..
سەرنجە دڕندانەکانی یونگی خەریکە پارچەی ئەکەن..
نتالا:"من؟ یاری!؟ دایارە بەڕاستی نازانيت کێ ئەم یاریەی دەست پێ کردوە.."یونگی توند مەچەکی گرت..
"ئۆو... زۆر بوێر بویت.. "نتالا سەیری چاوی کرد و دڵی خەریک بوو لە لێیان ئەوەستا ھێندە ترساوبوو..
"با ئەوانە لەبیر کەین کە ڕوویاوە و پەڕەیەکی تازە ھەڵەینەوە... لە کۆتاییا ئێمە خێزانێکین.. "یونگی بە دەنگێکی بەرز و بڕواپێنەکراو پێکەنی..
"خێزان!!؟ دیارە تۆ نازانیت یاساکانی یاریە ڕاستیەکە چیە ھھ...
ھەمیشە ئارەزووی یاریکردن ئەکەم لەگەڵ بێ ئەقڵی وەک تۆ.. تا چێژ لە لەناوبردنیان ببینم لە کۆتاییا.."نتالاش پێکەنی بە دەنگی بەرز..
"بڕواکە تۆ بێ ئەقڵە گەورەکەیت لەم بارەیەوە.. "
لێی نزیک بۆوە و چاوی پڕ بوو لە رق..
"من ئەزانم ئەوە کێیە کە ئەیەوێت لەو گوناھەیا نوقمتکات کە ئەسڵەن تۆ نەتکردوە.. "یونگی شڵەژا..
ئەو بەرگە ناگرێت ڕوداوەکەی ریا باس بکەنەوە لە بەردەمی..نتالا:"ھەمیشە ئەوانەی کە گەورەترین زیانمان پێ ئەگەیەنن ئەوانەن کە زۆرترین بڕوامان پێیانە.. "
یونگی لە تەقینەوا بوو، نتالا ئەتوانێت دڕەندەکەی ناخی ببینێت..
دڕندەیەک پێکھاتوە لە ڕق و کینە، ئازار و مەینەتی..یونگی شێت بوو..
ھاواری کرد و پیانۆکەی ھەڵگێڕایەوە..
نتالاش خێرا دوورەەوتەوە لێی و بە زەردەخەنەوە وتی..
"چەندە بەزەیم پێدا یەتەوە.. "ڕۆشتە دەرەوە و یونگی لەدواوە ڕوخاوو بوو ھەتا توانی لە پشت پەنجەرەکانەوە سەیری نتالای ئەکرد کە دورەکەوێتەوە..
نتالا ڕۆشتە و دەوروو بەری تەواو بێدەنگ بوو، ھەر ئەوەنەی ھەستی بە دەستێک کرد بە گوێی ئەگێشێت..
ئاوڕی یایەوە، یونگی بوو..لە چاوانی دیارە ھۆشی لەدەست یاوە..
لەدەستی چەقۆیەک ھەیە..
ھەناسەکانی تەواو قورس و ناڕێکە..
سوور بوو لەسەر کردنی کارێک..نتالا:"دورکەوە لێم.. نەکەیت ئازارم بەیت.. "
یونگی زۆر شێت بووە..
"تۆ ئەکوژم... دوای خۆم ئەکوژم.. با لە دۆزەخ یەکتری ببینینەوە.. "
YOU ARE READING
𝙈𝘪𝘥𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵 {1,2} //⇝(𝑩𝑻𝑺)⇜ ✔︎
Mystery / Thrillerئاگاداری:- کاریگەری ئەو چیرۆکە لەسەر ژیانی کەسی خوێنەر ھیچ پەیوەندیەکی بەمن و نوسەرەوە نیە، جا ئەو کاریگەریە بە لایەنی باشە بێت یان خراپە، بەڵکو پەیوەندی بە مێشکی خوێنەرەوە ھەیە کە چۆن چیرۆکەکە ھەڵ ئەگرێ و شی ئەکاتەوە.. تۆ ئەی خوێنەر بیرت بێ ئەوە نو...