13. Další nepřátelé

1.4K 61 9
                                    

Pohled Steva

Všechny nás odhodila energetická vlna kterou způsobila Sophie. Všechny agenty Hydry s keterými jsme bojivali upadli do bezvědomí.

Najednou se roztříštili okna a dovnitř vtrhli neznámí agenti. Na rameni měli znak který jsem ještě nikdy neviděl(obrázek loga je nahoře pozn. autorky). Měli černé masky které se podobali rouškám ,všechni byli ve věku 14-17 let a měli zelené oči. Byli ozbrojení od hlavy až k patě a já nevěděl co mám dělat. Nechci ublížit dítěti ,ale zároveň vím ,že je to nepřítel který všechny ohrožuje.

Začali jsme spolu bojovat. Na to ,že jsou to děti jsou zatraceně dobrý a aniž bych stihl nějak zareagovat tak už někam odtáhli Sophii. Chvíli jsme spolu bojovali ,ale pak jakoby se vypli. Všichni spadli na zem a jejich oči začali dostávat normální barvu.

Vzali jsme je na ošetřovnu kde jim odebrali vzorky krve a pak jsme je dali do cel a čekali až se vzbudí a až přijde doktorka Cho (Nejsem si jistá jak se to píše prosím neukamenujte mě) s výsledky testů.

,,Ty děti jsou buď už dávno mrtvé a nebo už několik let pohřešované. Mají v sobě nějakou divnou látku ,kterou jsem jakživ neviděla ,ale zjistila jsem ,že je díky ní můžou jakkoliv ovládat."
Nevěděl jsem co mám říct a ostatní zřejmě taky ne jelikož se všichni koukali do země ,nebo měli hlavu v dlaních. Všichni věděli co to znamená. Máme dalšího nepřítele. Už tak máme hodně práce s Hydrou a teď budeme muset bojovat s ovládnutými nevinnými lidmi.

,,Dokážeme vyrobit protilátku?" Ozval se po dlouhé době Stark.

,,Můžeme zkusit ,ale nic neslibuju. Sama zatím pořádně nevím co je ta látka zač ani co všechno umí." Po této větě se s Brucem a Tonym odebrala do nějaké laborky a já radši jen sledoval jak tam něco řeší.

Pohled Sophie

Probrala jsem se na lůžu s hadičkami v ruce... rozhlížela jsem se kolem sebe ,ale ve výhledu mi bránilo ostré světlo ,které mi svítí do očí.

Pak se do hadiček spustila nějaká zelená tekutina. Ani to moc nebolelo jenom se mi chtělo nějak spát. Snažila jsem se zůstat vzhůru ,ale nepovedlo se mi to. Usnula jsem.

Probudila jsem se znovu na tom stejném lůžku ,ale tentokrát mi už do očí nesvítilo to otravné světlo. Ještě divnější však bylo ,že jsem se cítila jako v cizím těle. Moje tělo mě neposlouchalo a já ksem měla pocit jsko by mi někdo ovládl mozek.

,,Á dobré ráno Metal Witch dneska tě čeká 1. mise." Řekl nějaký člověk který vešel do místnosti a já se jako na povel zvedla. Jenže já se zvednout NECHTĚLA! Já se nechtěla stoupnout! Jsem unavená chci spát a ne stát. Pak odešel a po chvíli se vrátil i se složkou ,kterou potom položil na stůl.

Já ji otevřela a v ní bylo napsáno něco o misi 094. Jednoduše jsem měla zničit jednu základnu S.H.I.L.D.u. Ikdyž mi něco říkalo ,že to dělať nemám tak jsem vše odsouhlasila a šla ke dveřím abych se přilravila na misi.

,,Jo a ještě něco. Vítej v Mortagu Metal Witch." Pouze jsem přikývla a šla si vyzvednout moji novou uniformu.

Pohled Wandy

Doktorce Cho se povedlo s pomocí Tonyho a Bruce najít protilatku. Já se snažím dostat těm dětem do hlavy ,ale všechno vidím rozmazaně nebo vůbec. Zkouším to postupně a u všech jsem minimálně hodinu. Teď jsem ,ale u nejmladší dívky a zjistila jsem spoustu informací.

,,Organizace Mortag. Unese děti kterým ovládne mysl a ty je pak naslovo poslouchaj. Učí je bojovat a mají stovky základen po celém světě. Ještě nejsou všude jako Hydra ,ale jestli je nezastavíme teď ,tak budou neporazitelný. Jen furt netuším co způsobilo to ,že se ta látka 'vypla'" Dokončila jsem svůj monolog na poradě Avengers kterou svolal Fury.

,,Já to zjistil... Udělala to Sophie... Nevím přesně jak ,ale hraje v tom roli ta energetická vlna. Hádám ,že tělo těch dětí proti tomu bojovalo ,ale pak nakonec podlehli. Řeknu vám jedno. Je zázrak ,že žijou." Řeķl Bruce.

,,Slečnu Starkovou asi taky ovládli jelikož teď zničila jednu základnu S.H.I.L.D.u..." Pronesl chladně Fury.

Pohled Sophie

Právě instaluju bombu v přízemí pod další základnou S.H.I.L.D.u a po budově se rozezní alarm. Rychle jsem nainstalovala bombu a rychle vyletěla ze základny. Před základnou bojovali agenti S.H.I.L.D.u s našimi agenty a tak jsem jim dala znamení aby se rychle stáhli. Rozběhli se pryč od základny a já okolo agentů S.H.I.L.D.u vytvořila zdi ze země. Nemohli utéct. Byli jako v kleci. Odletěla jsem pryč za svým šéfem.

O rok později
Avengers tower

Pohled 3. osoby

Už je to rok od zmizení Sophie. Všichni jsou smutní. Zejména Tony a Steve. Sophie ničí základny S.H.I.L.D.u a nikdo neví kdy ani kde zaútočí tentokrát.

_________________________________________

EEEEEEJ po dlouhé době jsem tu zpět i s novou kapitolou! Sorry ,že kapitola nebyla tak dlouho ,ale byla jsem pryč tak snad se vám líbí.
Mějte se hezky a hodně štěstí ve škole!

Vylepšená || FF Avengers czKde žijí příběhy. Začni objevovat