21.

1.1K 57 12
                                    

Šťastné a veselé lásky moje!❤🎄🎅 Miluju vás! Díky za všechny vote a komenty. Jsem ráda, že vás příběh baví a ty umístění? Jste blázni! Strašně mě to těší. DĚKUJU MOC❤!!

Všude okolo mě lítaly kulky a někteří používali svoje superschonosti. Zrovna jsem zneškodnila dalšího chlápka, když jsem si všimla jak Anna mizí za rohem. Zamračila jsem se a chtěla jsem se jí přes komunikátor zeptat kam jde, ale zastavila mě něčí pěst na tváři. Nečekala jsem to a tak jsem spadla na zem.

,,Taky tě ráda vidím" Usmála jsem se na agenta, který byl v mém týmu když jsem ničila základny S.H.I.E.L.D.u.

,,Zrádkyně!" Křikl a chtěl mě dát znovu pěstí, ale já jeho ruku zachytila.

,,No já jsem jaksi s váma nespolupracovala dobrovolně...Auu" Chytla jsem se za bolave břicho, do ktereho mě kopnul a zamračila se. Ztratila jsem trpělivost a tak jsem ho jednoduše zpálila.

,,Nemáš mlátit holky" Řekla jsem, teď už spíš pro sebe.

,,Anno kde jsi" Zeptala jsem se podrážděně a při tom brala pistol ze země. Mít superschopnosti je cool, ale děsně vysilující.

,,Už...u...vás...budu" Řekla zadrhaně a zadychaně. Jen jsem si povzdechla a pistol nabila. Zastřelila jsem jednoho agenta Mortagu, který se zrovna rval se Stevem a rozeběhla se k Anně, která zrovna vběhla do místnosti, i se zbraněmi Avengers.

,,Už jsem se bála, že nás v tom necháš" Pousmála jsem se na ni a vzala si od ní nějaké věci, které s ní teď rozdáme Avengerům.

,,Zradit vás? To bych si nedovolila" Oplatila mi úšklebek.

,,Ty nikdy co?" Jen se zasmějeme a rozeběhneme se doprostřed, kde jsou obklíčení Avengers a další vylepšení, kteří se snaží bránit

,,Kapitáne!" Krikne na Steva Anna, aby upotala jeho pozornost a hodila mu štít, který uhodil chlápka před ním. Já zase dám luk a šípy Clintovi a Tonymu kufřík s jeho iron man oblekem. Všichni se připravíme a myslim si, že už konečně začináme mít přesilu.

Najednou se doprostřed kruhu, který jsme vytvořili my, tím jak jsme stáli všichni zady k sobě (snad chápete co myslím) spustil bifrost, ze kterého vylétla sekera, kterou potom zachytil Thor se svítícíma očima. Vlastně až teď mi došlo, že zady není. Více než to, že mu svíti oči, mě zaráží fakt, že je ostříhaný. Ano ten Thor, který všechny fackoval za to, když se jen dotknul jeho vlasů se ostříhal. Rozhodla jsem se nad tím nepřemýšlet a dál pokračovala v boji.

,,Oni se tady snad množí" Slyším Clinta v uchu a musím mu dát za pravdu(ne že mu to někdo řeknete, ještě to na mě bude neustále vytahovat a chlubit se s tím).

Najednou ucítím pod míma nohama menší zatřesení a všimnu si jak začne ze zdí padat kousky omítky.

,,Ehm lidi?" Ozve se Bucky. ,,Mám takový pocit, že nás tady chtějí pohřbít"

,,A já mám takový pocit, že to není jenom pocit" Řeknu já, když si všimnu, že někteří agenti opouští místnost a ti, kteří jsou nejspíš se svojí smrtí smířený, se nás snaží držet co nejdál od všech východů.

,,Musíme se ihned dostat pryč!" Křikne Jirka z vylepšených při dalším otřesu.

,,Neříkej!!" Krikne nazpět podrážděně Tony.

,,TONY!" Okřikneme zase všichni Tonyho.

Strop se pomalu začíná rozpadat a tak všude padají obrovské kusy suti. Já s Wandou je ihned zachytáváme a snažíme se, aby ani jeden nemohl dopadnout na zem.

,,Lidi? Máte někdo nějaký plán útěku? Nějak se mi to tu přestává líbit"

,,Já mám" Řeknu rozhodnutě. Je tady, ale možnost že to nezvládnu, omdlím a pak mě to zasype a já umřu, ale to jim samozřejmě říkat nebudu.

,,Super sem s ním!" Křikne táta.
Já si jen povzdechnu a jednu ruku natáhnu před sebe, tou druhou se snažím držet vše, co na nás padá a chce nás to tady pohřbít.

Pořádně se nadechnu a pošlu na agenty černý oheň, který je postupně začne pálit na popel. Víte jak jsem vám říkala, že je strašně vysilující používat superschopnost ohně? No tak já teď k tomu držím nad hlavou 3 patra. Nepřestávám, ale strašně to bolí a tak si kleknu.

,,Sophie!" ,,Přestaň!!" Slyším ze všech stran, ale já je ignoruju a dál se snažím nám udělat cestu k východu.

Když už se v místnosti nenachází žádní nepřátelé, tak ucítím další otřes a já cítím, jak se na nás řítí další patra.
Zakřičím pod tou ohromnou bolestí a ruce se mi uačnou třást. Vidím jak někteří opouštějí místnost a pak jak mě někdo bere do náruče, ale jsem až moc unavená na to, abych rozpoznala kdo, ale podle modré barvy tipuju že to bude Kapitán America. Jakmile všichni opustí místnost necháme s Wandou všechno spadnout.

,,Co tě to napadlo!?! Vždyť jsi mohla zemřít!!!"

,,Taky jsme tam mohli umřít všichni kdybych to neudělala!" Štěknu nazpátek na Tonyho.

,,Nechci tě ztratit" Zašeptal, když si sedl vedle mě ke stromu, kam mě Steve položil.

,,Ja vím" Řeknu taky tiše, aby to slyšel jen on. Ani nemam energii na to tady nějak moc řvát. Nejradši bych šla teď spát.

,,Pojď půjdeme domů" Řekne po chvíli, co tady všichni odpočíváme a snažíme se popadnout dech. S Tonyho pomocí se zvedám, ale když se pokusím udělat krok, tak začnu padat k zemi. Neštěstí mě Steve zachytí a vezme mě do náruče.

,,Steve pusť mě jsem těžká" Zamumlám potichu a se zavřenýma očima.

,,Nejsi, ale hlavně jseš unavená, takže zádné odmlouvání" Uchechtne se a já jsem až moc unavená na to odmlouvat a tak mu klidně v náruči usnu.

...
Ještě nás čeká epilog každopádně už jsme u konce. Dejte mi vědět jestli by jste chtěli 2.díl nebo spíš uplně nový a jiný Avengers příběh a nezapomeňte k tomu připsat, co by jste pak v dalším příběhu rádi viděli a já se pokusím to tam dát. Miluju vás❤

Vylepšená || FF Avengers czKde žijí příběhy. Začni objevovat