,,Dneska jdem nakupovat. Tony pořádá párty!!" Vtrhla do pokoje Wanda ,která miluje nakupování ,ale já ne. NESNÁŠÍM NAKUPOVÁNÍ!
,,Zase?! Vždyť ty party pořádá furt! To si nemůže vzít šaty které tu mám?"
,,Nemůžeš a pojď už. Nat už tam čeká."
,,Nééé proč zrovna já! Já nechcůůů!" Přiznávám. Občas se chovám opravdu jak retard ,ale teď mám na to nárok! Kdo by se nezbláznil z toho neustálého podívej na tyhle! A nechceš tyhle červený? A co boty? A ještě k tomu se ty otázky opakují několik hodin v kuse!! Jak to mám sakra přežít!?
.................................................................................
,,Hej Sophi! Zkus si ještě tyhle!" Přesně jak jsem říkala. Prosím říkejte mi Jolanda! a vidím velký špatný ,protože ty šaty jsou strašně úzký! Jinak jsou vcelku pěkný. Museli mě chvíli přemlouvat ,ale nakonec jsem si je vyzkoušela. Takhle to pokracovalo další nekonečné 2 hodiny a nakonec jsme si všechny vybrali.
Přišli jsme domů a já se ihned svalila na postel ,ale nebyla jsem na ní moc dlouho jelikož někdo uačal ťukat. S unaveným dále do pokoje vtrhla Nat s Wandou a méli s sebou tu ďáblovu krabičku s líčením.
,,Co blbnete však večírek začiná až za 2 hodiny."
,,UŽ ZA 2 HODINY?!" Vykřikli holky sborově a já jsem chcípala smíchy. Rozdělili jsme si s Nat práce a nalíčili Wandu. Pak jsem s Wandou nalíčili Nat a potom holky přepadli mě. Sice jsem řvala a vyvaděla až sem pak vtrhl Clint se Stevem protoze si mysleli ,že mě chtějí unést ,ale nakonec mě taky nalíčili.
Přišli jsme za ostatními do obýváku a všichni na nás koukali s otevřenou pusou.
,,Zavrete ty pusy jinak vám tam vlítne moucha." Řekla jsem ze srandy ,ale Clintovi opravdu do pusy vlítla mocha což způsobilo další záchvat smíchu.
Vešli jsme do party patra kde byli už další hosté, chvíli jsem se rozhlížela a pak jsem šla za ostatními k pohovce. Pak jsem ji ,ale zahlédla. Annu. Utíkala jsem dolů pro nějaké zbraně pro ostatní a komunikátory. Když jsem přiběhla spět rychle jsem nenápadně dala všem nějakou malou zbraň a komunikátor a šla k baru.
,,Kapitáne na 9 hodinách je Anna s dalšími kamarády s Hydry." Všichni se nenápadně podívali směrem který jsem určila.
,,V těch šatech se moc dobře bojovat nebude" Uslyšela jsem nazpět Natashu.
,,Já to říkala! Na těch jehlách se ani nedá chodit!" Zabručela jsem do komunikátoru. Bohužel si toho všiml jeden týpek který vedle mě seděl a popíjel. Zamířil na mě zbraní spolu s dalšími třemi agenty a lidi začali vyšilovat. Já se jen ušklíbla a začala bojovat.
Chytla jsem zbraň kterou držel a kopla ho do ehm ehm. Ten se ihned za to místo chytíl sklonil se a já ho kopla do obličeje. Mezitím na mě stříleli ,ale já jsem je pomocí mé schopnosti vždy odrazila. Přoběhli ke mně dva další a já s nimi bez váhání začala bojovat. Pak jsem si vzpomněla na moji novou superschopnost. Asi si dokažete jak jednodušší to pro mě bylo. Pak ke mně přiběhl další kterého jsem si nevšimla a on mi dal obojek který ksem měka v ice boxu. Skvělý ted nemůžu použivat superschopnosti. Toho týpka jsem svalila na zem ,ale on mi dal pěstí takže jsem neměla nic. Vzpomněla jsem si na potpatky a tak jsem vzala tu botu a potpatek mu zapíchla do oka. Fuj.
,,Ty vole mě ten potpatek nakonec zachránil!"
,,Vidíš beze mě by jsi byla už mrtvá."
,,A co já? Ty boty jsem vybírala já!" Vložila se do toho Wanda.
,,Víte co já z těch bot udělam hlavní zbraň Star Industries (snad to píšu dobře :d) a vy se přestanete hádat jo?"
,,Teď jsem si uvědomila ,ze ja předtím rekla sprosté slovo! A Steve mě neseřval!"
,,Sophie!" Křikl na mě Steve a já umírala smíchy. Ja říkala ,že jsem retard! A tohle je dokonalý důkaz, jelikož moc lidí nemá záchvaty smíchu uprostřed boje.
Já si mezitím stihla sundat tu kravinu z krku jelikož mi to nestihl dobře zabezpečit. Mezitím se ke mně nebezpecně rychle blížila Anna s Filipem. Anna po mně vystrelila dvě fluffy koule a filip mě zpomalil a já se nemohla bránit. Jedna mě udeřila do břicha a druha do obličeje. Začalo se mi mlžit před očima a já začala hořet. Okolo mě se shromáždili všichni vylepšený a já něco jako vybouchla. Všechny ta energetická vlna odhodila a omráčila až na Avengers který bojovali s normálními agenty Hydry.
ČTEŠ
Vylepšená || FF Avengers cz
FanfictionMalé Sophii bylo 6 let, když ji umřela matka a byla poslána do Rudé komnaty, ze které pak po několika letech utekla. Poté byla na nějakou dobu v Hydře, kde na ní dělali různé experimenty a díky tomu umí ovladat kov a zem. Jednou, na jednu ze základe...