MultiMedya : Şok!
Bölüm Şarkısı : Aviva - Princesses don't cry
🧚♀️Selaam! Nasılsınız Cancağazlarım?💕
Biliyorum, bölüm için çok beklettim sizi ama bir süre şehir dışına çıkmam gerekti. Üstelik internet problemi de yaşadım bu süreçte.😬Ama harika bir haberim var!
Bundan sonra ki iki bölüm hazır!🤩Şimdi sizi bölümle başbaşa bırakıyorum.
Yarın da diğer iki bölümü yolluyorum.
Herkese keyifli okumalar..🦋⚓
2.Bölüm : Dehşet
" Nasıl buldunuz süprizimi?
Ama bu benim değil, babanın sana hediyesi.
Zaten en başından biliyordum sana değer vermediğini.
Lakin zamanı geldi küçük hanım.
Işıklar açıldı, oyun başladı.."
Nazlı'dan..Gözlerimi açtığımda odamdaydım. Üzerimde pijamalarım vardı. Oysa daha dün gece.. Aman Allah'ım! Dün gece ben ne yaşamıştım öyle?!
" Eylem! " diye çığırarak kendi odamdan kalkıp, tam karşı da olan odasına girdim hızla.
" Eylem kalk! Kalk Eylem, kalk! Allah kahretsin.. Ben dün geceyi hatırlamıyorum!"
" İçkinin ebesine kayar gibi içersen hatırlamazsın tabii gerizekalı.. " diye homurdandı gözlerini açmadan.
" Sensin gerizekalı ama şuan konumuz bu değil! Lan dün gece bir adam.. Hass.. Eylemm! " diye çığırdım tekrardan.
Eylem ise artık bu durumdan sıkılmış olacak ki saç baş darmadağın kalktı yatağından.
" Nazlı bir daha seni içmeye götürenin.. Ah benim salak kuzenim aklına gelen, başına gelmiş olsaydı eğer sabah kendi yatağında, Bugs bunnyli pijamlarınla mı uyanırdın? "
" Ay doğru. Ne bileyim kızım. Aklım çıktı. "
" Oklom çokto. Onu dün gece de düşünseydin keşke. "
" Neyse tamam. Kalk hazırlanalım.. Şirkete geçelim bugün. "
" Amma işkolik çıktın be kızım. Yat işte bir gün daha ne olur? "
" Ya Eylem kalk! "
" Aman be of! Uykumun içine sıçtın zaten. " diye homurdana homurdana kalktı Eylem yataktan.
Saat sekize gelmek üzereydi. Bu yüzden hazırlanmaya başlamıştık.
Yazardan..
Nazlı siyah, streç bir kot pantolon, üzerine ise siyah, kol detaylı bir kazak giymişti. Bunlara uygun bir makyaj yapıp, saçını dalgalandırmıştı. Bordo botlarını ve bordo kabanını alıp çıktı odadan.
Aşağı indiğinde, halası kahvaltı hazırlıyordu.
" Kizum gel hayde kahvaltu hazur."
" Yok hala ya, biz şirkette yeriz bir şeyler. Size afiyet olsun."
" Ula olur mi öyle şey? Mis gibu sofra kuruli ha buraya!" dedi yaşlı kadın elinde yumurta tavası ile gelerek.
" Yok babaanne valla, yeriz biz şirkette. " diyerek Eylem'de geldi yanlarına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dalgalan Karadeniz
Fanfiction⚓ Bu Nazlı'nın soyadına kavuşma hikayesi.. Bu geçmişin ve geleceğin hikayesi.. Bu bir intikam hikayesi.. Bu suçluların suçunu, masumların ödeyişinin hikayesi.. Bu Karadeniz'in, onların, benim, sizin ve hepimizin hikayesi.. " Dalgalan Karadeniz...