Ráno jsem se probudila okolo 6:00. Normálně bych si šla zaběhat se Stevem ,ale dneska mám zkoušky a já si snažím nazbírat co nejvíc energie ,abych to dala.
,,Neboj se, to dáš"
Se Stvem jsem se celkem dost sblížila. Vždycky se mě snažil podpořit a já byla ráda.,,Díky" usmála jsem se na něj a on mi úsměv oplatil.
,,Šup najez se a napij ať máš energii a pak vyrazíme." Popohnala mě Natasha ,která byla na ten měsíc něco jako moje trenérka.
.................................................................................
,,Dobré ráno" Pozdravila jsem agentku Hillovou.
,,Dobré. Mám vám vyřídit ,že máte jít do místnosti 9C kde na vás bude čekat agentka Natalia Tolarová." Kývla jsem a vydala se do té místnosti.
,,Ahoj já jsem Natálie ,ale přátele mi říkají Natyla. Tvůj úkol bude hacknout tuhle stránku ,kterou jsem vytvořila k témto zkouškám." Kývla jsem a během dvou minut měla hotovo.
,,Páni jsi dobrá. Teď vyzkoušíme střelbu. Běž do hlavní střelnice."
,,Děkuju"
Vyběhla jsem z místnosti a šla do střelnice. Zatajil se mi dech kdyz jsem ho tam viděla. Byl to Adam. Člověk který pracoval pro Hydru. Teda nepracoval on tam byl jen pro informace ,ale stejně.
,,Ahoj my už se známe a vim co ti Hydra provedla takže tě chci jen ujistit , ze s Hydrou nejsem. Byl jsem tam pouze pro informace."
,,Já vím."
.................................................................................
Zvládla jsem střelbu i boj se Štěpánem. Asi jsem mu zlomila nos ,ale teď je pro mě ta nejtěžší zkouška. Budu bojovat proti dalšími vylepšenými.
Vešla jsem do místnosti kde už byla Natyla,Štěpa,Adam,Honza a Wanda.
,,Budeš bojovat se všemi postupně. Začneme my dvě ,jen se prosím pokus nikoho nezabít. Jo a ještě ti řeknu kdo má jaké schopnosti. Já umím zastavit čas a zpomalit ho, Štěpa se umí teleportovat a zneviditelnit, Adam je superrychlý a ment má stejné schopnosti jako Wanda skterou bojovat nebudeš. Ta je tu jen kdyby se něco stalo." Polkla jsem avšechny si změřila nervózním pohledem.
Pek se proti mně rozběhla Natyla a chtěla mě udeřit do obličeje. Já jsem se ovšem vyhla a ona zastavila čas, takze se najednou objevila u mě a praštila mě. Takhle to zopakovala asi pětkrát a já pak věděla jak bude chtít zaútočit. Takže jsem tím směrem kopla a ona odletěla o kus dál.
Pak přišel Štěpa který se zneviditelnil. Chvíli se nic nedělo a já se soustředila na kroky které se kolem mě ozývali. Chtěl mě udeřit ,ale ještě než stihl cokoliv udělat, tak jsem jednou rukou chytla jeho ruku kterou mě chtěl udeřit a druhou jsem ho chytila pod krkem. Chtěl se teleportovat ,ale to nestihl jelikož jsem mu pustila ruku a dala mu pěstí.
Adam začal běhat dokolečka a vytvářet něco podobnému víru. Pak to poslal proti mě a já kolem sebe vytvořila štít z kamenů aka ze země. To mě ochránilo a já se mohla dal věnovat boji. Proběhl kolem mě a já ho zastavila tím že jsem před nim vysunula zeď a on do ni narazil. To ho omráčilo a ke mně se blížil Honza. Wanda vzala Adama k ostatním a já zese zasunula zeď do země.
Honza šel ke mně a já vzala kov z této místnosti a namířila ho na něj. On ho ale začal dávat zpět a teď to bylo kdo z nás je silnější a překoná toho druhého. Využila jsem všechnu svoji energii a ve chvili kdy jsem si myslela ,že už to vzdám tak se vzdal. Ruce nechal sjet podél těla a já vzala kov a tím ho připoutala k zemi. Když jsem poznala že jsem vyhrála tak jsem kov vrátila do původních tvarů a míst. Díky za půjčení naušnic Wando!
Když jsem už vrátila všechen kov zpět, ve dveřích se objevil Jack Sparrow.
,,Vítejte v S.H.I.E.L.D.u agentko Stárková" usmála jsem se a on odešel. Dovnitr vešli Avengers a ti mi začali gratulovat.
,,Takze Stárková jo?" Přišel za mnou Štěpa se zlomeným nosem. Tomu jsem se musela zasmát a on se na mě zamračil ,ale pak se začal smát se mnou.
,,Už to tak asi bude" Řekla jsem s úsměvem. ,,Bohužel" Šeptla jsem tak ,aby to Tony neslyšel.
,,Jak jako bohužel?! Vždyť to je to hustý!"
,,Já vím... Já vím.."
.................................................................................
Už jsme doma a všichni sedíme na gauči a povídáme si. Dokonce i Natyla, Adam, Honza a Štěpán jsou tu taky. Ikdyž jsme se málem zabili tak jsem si je celkem oblíbila a oni mě. Je s nimi sranda.
ČTEŠ
Vylepšená || FF Avengers cz
FanfictionMalé Sophii bylo 6 let, když ji umřela matka a byla poslána do Rudé komnaty, ze které pak po několika letech utekla. Poté byla na nějakou dobu v Hydře, kde na ní dělali různé experimenty a díky tomu umí ovladat kov a zem. Jednou, na jednu ze základe...