Tonyho pohled
Vzal jsem Sophii do náruče a odnesl ji do pokoje pro hosty a řekl F.R.A.I.D.A.Y ať hned jak se probudí zavolá Clinta který jí tu provede.
Možná se ptáte 'A proč úžasný a dokonalý Tony neprovede budovou svojí ještě úžasnější dceru sám?' Dobře asi se neptáte ,ale chvíli hrajte zájem. Bohužel musím jet na hodně důležitou schůzku Stark industries, protože Pepper onemocnila. Nevim prý tam má být nějaký prezident a nevim co ještě. Nic moc zajímavého. Jen se modlím abych tam neusnul.Sophii pohled
Začala jsem se probouzet v nějakem pokoji. Vzpoměla jsem si na to co se stalo a uvědomila jsem si ,že jsem v tý budově alá 'velká plechovka s hodně okny' a začala se rozhlížet kolem sebe.
Najednou do místnosti vběhl zadýchaný Clint a já se musela začít smát.,,Ha ha ha móc vtipné. Měla by jsi být ráda ,že tak dokonalý člověk jako jsem já ti bude dělat průvodce" Hrál uraženého ,ale cukali mu koutky a pak se taky zasmál. Hned co jsem si ale uvědomila co řekl jsem se přestala smát a vystrašeně jsem se na něj podívala.
,,To nemá čas někdo jiný? Víš přeci jak to dopadlo když jsi dělal průvodce tý školce. 3 děti museli pak navštěvovat psychologa"
,,Chybami se člověk učí takže teď jsem vlastně profesionál. Navíc ty děti strašně zlobily takže nějak jsem jim pohrozit musel" Jen jsem se uchechtla nad vzpomínkou ,kdy dětem ze školky vyhrožoval kastrací a naštvaným Tonym. Vylezla jsem z postele a pomalu se vydala k vysmátému agentovi.
Začal si nasazovat brýle a já na něj koukala pohledem alá 'to-jsi-tak-starej-nebo-mám-volat-Bohnice'. Zřejmě si mého pohledu všiml a hned začal vyvětlovat.
,,To mám proto ,abych vypadal chytřeji" Pyšně se usmál a mně vyjelo obočí až někam na Mars. Raději jsem se už nad jeho demencí nepozastavovala ,protože jsem věděla ,že by to nedopadlo dobře.
,,Tady jsou nějaké kanceláře. Vlastně ani nevím proč. Občas je zábava pustit tady požární poplach nebo vystřelit na terč. Divila by jsi se jak moc začnou ty lidi šílet" Začal se smát jako nějakej psychopat a já si začala myslet ,že jsem v Bohnicích. ,,No nic. Jdeme dál. Tady jsou tělocvičny a tady je tělocvična pro vylepšený. Při vchodu bych si dával pozor"
,,Vlastní zkušenosti?" Přerušila jsem ho a zasmála se. On se taky zasmál ,ale trochu falešně, což u mě vyvolalo další výbuch smíchu.
,,Jednou jsem nedával pozor. Vešel jsem ,ale zrovna tak byli Avengers a Thor tam machroval s blesky a...a..Dál to nebudeme rozebírat. Pojď jdeme dál. Tady je společenská místnost AKA obývák ,říkej tomu jak chceš. a tady" Zastavil se u kuchyně, která byla součástí obýváku. ,,Tady je moje nejoblíbenější místnost. Dokázal bych tady trávit hodiny" Zasnil se a já se začala smát. To ho probudilo ze snění a zabil mě pohledem. Takhle jsme prošli celou tu plechovku a od Clinta jsem se dozvěděla, že je to nová tajná základna Avengers a ten pokoj ve kterém jsem se probudila, je odteď můj.
Došla jsem do společenky kde už byli všichni až na tátu. No jo. Kde je táta?
,,Hej lidi kde je Tony?"
,,To sis na svého skvělého a sexy tatínka vzpomněla až teď?" Ozve se od dveří a leknutím s sebou škubnu. Nemusím se ani otáčet a vím ,že je to on. Za 1. Jeho hlas bych poznala šude, za 2. Nikdo, opakuji NIKDO si kromě jeho samotného nemyslí, že je skvělý a už vůbec né sexy a za 3. nevim. Hrajte ,že jsem řekla něco mega zajímavího.
