7. výcvyk

2.2K 99 51
                                    

Ještě předtím než začneme, tak vás chci upozornit ,že agenti budou youtubeři... Kdyby něco mně si nestěžujte já za to nemůžu. Přemluvila mě kamarádka takže já za nic nemůžu
..................................................................................

Avengers tower

O týden později
Dneska mně už dovolili se normálně pohybovat po towru. Dokonce i říct slovo táta mně už jde říct s mnohem menším odporem. Samozdřejmně hned jak to šlo, tak jsem jim řekla vše co vím. Sice tohi není moc, ale vím že ten hlavní doktor, který řídil všechny experimenty tak se jmenuje Pavel Mikeš ,ale všichni mu říkají Herdyne. Taky jsem jim vyjmenovala jména dalších několik agentů hydry a u Baxe a Wedryho jsem zjistila ,že tam jsou pouze pro informace, jinak prý pracují pro S.H.I.E.L.D.. Teď sedím v kuchini i s ostatními Avengers a Tony se tady hádá s ostatními.

,,Jak jako že neumím vařit!? Tak si to zkus sama Romanovová!"

,,Já narozdíl od tebe vařím dobře!  Moje palačinky totiž nezkončili na stropě jako když si vařil ty s Clintem!"

,,Hele Nat to už je dávno jo? Tak toho nech." Vložil se do toho Clint.

,,Je to 2 dny dozadu" Upozornila jsem je.

,,Ty se do toho nepleť. Ty taky neumíšnijak extra dobře vařit."

,,No nijak extra neumím ,ale i tak vím ze by to bylo lepší než ta tvoje břečka tati."

,,Ta ti to nandala Tony. Na tohle už nic říct nemůžeš. Sám víš ,že se to pravda."

,,Díky Steve, alespoň někdo s kapkou rozumu." Usmála jsem se na něj a on na mě.

,,Co? Takhle se na ni nekoukej Rogersi nebo se rána nedožiješ!"

,,Tati! Zaprvé jsme kamarádi a zadruhé radši běž objednat pizzu tohle nikdo jíst nebude."

,,Fajn... Ale zítra vaříš ty ať si konečně uvědomíš jak skvělé jídlo jsi zahodila"

V tu chvíli cinkl výtah a z něj vystoupil ten pirát.

,,Asi vás budu muset zklamat pane Starku ale slečně Starkové od zítřka začíná výcvik agenta." Řekl klidným ,ale zároveň děsivím hlasem Fury.

,,Vidíte to? Zase ten výtah"

,,TONY!" Okřikli jsme ho všichni naraz.

,,No co? Jo a Fury? Vy se žádným výcvikem nepočírejte."

,,Tati je to součást dohody. Neboj se"

,,Co jaké dohody!? SOPHIE!! CO JSI MI ZASE ZAPOMMĚLA ŘÍCT!?"

,,Neměla jsem navýběr! Teda měla ,ale druhá možnost byla že bych byla do konce života ve vězení a to se mi moc nelíbilo."

,,FURY!?!?" Vyštěkl na něj táta a já se chtěla propadnout do země.

,,No ty vole" Řekla jsem a dala si hlavu do klína.

,,U tohohle být nechci. Pak mi prosím někdo pošlete po J.A.R.V.I.S.O.V.I. rozvrh." Řekla jsem a rozloučila se s ostatními a běžela k sobě do pokoje.

Nebyla jsem tam moc dlouho jelikož mně J.A.R.V.I.S. oznámil ,že mám jít do tělocvičny za Natashou a že mi dnes začne 1. lekce sebeobrany. Rychle jsem se převlíkla do sportovního a utíkala o patro níž za Natashou.

.................................................................................

,,AU!" Křikla jsem když semnou Natasha už asi po desáté švihla o zem.

,,Víc se soustřeď, jsi dobrá ,ale kdyby jsi zůstala ještě těch par let v Rudé komnatě ,byla by jsi lepší."

,,Vyčítáš mi můj útěk Natasho?"

,,No spíš ti ten útěk závidím."

,,Hele, to že nemůžeš mít vlastní děti neznamená,  že si žádné dítě nemůžeš adoptovat."

,,Ráda bych ,ale akorát to dítě ohrozím a bude to skvělá příležitost pro Hydru."

,,Stejně jako jsem já. Nat já se bojím ,že mě zajmou a vás budou vydírat."

,,Proto te teď učím bojovat ,aby se to nestalo."

,,Hele vždyť nebojuju tak špatně a navíc když pak k tomu přidam svoje schopnisti, budu ještě lepší."

,,To mě připominá ,že už musíme končit. Wanda na tebe už asi čeká v hlavní tělocvičně. Budete trénovat tvoje schopnosti."

,,Ale já s nimi umím zacházet!"

,,My víme ,ale musime to ještě otestovat a zjistit co všechno umíš."

Pak jsem se s ní rozloučila a šla za Wandou. Cestou jsem ještě potkala naštvaného Tonyho ,protože nikdo nejedl jeho jídlo a musel uklízet ty zbytky palačinek ,které ještě byli na stropě. Pak už jsem se přivítala s Wandou a sedli jsme si naproti sobě.

,,Pokusím se ti dostat do hlavy a vytáhnout nějakou tvoji vzpomínku ,ale ty mi to nesmíš dovolit."

Sice jsem moc nechápala o čem to mele ,ale radši jsem jí to všechno odkývala a my jsme mohli začít. Najednou jsem měla pocit jako by mi někdo chodil v hlavě a já toho člověka vyhodila. V tu chvíli Wanda vykřikla bolestí a já rychle otevřela oči a šla k ní blíž.

Takhle jsme chvíli zkoušeli moje schopnosti do té doby než mi Wanda řekla ,že schopnosti nebudu muset trénovat ,protože je umím skvěle ovládat. Takže už stačí se jen zlepšit v boji z blízka a budu agentka prvního stupně.

.................................................................................

Takhle jsem trénovala ještě měsíc a mě zítra čekají závěrečné zkoušky. Lhala bych kdybych řekla ,že nejsem nervózní a proto jsem zavřená v posilovně už asi 2 hodiny. Chvilkama si říkám ,že ten boxovací pytel musí být opravdu zlý protože do něj tady všichni mlátí a on s tim nemůže nic udělat.

Vylepšená || FF Avengers czKde žijí příběhy. Začni objevovat