10. Black fire

1.7K 76 68
                                    

Pohled Sophie

Byla jsem strašně unavená a furt mi bylo vedro. Sice už to nebylo tak hrozný jako před chvílí ,ale furt mi to bylo nepříjemný. Slyšela jsem jak okolo mě na sebe někdo řve. Hádám ,že se Tony zase opil. Rozhodně teď volá Furymu ,že potřebuje jednorožce a on mu za to slíbí ,že ho nepošle do zoo. Tak nějak to bylo i minule ,jenom s tím ,že Furymu plakal do telefonu ,že nechce do zoo ,že ho tam ty pandy nemají rádi. Jop...tohle je Tony Stark...můj otec... co víc si přát?

Najednou mě někdo vzal do náručí a po chvilce mě položil na něco měkčího. Hádám ,že na moji postel, asi jsem usnula v obýváku kde jsou tyto hádky nejčastěji. Nechápu ,že se můžou takhle hádat a přitom jsou to ti nejlepší kamarádi. Natasha říká ,že občas jsou to takové ty kamarádské hádky AKA ,že se takhle navzájem pošťuchujou. Takhle jsem to vnímala i já do té doby než Tony jednou při nějaké 'hádce' praštil Clinta do hlavy pánvičkou. Já si občas k tomu stihnu připravit popcorn a pak sleduji jak se ty najznámější superhrdinové světa hádají o kousek pizzi...xD

,,Myslíš že se už neprobudí?" Uslyšela jsem vyděšený hlas táty. Tahle otázka mě celkem zaskočila, nevěděla jsem o koho jde takže jsem rychle otevřela oči.

,,Co se komu co stalo? Že ty jsi zase někoho praštil pánvičkou!" Vyčetla jsem Tonymu který se teď usmíval.

,,Nikoho jsem dneska ještě pánvičkou nepraštil. Clint si to tehdy zasloužil." Obhajoval se a já nad ním protočila oči.

,,Tak co se teda komu co stalo."

,,No ty jsi jaksi hořela."

,,To jakože jsem tak sexy ,že jsem i hořela?" Řekla jsem ironicky ,ale Tony se tvářil ,že to myslí vážně.

,,Měla jsi strašné horečky J.A.R.V.I.S.I. pusť záznam!"

Začal se přehrávat záznam a já nevěděla co říct.

,,DO PRDELE JÁ HOŘELA!" Začalovala jsem vyšilovat a mně se na dlaních objevil černý oheň.

,,No do prdele" Řekl Tony a ustoupil ode mě.

,,Já nic necítím jak je to možný?"

,,To mám vědět jako jak? Až se dáš zase do kupy tak budeš cvičit svoji novou schopnost. Nachám postavit místnost která bude celá z kovu a s terčema."
Pak už odešel a občas za mnou někdo přišel. Od Bruce mám teď zákaz vycházení z postele takže se nudím.
.................................................................................

Byl už večer a najednou se v mém pokoji roztříštila okna a dovnitř naskákali agenti Hydry. Vylepšení. Stejně jako já. Já se inhned postavila a agenti mě obklíčili ze všech stran. Znala jsem je. S Annou jsem se dokonce kamarádila ,byla na tom stejně jako já. Unesli ji ,ale ona se k nim dobrovolně přidala. Rvalo mi srdce to jak jsme byli nejlepší kamarádi.

,,To není nejlepší tah, za chvíli jsou tu Avengers."

,,Ne. O jejich mysl jsem se postaral osobně. Nic neslyšeli ani za tebou nikdo nepůjde."
Řekl Filip a mně přejel mráz po zádech. Já ale vím ,že za chvili sem půjde Tony s Brucem. Mají nastavený budík na to ,aby mi dali léky.

,,Co ode mě chcete?!" Křikla jsem na ně.

,,Aby jsi se k nám přidala. Sophie bývali jsme kamarádky. Pojď a budeme znovu neporazitelné. Prosím Sophi."
Ten její hlas mě ničí. Nemůžu ho slyšet děla se mi z něj špatně.

,,Anni jsi na špatné straně. Prosím nedělej to. To jsi zapomněla na všechno to mučení? Ani jsi žádné schopnosti nedostala. Máš jen ty s kterými jsi se narodila. Snažili jsme se přežívat! A najednou jsi na jejich straně?!"
Už jsem to nevydržela a po tváři mně steklo pár slz.

,,Ne. Musíš je pochopit. Oni nám chtěli dát dar. U mě se to nepovedlo... u tebe ano... Měla by jsi jim být vděčná za to co všechno ti dali."

,,Anno takhle to nejde pospěš si nebo s ní budeme bojovat." Ondra. Ani jsem si nevšimla ,že je tu taky. Vždycky vypadal jako že je na drogách.

A jak jsem na začátku předpověděla ,tak v tu chvíli sem vešel Tony s Brucem. Oba na nás koukali jako kdyby jsme spadli z marzu a Tony nenápadně zmáčkl alarm ,který se rozeznil po celé budově. Během pár vteřin už tu byli všichni Avengers a souboj začal.

Jirka šel ke mně ,ale cestou ho srazil Stark.

,,Jirka Král?! Býval jsi můj oblíbený youtuber. To jsi jako po kariéře youtubera šel dělat poskoka Hydře? Tímhle jsi u mě skončil." Když to řekl ,tak jsem to nevydržela a musela se smát. Ta předcteva jak se Tony po večerech kouká na youtubery mě ničí. Úsměv mi nevydržel moc dlouho jelikož se ke mně blížila Anna.

(Jen pro upresnění Filip-fizi,Ondra-Ondra Vlček, Anna- Anna Šulc,Jirka- Jirka Král, humi je humi a víc jich neni.  Říkám jim tu jejich pravím jménem)

Chtěla mi dát pěstí ,ale já její ruku chytila a zkroutila jí ji za záda. Ona tou druhou rukou po mně vystřelila energetickou, růžovou kouli ,která mě odhodila několik metrů dozadu.

(Tak nějak si to představte a ano je to barbie xD)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Tak nějak si to představte a ano je to barbie xD)

Ten náraz mně vyrazil dech a ke mně se hrnuli další třpitivý koule. V tu chvíli předemě skočil Steve a štítem nás ochránil a ja měla čas na to se vzpamatovat. Vzala jsem kovový náramek ,který jsem zvětšila a Annu s tím uvěznila nemohla hýbat rukama takže nemohla útočit.

,,Dobrý?" Zeptal se mě Steve který mi právě pomáhal se zvednout.

,,Dobrý"

Hydra se stáhla a zůstala tu pouze Anna kterou jsem uvěznila kovovým náramkem.

Vylepšená || FF Avengers czKde žijí příběhy. Začni objevovat