,,Tati!" Křila jsem a přiběhla jsem ho obejmout. Ostatní se na nás jen usmívali a potom se s tátou taky přivítali.
,,Kde jsi byl?" Zeptám se ho, když už všichi sedíme na sedačce nebo na sedacích pytlích nebo taky v případě Clinta na zemi.
,,Nějaká důležitá schůzka Stark Industries s prezidentem. Popravdě jsem půlku prospal. Strááášná nuda"
,,Furt mluví jako dítě?" Otočím se na ostatní, kteří zadržují smich.
,,Kéžby jen to. On se tak i chová" Ušklíbne se Nat, ktrá sedí na sedačce, pije víno a povídá si s Brucem.
,,No dovol? Já jsem z vás nejvyspělejší" Povýšeně zvedne bradu.
,,Sni dál" Poplácá ho po zádech Rhodey, který jde z kuchyně se skleničkou vody v ruce. Tony si jen povzechl a sedl si vedle mě na gauč.
,,Co!? Vždyť když jsem si tam chtěl sednout já, vyhnala jsi mě s tím, že už tam není místo!"
,,Sorry Clinte, protě jsem hold lepší" Musím se zasmát nad jejich dětským chováním. Je fajn mít takhle velkou a milou rodinu na kterou, se můžete spolehnout. Vědět, že když vás něco trápí, víte že se máte komu svěřit. Máte někoho s kým si rozumíte a... Z měho přemýšlení mě vyrušilo odkašlání a poklepání na moje rameno. Podívám se vedle sebe a zjistím ,že to byla to Wanda.
,,Podařilo se převést část tvých vzpomínek do počítače. Už jsem si to pouštěli a tak bych ti chtěl za nás všechny říct, že nás to mrzí. Víme o tom,že ti mazali paměť a že jsi to nedělala dobrovolně. Hned pozítří jedeme jednu z těch základen prozkoumat a zničit. Jestli chceš tak můžeš s námi jestli ne. Plně to chápeme a respektujeme" Nadechla jsem se abych jí dpověděla ,ale Tony mě předběhl.
,,Tak to ne. Na tomhle jsme se nedomluvili. Shophie zůstává tady a basta. Je to pro ní moc nebezpečné"
,,Pokud vím, tak už jsem dospělá, takže se můžu rozhodovat sama t..."
,,Řekl jsem ne!" Agrrr jak já nesnáším když mě někdo přerušuje.
,,Tony chápu, že se o ni bojíš, ale tohle rozhodnutí bys měl nechat na Sophii. To ona to tam zná nejlíp a navíc v budově by s ní nebyli žádní agenti, takže by to bylo pro ni nebezpečné" Vděčně jsem se usmála na Nathashu, alespoň ona mě podporuje.
,,Nerad to říkám, ale souhlasím s Tonym. Je to moc nebezpečné"
,,Steve? I ty?" Já snad nevěřím mím uším, vlastně ani očím!
,,Nat má pravdu" Řekne po chvilce Tony.
,,Uff já už se lekla" Úlevně si oddechnu.
,,Je moc nebezpečné nechávat tě v budově samotnou. Zůstane tu s tebou Clint" Dodá táta.
,,Tati!!" Křiknu naštvaně.
,,Nebudu se s tebou hádat! Prostě s námi na tu misi nejedeš. Konec diskuze" Naštvaně jsem se odebrala do pokoje se slovy jdu spát.
Skočila jsem šipku do postele a z naštvání jsem bouchla do polštáře. Nevím jak, ale po nějaké době se mi podařilo usnout. Než jsem se stihla odebrat do říše snů, cítila jsem jak si někdo sedl na postel.
,,Mám tě rád" Řekne mi táta a dá mi pusu na čelo.
Pak už jsem se odebrala do říše snů... Teda spíše do říše nočních můr....
ČTEŠ
Vylepšená || FF Avengers cz
FanfictionMalé Sophii bylo 6 let, když ji umřela matka a byla poslána do Rudé komnaty, ze které pak po několika letech utekla. Poté byla na nějakou dobu v Hydře, kde na ní dělali různé experimenty a díky tomu umí ovladat kov a zem. Jednou, na jednu ze základe...