🚨KLIŠÉ ALERT🚨
Dámy a pánové! Dovolte mi představit nejůžasnější osobu kterou kdy budete mít čest potkat. Jinak jestli se ptáte, tak ano, ta sexy kočka nahoře v médiích to jsem já. Sofia Bloomer jméno mé! Dovolte mi jako každá správná hlavní postava říct svůj tragický příběh o mém životě. Moje máma umřela když mi bylo teprve šet let. No jo, rakovina je fakt svině... Na starost si mě měl vzít táta, ale on se neukázal... Co jiného bych taky měla čekat od nejbohatšího a nejarogantnějšího člověka na světě co? Ano můj táta je Tony Stark, ale když se dozvěděl, že mamka otěhotnila, tak ji opustil s tím, že má potratit. Hned potom co umřela, mě poslali do rudé komnaty, kde jsem se hodně kamarádila s Natashou a Emily. Byla jsem tam 16 let, než jsem utekla... Nerada na to vzpomínám. Jediné co se mi tam neustále snažili vtlouct do hlavy bylo že přátelství a láska mě jenom zpomalují. Ale nestěžuju si, bez rudé komnaty bych se asi nikdy nenaučila pořádně bojovat. Nevím za co se rozhodla karma trestat zrovna tak milou a krásnou osobu jako jsem já, ale když jsem utekla, tak mi ta svoboda vydržela jen na pár měsíců. Hned potom mě totiž zajala Hydra a teď jsem jejich pokusná krysa. Zkouší na mě neustále nějaká séra a jsme zatím 3 kteří přežívají... Bohužel i Wandu a Pietra před týdnem převezli na jinou základnu a bojím se že tam moc dlouho nepřežijí. Moje obavy se vyplnili jelikož se ke mně teď dostala zpráva že je včera napadli Avengers a vypadá to že navštíví i základnu kde jsem uvězněná já.
Jetli se bojím? Možná trošku... Dobrá, možná trošičku víc... Dobře, ale ikdyž jsem posraná strachy, tak se těším až se uvidím tváří v tvář s mým 'tátou' a já na něho použiji své superschopnosti a budu moct vidět trpět.
ČTEŠ
Vylepšená || FF Avengers cz
FanfictionMalé Sophii bylo 6 let, když ji umřela matka a byla poslána do Rudé komnaty, ze které pak po několika letech utekla. Poté byla na nějakou dobu v Hydře, kde na ní dělali různé experimenty a díky tomu umí ovladat kov a zem. Jednou, na jednu ze základe...