Dneska zase vařil Tony tudiž byla v obýváku zase velká hádka kvůli jeho kuchřským schpnostem.
,,To fakt už není možný.. Ono je to hnusnější než minule." řekl Stave , Tony na něj hodil vražedný pohled a ostatní přiklívli.
,,No já sice jíst nemohu ,ale musím říct ,že to opravdu vypadá hnusně." Řekl Vision.
,,Když to nemůžeš ochutnat ,tak se řiď příslovím: Nesuď knihu podle obalu."
,,Jenže v tomhle případě to neplatí. Achjo s tebou je to marný.. Kdo chce jakou pizzu?"
Řekla na Natasha a z kapsy si vytáhla papír a tužku kam si objednávky zapisovala.,,K čemu? Vždyť Sophii to chutná!" Řekl pyšně Tony a všechny pohledy směřovali na mě.
,,Co?? Mě do toho netahejte já nic nejedla a ani jíst nebudu. Nemám hlad." S tím jsem se postavila a šla směrem do pokoje. Bylo mi špatně a měla jsem pocit ,že každou chvílí omdlím. Cestou se mi začala motat hlava a já myslela ,že spadnu na zem. V tu chvíli mě chytil Steve ,vzal mě do náruče a já upadla do bezvědomí.
Pohled Wandy
Steve vzal Sophii a šel s ní do laborky která sloužila i jako nemocniční pokoj. Všichni se rozeběhli za ním.
,,To má z toho tvého jídla Tony." Řekl Clint a ja se musela zasmát. Tony jen něco zabručel a dál to už nerozebíral protože věděl ,že by z toho vznikla další hádka
,, J.A.R.V.I.S.I má teplotu?"
,, Slečna Sophie má horečku 58° pane Starku a teplota rychle stoupá."
,,To není možné. To by byla dávno mrtvá." Řekl potichu Bruce ,ale stejně ho všichni slyšeli.
,,J.A.R.V.I.S.I informuj nás o jakýkoliv změnách teploty." Řekl Bruce a chystal nějakou injekci kterou inhned aplikoval.
,,Teplota 65° a jde rychle dolů"
Všichni lítali sem a tam a nikdo pořádně nevěděl co má dělat.,,Teplota 40° a furt se snižuje"
,,Takhle rychle dolů by to taky nemělo jít." Řekl Tony který chtěl pomoct ,ale nebyl schopen jediného pohybu. Kdyby nestál tak bych si myslela ,že je mrtvý.
,,Fakt? Nepovídej Sherlocku" Řekl ironicky Clint který právě přinesl led a mokrý ručník ,kdyby šla teplota znovu nahoru.
,,Teď není čas na vtipkování J.A.R.V.I.S.I. jak je na tom?" Zeptal se ustaraný Steve ,který do teď mlčel.
,,Její teplota je 7,5 ,ale znovu ryche stoupá°"
,,Dobře říkej nám po kažadých 5°" Řekla jsem a mě něco napadlo. ,,Tony? Co jí vlézt do hlavy. Možná něco zjistím."
,,Dobře vyzkoušej to." Odpověděl místo Tonyho Kapitán a já začala. Musela jsem se hodně spustředit a mně se konečně povedlo dostat se jí do hlavy.
V hlavě měla strašný zmatek snažila jsem se něco najít a viděla útržky vzpomínek.
...
,,Kde je máma?"
,,Víš maminka už tu není"
,,A kde je? Já chci maminku!"
...,,Teď budeš bydlet tady. Zítra budeš mít hodinu stříleby, baletu, boje a lukostřelby. Tady máš rozvrh"
...,,Musíš střílet výš"
,,Já se snažím ,ale ono to nejde"
,,Všechno jde když se chce"
...,,Zastřel ji. Nezasloží si žít.......
Výborně sundejte jí ten pytel z hlavy ať vidí svojí první oběť",,Vždyť to je moje kamarádka!! To nemůžete!!"
,,Ty nesmíš mít city. City tě akorát brzdí v tvojí práci..."
...,,Rychle! Utíká! Chytněte ji! Slyšíte! Nesmí utéct!!!"
...,,Kde to jsem?"
,,Jsi v Hydře. Zachránili jsme tě"
...,,Prosím dost! Já už nechci žádné další séra! Já nejsem žádný pokusný králík! Prosím už dost!"
Málem jsem se rozplakala. Věděla jsem ,že to v životě neměla lehké ,ale teď když to vidím.. Pak jsem narazila na jednu vcelku novou vzpomínku. Je z doby kdy ji unesli po nákupech a my ji pak po nějaké době našli. Byla připoutaná na nějakým lůžku a ona řvala bolestí. Tuhle místnost jsem poznávala. Byla jsem tu. V této místnosti jsem dostala své schopnosti.
Slyšela jsem rozhovor dvou doktorů kteří tento pokus prováděli. Oni do ní dali sérum které se teprve vyvíjí a ona teď její novou schopnost objevuje. V tu chvíli mě probudilo to, jak se mnou někdo třese. Vzpamatovala jsem se a uviděla vystrašeného Clinta.
Najednou Sophie pokryl černý oheň. Celá hořela.
,,No do prdele." Řekl Tony a rukou si zakryl pusu. Podobná reakce byla i u ostatních jen já se usmívala. Taky jsem si prošla něčím podobným.
,,Wando? Co jsi viděla?" Zeptala se mě Thor a mně z tváře úsměv zmizel.
,,Když jí měla ten měsíc u sebe Hydra ,dali do ní nějaké sérum které začalo působit až teď. Hydra taky den předtím než jsme jí zachránili, začala s něčím...no.... nevím jak to přesně popsat, ale začali ji pomocí elektřiny gumovat mozek a kdyby jsme jí přijeli zachránit jen o 3 dny později ,tak by byla už zbraní Hydry a nás by nepoznala." Dokončila jsem svůj monolog a viděla smutné a vyděšené pohledy ostatních.
,,Pane starku teplota se jí zase dala do normálu. Zachytil jsem že nejhůře na tom byla když měla 3,9° a nejvyšší teplotu měla 96,8°"
,,Děkuji J.A.R.V.I.S.I." Řekl už trochu klidněji Tony.
Po chvíli už přestala hořet a my ji přenesli do jejího pokoje ,kam jsme jí nanosili pár těch přístrojů z nemočničního pokoje. Nechtěli jsme totiž ,aby byla všem na očích. Přeci jenom se opravdu těžko vysvětluje to ,že člověk hoří + jsme nechtěli ,aby to věděl Fury. Čím víc lidí to vědělo, tím hůř.
ČTEŠ
Vylepšená || FF Avengers cz
Fiksi PenggemarMalé Sophii bylo 6 let, když ji umřela matka a byla poslána do Rudé komnaty, ze které pak po několika letech utekla. Poté byla na nějakou dobu v Hydře, kde na ní dělali různé experimenty a díky tomu umí ovladat kov a zem. Jednou, na jednu ze základe...